Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Formule 1

• Please log in to reply
83 replies to this topic

#41 Dark Fury

Dark Fury

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 207 berichten

Posted 08 July 2012 - 06:12

Maximum dat je kan zetten op je digicorder is 45 minuten en had er niet aan gedacht om het programma erna ook te programmeren :( Dus nope, heb dus niet alles kunnen zien.

Vandaag zal ik de race wel rechtstreeks volgen zenne :p
  • 0

#42 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 01 September 2012 - 13:59

ze zijn weer begonnen ze en meteen op spa.
maar waarom vinden ze hun eigen namen uit op vt4 voor de bochten? het is 10+ jaar geleden dat ik nog gekeken heb naar een vlaamse zender voor f1 en nu moet ik vaststellen dat ze nog altijd te lui zijn om de echte namen te gebruiken. bende amateurs, je kan het dan nog beter via cijfers optellen als het teveel is om de officiële namen te gebruiken. dan toon je tenminste nog dat je kan tellen
  • 0

#43 Dark Fury

Dark Fury

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 207 berichten

Posted 01 September 2012 - 14:10

ze zijn weer begonnen ze en meteen op spa.
maar waarom vinden ze hun eigen namen uit op vt4 voor de bochten? het is 10+ jaar geleden dat ik nog gekeken heb naar een vlaamse zender voor f1 en nu moet ik vaststellen dat ze nog altijd te lui zijn om de echte namen te gebruiken. bende amateurs, je kan het dan nog beter via cijfers optellen als het teveel is om de officiële namen te gebruiken. dan toon je tenminste nog dat je kan tellen

Pfff naar die losers van commentators op vlaamse zenders kijk ik al lang niet meer. BBC doet het 10 keer beter. Alleen jammer dat ze niet meer alle GP's uitzenden dit jaar.

Verrassende uitslag voor de kwalificaties trouwens. Hopelijk morgen nog een beetje regen en het kan best interessant worden :D
  • 0

#44 mastinator

mastinator

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 958 berichten

Posted 01 September 2012 - 15:29

RTBF doet het ook goed qua commentaar, vt4 suckt inderdaad zwaar voor comments. Vorige jaren met Sporza en Samm Neirinck waren imo wel degelijk.

Qua uitslag: mooie en verrassende uitslag, blij voor Button. En mooi van Maldonado die hiermee toch een beetje bevestigt, maar we moeten de race natuurlijk afwachten :)

Balen dat ik nog herexamens heb anders was ik er zeker naar toe, ook al kost het me als student stukken van mensen :p
  • 0

#45 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 01 September 2012 - 17:07

RTBF doet het ook goed qua commentaar, vt4 suckt inderdaad zwaar voor comments. Vorige jaren met Sporza en Samm Neirinck waren imo wel degelijk.

Qua uitslag: mooie en verrassende uitslag, blij voor Button. En mooi van Maldonado die hiermee toch een beetje bevestigt, maar we moeten de race natuurlijk afwachten :)

Balen dat ik nog herexamens heb anders was ik er zeker naar toe, ook al kost het me als student stukken van mensen :p

nee sporza was zowaar nog slechter. maar ik moet wel toegeven dat de laatste race die ik daar gezien heb als volgt ging. en nu gaan we iets doen wat wel interessant is en een uur voorbeschouwing voor het voetbal. op dat moment ben ik weggezapt en heb ik nooit meer gekeken. nog nooit maar dan ook nog nooit heb ik een zender zo weinig respect zien tonen voor een sport. het commentaar op vt4 is even slecht als sporza maar zij hebben tenminste respect voor de sport.

schumi en vettel hebben een mooie strategie. maldonado en kobayashi naast elkaar = grote crash bij de start. zo schuiven ze meteen op naar plaats 2-3 achter button terwijl al de andere tussen hen eruit liggen.
  • 0

#46 Dark Fury

Dark Fury

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 207 berichten

Posted 01 September 2012 - 18:50

schumi en vettel hebben een mooie strategie. maldonado en kobayashi naast elkaar = grote crash bij de start. zo schuiven ze meteen op naar plaats 2-3 achter button terwijl al de andere tussen hen eruit liggen.

Of ook niet... Maldonado heeft 3 plaatsten straf gekregen omdat hij Nico Hulkenberg in de weg heeft gereden. Ben toch wel benieuwd wie hij nu weer van de baan gaat kegelen tijdens de race :p

Edited by Dark Fury, 01 September 2012 - 18:50.

