Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

eigen photoshop ontwerpen

• Please log in to reply
451 replies to this topic

#421 Verjim

Verjim

Crew

• Crew
  • 1283 berichten

Posted 28 September 2012 - 17:58

Een jaartje of 2 geleden deze 2 gemaakt :

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Edited by Verjim, 28 September 2012 - 17:58.

• 0

Xbox tag: Verjim | PSN: Verjim | Wii U : Verjim

Twitch: http://www.twitch.tv/verjim - Twitter: @Verjimx

#422 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2479 berichten

Posted 29 September 2012 - 16:03

Net nieuw logotje gedaan, met dank aan http://www.opengraph...o-ideas-part-1/
Dit is voor mijn streaming project dat ik al 2 jaar van naam wil veranderen. Nu noemt het Holysh1t TV (zo overgenomen) en ik wil het hernoemen naar Ground-Zero TV

Standaard logo:
Geplaatste afbeelding
Voor duel matches
Geplaatste afbeelding
Voor 2v2 matches
Geplaatste afbeelding

Voor team matches:
Geplaatste afbeelding

Kritiek/meningen? :D
  • 0
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#423 Quinten

Quinten

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2180 berichten

Posted 29 September 2012 - 16:21

knap :)
  • 0
Wat happens after we die?

"Lots of things happen after you die, just none of them include you." ~Louis C.K.

#424 Pudish

Pudish

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4769 berichten

Posted 29 September 2012 - 16:50

Ik vind dat een hele mooie stijl.
  • 0
Al schudt men nog zo kloek, de laatste druppel valt toch altijd in de broek.
Twitter

#425 killomaster

killomaster

Pixelwizard

• Member
  • PipPip
  • 410 berichten

Posted 29 September 2012 - 17:51

Het eerste logo lijkt me het beste en ik zou het daar ook alleen bij laten, een logo moet je bezien als een heilig huisje. Eens je een logo hebt moet je er niet meer veel aan prutsen want daaraan herkennen je viewers u, ale dat is toch te hopen. En als je dan teveel gaat prutsen met uw logo dan ga je een hele hoop gebruikers verwarren en niet laten vertrouwd raken met uw logo.
Als 2de puntje staat het font mij niet aan, de overgang van de G naar de R kan veel beter, tussen de R en de O mag er ook wat gewerkt worden en de E is ook niet meteen eentje dat bij uw logo past, ik zou een iets rondere E zoeken.
Eventueel kleur verwerken in uw basislogo, want nu zou het kunnen doorgaan als een banden merk.
En ja de kritiek is wss al ernorm maarja het is mijn gedacht erover wat je ermee doet is uw eigen zaak, maar om het af te maken gaan we het helaas genoeg nog iets erger maken. Iedereen weet ondertussen al wel wat Ground-Zero is en wat er juist is gebeurd, bij sommige mensen ligt dit wss wel iets gevoelig. Maar nog belangrijker voor u natuurlijk, is dat Google en Youtube ook weten wat er juist is gebeurd en dat het dus meer gebruikers naar daar gaat sturen dan naar uw channel, en als je een filmpje upload met ground zero in de naam dan ga je ernaast dus een hoop mensen krijgen die een put staan te filmen ofzo.
Dus ik zou nog eens goed nadenken over de naam en of deze je wel kan helpen in wat je wilt bereiken, want dat is uiteindelijk wat een naam of logo moet doen.
  • 0

#426 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2479 berichten

Posted 29 September 2012 - 19:08

Het eerste logo lijkt me het beste en ik zou het daar ook alleen bij laten, een logo moet je bezien als een heilig huisje. Eens je een logo hebt moet je er niet meer veel aan prutsen want daaraan herkennen je viewers u, ale dat is toch te hopen. En als je dan teveel gaat prutsen met uw logo dan ga je een hele hoop gebruikers verwarren en niet laten vertrouwd raken met uw logo.
Als 2de puntje staat het font mij niet aan, de overgang van de G naar de R kan veel beter, tussen de R en de O mag er ook wat gewerkt worden en de E is ook niet meteen eentje dat bij uw logo past, ik zou een iets rondere E zoeken.
Eventueel kleur verwerken in uw basislogo, want nu zou het kunnen doorgaan als een banden merk.
En ja de kritiek is wss al ernorm maarja het is mijn gedacht erover wat je ermee doet is uw eigen zaak, maar om het af te maken gaan we het helaas genoeg nog iets erger maken.

