Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

eigen photoshop ontwerpen

• Please log in to reply
442 replies to this topic

#381 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 465 berichten

Posted 10 April 2012 - 09:35

netjes, gemaakt in ps of ill ?
We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.

www.youtube.com/sharpless512 - @sharpless512

#382 killomaster

killomaster

Crew

• Crew
  • 319 berichten

Posted 10 April 2012 - 14:45

Bericht bekijkenSharpless..., op 10 April 2012 - 09:35, zei:

netjes, gemaakt in ps of ill ?

Ai en daarna overgebracht naar Ps, omdat ik daar een template heb voor de presentatie van iOS icons.
Template moet wss nog eens worden geupdate aangezien er nog een iOS shadow effect word toegepast.

Bonus:

Husky T-shirt design (feedback altijd welkom)
Geplaatste afbeelding

Edited by killomaster, 10 April 2012 - 14:49.

#383 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 465 berichten

Posted 21 April 2012 - 20:43

Ik was me wat aan het vervelen, wat denk je hiervan?
Alles zelf ontworpen behalve de gebouwen natuurlijk en stukken van de zee

Geplaatste afbeelding

Edited by Sharpless..., 21 April 2012 - 20:44.

We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.

#384 killomaster

killomaster

Crew

• Crew
  • 319 berichten

Posted 21 April 2012 - 22:01

Bericht bekijkenSharpless..., op 21 April 2012 - 20:43, zei:

Ik was me wat aan het vervelen, wat denk je hiervan?
Alles zelf ontworpen behalve de gebouwen natuurlijk en stukken van de zee

http://dl.dropbox.co...65437/water.jpg

Enough said:

#385 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 465 berichten

Posted 22 April 2012 - 11:14

hehe, dat was mijn inspiratie bron. Ik wou eens zien hoeveel ik er zelf van kan xD

#386 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Trial
  • PipPip
  • 221 berichten

Posted 22 April 2012 - 14:33

Je zet het er best wel bij dan.. anders ga je met een ander zn credits lopen. Tis trouwens meer dan een inspiratie-bron, zoveel is duidelijk. Een zin als "Alles zelf ontworpen behalve de gebouwen natuurlijk en stukken van de zee" vind ik er zelf vrij lame bij staan als blijkt dat het van een tutorial komt.

#387 SirRobinII

SirRobinII

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 148 berichten

Posted 22 April 2012 - 15:21

Bericht bekijkenkillomaster, op 21 April 2012 - 22:01, zei:

Enough said:
Subscribed

Geplaatste afbeelding

#388 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 465 berichten

Posted 22 April 2012 - 16:49

Bericht bekijkenLunchBox, op 22 April 2012 - 14:33, zei:

Je zet het er best wel bij dan.. anders ga je met een ander zn credits lopen. Tis trouwens meer dan een inspiratie-bron, zoveel is duidelijk. Een zin als "Alles zelf ontworpen behalve de gebouwen natuurlijk en stukken van de zee" vind ik er zelf vrij lame bij staan als blijkt dat het van een tutorial komt.

het gebouw staat op wikipedia: http://upload.wikime..._-_Oct_2008.jpg

De rest heb ik zelf gezocht op het internet.

Excuseer voor eventuele misverstanden :)

#389 FurtiveDuck

FurtiveDuck

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 286 berichten

Posted 22 April 2012 - 17:41

Schoon, misschien wat experimenteren met het licht van de maan? Lijkt me nu een beetje levenloos en donker.

Deze een tijdje geleden gemaakt.

Edited by FurtiveDuck, 22 April 2012 - 17:45.

" Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen, dan heet dat krankzinnigheid. Als veel mensen tegelijk lijden aan waanvoorstellingen, noemt men dat religie. " - Robert M. Pirsig

#390 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Trial
  • PipPip
  • 221 berichten

Posted 22 April 2012 - 22:04

Leuk concept FurtiveDuck, kzou alleen de kleuren nog iets beter op mekaar afstemmen zodat de beelden beter geïntegreerd lijken, en aan de zijkant iets minder wit "brushen", want de lucht toont al ferm overbelicht. Dat hoeft voor mij persoonlijk niet zo door te lopen over het gras.