• 0

#47 elke

elke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 350 berichten

Posted 01 September 2012 - 20:31

kimi wint
  • 0

#48 mastinator

mastinator

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 958 berichten

Posted 02 September 2012 - 11:47

nee sporza was zowaar nog slechter. maar ik moet wel toegeven dat de laatste race die ik daar gezien heb als volgt ging. en nu gaan we iets doen wat wel interessant is en een uur voorbeschouwing voor het voetbal. op dat moment ben ik weggezapt en heb ik nooit meer gekeken. nog nooit maar dan ook nog nooit heb ik een zender zo weinig respect zien tonen voor een sport. het commentaar op vt4 is even slecht als sporza maar zij hebben tenminste respect voor de sport.

Die race heb ik dan precies wel gemist, maar ok dat is inderdaad below all.

Nog 3 kwartiertjes en we zullen zien wie er vooraan eindigt, ik gok op schumi.
  • 0

#49 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 02 September 2012 - 14:43

moest ik iets minder overdrijven mijn voorspelling ging nog waar zijn
  • 0

#50 elke

elke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 350 berichten

Posted 02 September 2012 - 17:43

de fransman 1 race geschorst

http://www.gpupdate....nse-grand-prix/

dus in monza wrs een belg achter de lotus :)
  • 0

#51 Dark Fury

Dark Fury

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 207 berichten

Posted 02 September 2012 - 18:23

En Maldonado 2x 5 plaatsen grid penalty in Monza. 1 voor zen jump start en 1 voor het veroorzaken van een botsing met Timo Glock in ronde 5. Wat een brokken piloot is die kerel toch... :facepalm:

Edited by Dark Fury, 02 September 2012 - 19:10.

• 0

#52 elke

elke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 350 berichten

Posted 02 September 2012 - 18:26

ja dat die ook is een race geschorst word
  • 0

#53 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 05 September 2012 - 14:31

we krijgen nu wel een belg op monza. dus het heeft nog iets positief mee gebracht
  • 0

#54 Dark Fury

Dark Fury

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 207 berichten

Posted 05 September 2012 - 16:20

Yep, Jeromeke mag ook nog is meedoen. Tis te hopen dat em een beetje goed presteert en zichzelf wat positief in de kijker rijdt ;)
  • 0

#55 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 05 September 2012 - 16:58

Het was dan ook verdient, de straf van Grosjean. Als je ziet wat een manoeuvres die uitsteekt met zijn bolide vind ik het raar dat het nog zolang geduurd heeft voor er zware brokken vielen.
Monza zal denk ik een Red Bull- of Mercedes-win worden, gezien de topsnelheden van die wagens.

Wel chapeau voor Raikonnen, 1e seizoen terug en toch redelijk consistent. Het is wat anders dan rallyrijden, want het was maar zwakjes in zijn rallyavontuur :facepalm:
  • 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

#56 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 08 September 2012 - 16:19

alonso 1.4 sec trager dan massa. ze mogen die prutser eens buiten gooien
  • 0

#57 nicowms

nicowms

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 41 berichten

Posted 08 September 2012 - 21:45

alonso 1.4 sec trager dan massa. ze mogen die prutser eens buiten gooien

Niet gezien dat alonso pech heeft gehad in Q3 ?
  • 0

#58 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 07 October 2012 - 08:46

hoe mooi moet dat niet zijn voor kobayashi. 3de en het publiek staat zijn naam te roepen alsof hij net WK is geworden
  • 0

#59 BulletGoof

BulletGoof

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1153 berichten

Posted 07 October 2012 - 09:08

hoe mooi moet dat niet zijn voor kobayashi. 3de en het publiek staat zijn naam te roepen alsof hij net WK is geworden

idd was zeer nice om te zien :D en hij bleef mor drinken van die fles xD
Ben benieuwd naar zen prestaties volgend weekend...
  • 0
<p>PSN = BulletGoof</p>
<p>Steam = GoldBullet

#60 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 04 November 2012 - 03:52

http://www.hln.be/hl...Abu-Dhabi.dhtml

Slim gevonden, iemand anders dit ooit gedaan?
  • 0
Geplaatste afbeelding gamer, gamertag: Dae Jim
Volg me op Twitter voor nieuws en Xbox weetjes!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users