Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Films gebaseerd op Comics

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 Malkavian

Malkavian

Crew

• Crew
  • 1293 berichten

Posted 30 January 2011 - 22:29

Zoveel verschillende Films die tegenwoordig uitkomen die gebaseerd zijn op Comics.

Bespreek ze hier :p
  • 0
Brainfreeze, gedachten over comics koel geserveerd - Alles over Comics : Nieuws, Reviews, Previews, Interviews

#2 Malkavian

Malkavian

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1293 berichten

Posted 30 January 2011 - 22:31

Gerucht : En de nieuwe Superman is?

lees het op Brainfreeze
  • 0
Brainfreeze, gedachten over comics koel geserveerd - Alles over Comics : Nieuws, Reviews, Previews, Interviews

#3 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 525 berichten

Posted 31 January 2011 - 18:57

Gisteren 'The Losers' gezien, vond hem wel ok, niet super, maar het wekte wel mijn interesse naar de comics, zijn die goed of zijn ze de moeite niet?
  • 0

#4 Timaeus

Timaeus

Member

• Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 31 January 2011 - 19:15

Gisteren 'The Losers' gezien, vond hem wel ok, niet super, maar het wekte wel mijn interesse naar de comics, zijn die goed of zijn ze de moeite niet?

Alleszins beter dan de film.
  • 0

#5 Malkavian

Malkavian

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1293 berichten

Posted 31 January 2011 - 20:07

The Losers is een zeer goede reeks, een van mijn favoriete Spy-Action comics

Linkje naar een (achter af gezien) wel HEEEL korte Review van mezelf op Brainfreeze
http://www.brainfree...iew-the-losers/
  • 0

#6 ugh

ugh

Member

• Member
  • Pip
  • 51 berichten

Posted 01 February 2011 - 20:15

De comics zijn veel bete dan de film. En ik vond de film zelf ook al behoorlijk leuk en entertainend. Maar de comics zelf zijn qua kwaliteit toch wel een stukje beter.
  • 0

#7 Wade Wilson

Wade Wilson

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 304 berichten

Posted 01 February 2011 - 20:31

ik heb enkel de film gezien en vond die al geweldig :p
meestal zijn de comics sowieso wel beter :D
  • 0

#8 Malkavian

Malkavian

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1293 berichten

Posted 07 February 2011 - 11:19

Nieuwe foto's van Captain America & Nick Fury Talks
Captain America Trailer nu op Brainfreeze!
  • 0

#9 Malkavian

Malkavian

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1293 berichten

Posted 11 February 2011 - 07:20

X-Men First Class Trailer
  • 0

#10 Wade Wilson

Wade Wilson

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 304 berichten

Posted 11 February 2011 - 12:09

First Class ziet er beloftevol uit, al spoort het niet met de vorige X-Men films en Wolverine continuïteit :(
  • 0

#11 Maximm

Maximm

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 116 berichten

Posted 11 February 2011 - 20:12

ik vind x-men films wel wijs, en deze ziet er zeker niet mis uit
  • 0

#12 Malkavian

Malkavian

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1293 berichten

Posted 15 February 2011 - 13:58

http://www.brainfree...an-film-update/

Spiderman film noemt "The Amazing Spider-man" en het eerste beeld van het volledige kostuum zijn vrij gegeven. Check it out!

En wat vind je er van?
  • 0

#13 Wade Wilson

Wade Wilson

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 304 berichten

Posted 15 February 2011 - 20:14

pak doet me aan House of M denken en EINDELIJK mechanische webshooters :)
  • 0

#14 Drogomir

Drogomir

Member

• Member
  • Pip
  • 68 berichten

Posted 29 March 2011 - 15:40

ik heb op IGN eerst veel gezever gehoort dat het kostuum niet trouw genoeg is aan de comics of gewoon lelijk. Natuurlijk kwam dat ook door de foto's uit de opnames zelfs, maar als je dus de versie ziet die daadwerkelijk in de film komt... wauw. Ik vind het er beter uitzien dan het vorige eerlijk gezegd, daar nam het rood teveel plek in naar mijn zin, nu is het blauw en rood perfect in evenwicht en ziet het er slick en moderner uit. Het is ook goed dat ze niet met hetzelfde kostuum afkomen, het is een reboot voor iets, bij batman begins en the dark knight deden ze toch ook compleet iets anders?