Zeker niet! Dit is de soort kritiek dat ik zocht. Ik zal deze wijzigingen eens proberen. Hoe zou je er meer kleur in verwerken? Het idee begon eigenlijk om een soort "ground zero marker" te maken, een beetje zoals het Splash Damage logo is. Maar toen bleek dat ik er een G uit kon vormen heb ik daarvoor gekozen.

Iedereen weet ondertussen al wel wat Ground-Zero is en wat er juist is gebeurd, bij sommige mensen ligt dit wss wel iets gevoelig. Maar nog belangrijker voor u natuurlijk, is dat Google en Youtube ook weten wat er juist is gebeurd en dat het dus meer gebruikers naar daar gaat sturen dan naar uw channel, en als je een filmpje upload met ground zero in de naam dan ga je ernaast dus een hoop mensen krijgen die een put staan te filmen ofzo.
Dus ik zou nog eens goed nadenken over de naam en of deze je wel kan helpen in wat je wilt bereiken, want dat is uiteindelijk wat een naam of logo moet doen.

Het domein is al 2 jaar in mijn bezit dus ik wil er zeker mee doorgaan. Uw eerste zin in dit stuk is al direct fout en bewijst dat juist weinig mensen weten wat "Ground-Zero" is. Een ground zero is een plek waar "het" gebeurd, vaak een plek van een ramp, bom inslag of gebied waar gevochten wordt. Op dit laatste wordt ingespeeld. Dit is ook de reden waarom de media het WTC gebied aanduid als "ground zero". Ik ken genoeg Amerikanen en geen van hen zag er graten in, hoewel de link wel al eens wordt gelegd, ik heb hun mening dan ook gevraagd.
  • 0
InFerNo

#427 Quinten

Quinten

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2180 berichten

Posted 30 September 2012 - 11:58

Nu killomaster je op die font heeft gewezen begint het me ook te storen :p
  • 0

"Lots of things happen after you die, just none of them include you." ~Louis C.K.

#428 Targox

Targox

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 310 berichten

Posted 30 September 2012 - 15:01

Een vriend van mij is illustrator.

Is je vriend de ontwerper van het Jeugdfeesten affiche? Waw, ik weet nog dat ik een aantal weken geleden het affiche aan het bekijken was en zat te denken hoe ik het anders zou gedaan hebben. Daar vanaf staand, 'Jeugdfeesten' was fantastisch! ;)
  • 0
Spoiler

#429 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2479 berichten

Posted 30 September 2012 - 16:29

Nu killomaster je op die font heeft gewezen begint het me ook te storen :p

Van zodra ik ging kijken mij ook zenne, ik heb gewoon de naam getypt in het Ubahn font :p
  • 0
InFerNo

#430 killomaster

killomaster

Pixelwizard

• Member
  • PipPip
  • 410 berichten

Posted 04 October 2012 - 13:05

Mijn Plectrum ontwerp voor Ubisoft is alvast binnen, het is geen meesterwerk want daar heb ik niet meteen tijd voor. Maar ik ben er toch tevreden over. 15 Oktober zal ik het hier wel eens komen posten, en rond die tijd zal er nog wel wat werk zijn dat jullie tegen dan kunnen zien.
  • 0

#431 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 04 October 2012 - 13:06

Qua kerning mag je ook nog wat aan die Ground-Zero prutsen. (nvdr: kerning is de letterspatiëring tov. omliggende characters)

De r mag op beide plaatsen meer naar rechts (plakt tegen de G en te dicht tegen de e), en het streepje tussen de beide woorden mag ook meer naar de lege ruimte van de Z toe gezet worden.

Die dingen draaien om evenzicht, dus je mag geen letters hebben die meer naar een andere letter toe gaan (visueel gezien, niet altijd mathematisch) tenzij het een bewuste keuze is.

Kvind persoonlijk het verschil in grootte tussen uw embleem en de tekst eronder disproportioneel. Kben meer voor een evenwichtig verschil tussen de beide.

