Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Formule 1

• Please log in to reply
83 replies to this topic

#81 landloper

landloper

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 721 berichten

Posted 30 March 2015 - 07:37

Mss komt er nu eens wat spanning in de f1
laatste seizoen was het maar magertjes

• 0

"You don't have power, until you have all the power" - Ari Gold

"I'm not a businessman , I'm a business, man" - Jay Z

#82 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 31 March 2015 - 08:18

Ik volg het toch wel, zeker met onze "half belg" Verstappen :p

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#83 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 10 May 2015 - 10:59

Ik vraag mij eigenlijk af wat er aan de hand is bij Red Bull? De twee Torro Rosso wagens zijn nog maar eens beter uit de box gekomen dan de twee Red Bulls. Hebben ze nu al de handdoek in de ring geworpen voor het (laatste?) seizoen in de F1 of is er meer aan de hand?

• 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

#84 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 10 May 2015 - 11:26

Ik vraag mij eigenlijk af wat er aan de hand is bij Red Bull? De twee Torro Rosso wagens zijn nog maar eens beter uit de box gekomen dan de twee Red Bulls. Hebben ze nu al de handdoek in de ring geworpen voor het (laatste?) seizoen in de F1 of is er meer aan de hand?

waarom zou het hoofdteam ermee stoppen als het tweede team beter is? het is trouwens niet de eerste keer dat ze in zo'n situatie zitten. voordat ze de ene titel na de andere pakten gebeurde het ook. in 2017 gaan ze trouwens de regels weer volledig aanpassen met een nieuwe motor. dus wie weet zijn ze aan het doen zoals mercedes waar ze er enkele jaren niet mee inzitten om tegen dan met het best mogelijke pakket te komen. 

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users