Het is ook goed dat andrew garfield peter parker speelt, het is een zeer sterke acteur die wel een meer bad-ass toon kan aannemen dan tobey maguire en waarschijnlijk ook wel grappiger zal zijn, want dat is wel iets dat ontbrak in de vorige 3 spidey-films... de humor waarmee hij ook perfect zijn vijanden afleid. En nu gaan we waarschijnlijk ook minder gebleit zien en meer ass-kicking dus ik denk dat deze film wel iets kan worden ;)

btw, de trailer van captain america zag er ook echt sweet uit, en ik ben niet eens een fan van captain america
  • 0

#15 Wade Wilson

Wade Wilson

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 304 berichten

Posted 29 March 2011 - 16:52

Het is ook goed dat andrew garfield peter parker speelt, het is een zeer sterke acteur die wel een meer bad-ass toon kan aannemen dan tobey maguire en waarschijnlijk ook wel grappiger zal zijn, want dat is wel iets dat ontbrak in de vorige 3 spidey-films... de humor waarmee hij ook perfect zijn vijanden afleid. En nu gaan we waarschijnlijk ook minder gebleit zien en meer ass-kicking dus ik denk dat deze film wel iets kan worden :p

inderdaad, die humor ontbrak er echt aan, in deel 1 ging het nog maar nadien niet meer
  • 0

#16 Malkavian

Malkavian

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1293 berichten

Posted 02 April 2011 - 23:33

http://www.brainfree...lanterns-light/

Zalig nieuwe footage van de Green Lantern film, echt ZALIG!
  • 0

#17 Maximm

Maximm

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 116 berichten

Posted 03 April 2011 - 07:53

http://www.brainfreeze.be/2011/04/02/beware-of-my-power-green-lanterns-light/

Zalig nieuwe footage van de Green Lantern film, echt ZALIG!

inderdaad zalig !! deze ga ik echt zien in de zomer!

btw: ook mooie tekst
  • 0

#18 Drogomir

Drogomir

Member

• Member
  • Pip
  • 68 berichten

Posted 04 April 2011 - 14:55

ziet er echt idd sweeter than sweet uit! het worden mooie jaren voor comic films! x-men first class, green lantern, thor, captain america, the dark knight rises, the avengers, the wolverine, the amazing spider-man, superman: man of steel, iron man 3,... Ik kijk er alvast naar uit :p

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom hank pym niet in the avengers zal voorkomen? Hij is alleszinds toch niet gecast naar ik weet, wat gewoonweg schandalig is!

En ik hoop ook dat the amazing spider-man geen nieuw origin verhaal wordt, iedereen weet ondertussen wel hoe hij ieder kind (in europa althans) zijn favoriete held geworden is!
  • 0

#19 Wade Wilson

Wade Wilson

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 304 berichten

Posted 04 April 2011 - 15:06

ziet er echt idd sweeter than sweet uit! het worden mooie jaren voor comic films! x-men first class, green lantern, thor, captain america, the dark knight rises, the avengers, the wolverine, the amazing spider-man, superman: man of steel, iron man 3,... Ik kijk er alvast naar uit :p

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom hank pym niet in the avengers zal voorkomen? Hij is alleszinds toch niet gecast naar ik weet, wat gewoonweg schandalig is!

En ik hoop ook dat the amazing spider-man geen nieuw origin verhaal wordt, iedereen weet ondertussen wel hoe hij ieder kind (in europa althans) zijn favoriete held geworden is!

omdat er een Ant Man film zou komen of zo
  • 0

#20 Drogomir

Drogomir

Member

• Member
  • Pip
  • 68 berichten

Posted 04 April 2011 - 15:34

omdat er een Ant Man film zou komen of zo

mja, van thor en captain america komen er ook films zodat ze een origin hebben en the avengers dient puur om deze helden samen te brengen dus dat lijkt mij niet direct de reden :p
  • 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users