Probeer eventueel ook variaties:
- embleem links / tekst even groot of lichtjes groter rechts ervan
- embleem tussen de beide woorden.
  • 0

#432 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2479 berichten

Posted 04 October 2012 - 22:26

Ik heb een hele avond verkwist aan kleuren combinaties en op het einde gewoon van frustratie gimp afgezet en gaan slape :p
Verder heb ik nog wat combinaties van het logo gemaakt maar ni echt een resultaat kunnen maken waar ik tevreden van was.

Die tekst er onder, het is de bedoeling dat het logo vrijstaand is.

Hoe langer ik er naar kijk, hoe minder content dat ik er van ben.
  • 0
InFerNo

#433 Quinten

Quinten

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2180 berichten

Posted 06 October 2012 - 16:47

Ik heb een hele avond verkwist aan kleuren combinaties en op het einde gewoon van frustratie gimp afgezet en gaan slape :p
Verder heb ik nog wat combinaties van het logo gemaakt maar ni echt een resultaat kunnen maken waar ik tevreden van was.

Die tekst er onder, het is de bedoeling dat het logo vrijstaand is.

Hoe langer ik er naar kijk, hoe minder content dat ik er van ben.

Ah ook een GIMP gebruiker, wat vind je van de verbeteringen in 2.8?
  • 0

#434 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2479 berichten

Posted 06 October 2012 - 21:34

Single-window is een aangename toevoeging, maar daar heb ik wel gemerkt dat ge aan de rechterkant maar 2 docks hebt. Ik had daar liever 3 docks gezien, of meer voor wie da wilt. Nu kunt ge enkel kolommen maken in de docks en ze naast mekaar zetten.

Dat ze van Gdk naar Cairo zijn overgeschakeld is wel een kleine verrassing voor mij, aangezien Gdk staat voor GIMP Drawing Kit, maar goed, ze raden overal (in dev) toch aan om naar Cairo te gaan dus dat was mss wel de slimste keuze.

Voor de rest is mijn grootste pet peeve wel dat de selectie omkadering 3px groot is gemaakt ipv een 1px mierenlijn... Not sure if serious.

edit: en GEGL \o/
  • 0
InFerNo

#435 nickmaster1150

nickmaster1150

Newbie

• Member
  • Pip
  • 21 berichten

Posted 07 October 2012 - 17:26

je mag ook iets doen voor mij :)
  • 0

#436 Dantonse

Dantonse

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2237 berichten

Posted 08 October 2012 - 17:34

Mij'nen Adam 47 :p
Geplaatste afbeelding
  • 0
Banana + Wodka = BananaWodka!

#437 Miss_

Miss_

Newbie

• Member
  • Pip
  • 6 berichten

Posted 08 October 2012 - 21:06

Is je vriend de ontwerper van het Jeugdfeesten affiche? Waw, ik weet nog dat ik een aantal weken geleden het affiche aan het bekijken was en zat te denken hoe ik het anders zou gedaan hebben. Daar vanaf staand, 'Jeugdfeesten' was fantastisch! ;)

Zo tof! En moet ik je tips aan hem doorspelen? :tongue:
  • 0

#438 Targox

Targox

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 310 berichten

Posted 21 October 2012 - 11:39

En moet ik je tips aan hem doorspelen?

PM'ed.

Geplaatste afbeelding

Mede 4Gamers, ik heb meegedaan aan de 'Ubisoft Belgium 30K fans' wedstrijd en zit momenteel in de laatste 10 finalisten met deze inzending.
Spijtig genoeg is het meer een 'like and share' wedstrijd dan echt te stemmen op de beste inzending. Anyway, als je een mede 4Gamer in nood een pleziertje wilt doen kan je altijd eens m'n inzending liken, geen verplichting, maar ik zou het appreciƫren. :)

http://www.facebook....&type=1
  • 0
Spoiler

#439 nickmaster1150

nickmaster1150

Newbie

• Member
  • Pip
  • 21 berichten

Posted 21 October 2012 - 18:14

liked en shared!
  • 0

#440 Targox

Targox

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 310 berichten

Posted 22 October 2012 - 20:28

liked en shared!

Heel sympathiek, bedankt! Spijtig genoeg loop ik 200 likes achter op de 1ste plaats. Maar goed, het is nog tot 15 november, ik heb nog de tijd!
  • 0
Spoiler

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users