#391 FurtiveDuck

FurtiveDuck

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 286 berichten

Posted 23 April 2012 - 05:02

Bedankt. Je hebt gelijk wat betreft het licht en dergelijke. Ben dan ook nog niet lang bezig met zo'n dingen. Heb geen zin om me blind te staren op een ontwerp. Die is af, snel op naar de volgende. Zo werk ik liever omdat ik toch veel meer opsteek door gewoon aan iets nieuws te beginnen. Ik kan gerust uren werken aan kleine details, lichtinval en andere toestanden, maar dan zit ik me gewoon blind te staren op die dingen. Net zoals bij een tekening moet je tegen jezelf durven zeggen: 't is af, voordat je het helemaal verprutst. Een nieuwe en hopelijk betere dus. :rolleyes:

Edited by FurtiveDuck, 23 April 2012 - 05:03.

" Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen, dan heet dat krankzinnigheid. Als veel mensen tegelijk lijden aan waanvoorstellingen, noemt men dat religie. " - Robert M. Pirsig

#392 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Trial
  • PipPip
  • 221 berichten

Posted 23 April 2012 - 22:50

Ik snap wat je wilt zeggen met "aan iets nieuws beginnen daar steek ik meer van op" :) maar zelf hanteer ik een andere logica: "afwerken tot je er volledig tevreden over bent en tot je niet meer hoeft te zeggen tegen iemand: dat wou ik nog aanpassen, maar ik heb het niet gedaan" :)

Tis maar wat je ermee wilt doen he, wil je het als een leerstuk gebruiken om technieken onder de knie te krijgen of wil je het met de wereld delen. In de eerste situatie is veel creëren inderdaad een goede optie. In de laatste situatie kan je't best wat afwerken zodat niet iedereen dezelfde commentaar erop zal geven.

Wat je ook kiest, voor mij is't allemaal goed ze, zolang je er maar iets uit bijleert. Ik leer zelf ook nog elke dag bij van anderen, en kvind het zowieso goed als je dingen deelt met anderen, zelfs als ze niet af zijn of als je er niets meer aan gaat veranderen. Kritiek hoeft geen verplichting te zijn als het voor jou al "af" is. In een volgend werkje zal je dat dan wel meenemen en erop letten.

#393 killomaster

killomaster

Crew

• Crew
  • 319 berichten

Posted 10 June 2012 - 04:15

Iets klein in elkaar gestoken omdat er iemand vroeg naar een Wallpaper van Game of Thrones, meer bepaald de Targaryen.
En dus omdat het wel een goede serie is heb ik besloten dit maar even te doen, het kan goed zijn dat ik zo'n serietje ga maken van GoT Wallpapers. (2560x1440px / 16:9)

http://bit.ly/Kt9JpE

Edited by killomaster, 10 June 2012 - 14:31.

#394 ravenrider

ravenrider

Member

• Member
  • Pip
  • 94 berichten

Posted 10 June 2012 - 07:04

Enkele sigs die ik gemaakt heb toen ik nog veel tijd had. (Middelbaar)
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

In een bepaalde periode waren borders heel populair :p
Geplaatste afbeelding
PSN = jbiebuyck
steam = pidgeonknight
raptr = jbiebuyck

#395 Napke

Napke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 403 berichten

Posted 10 June 2012 - 18:04

Volgend weekend wordt een vriendin van mij 30. Ze heeft 2 paardjes waar ze zot van is. Nu ben ik gisteren stiekem foto's gaan trekken en heb in Illustrator en Photoshop een ontwerpje gemaakt voor op een canvas te laten drukken.
Ik denk dat ze er wel blij mee gaat zijn :)

Hier de originele foto's:
Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

En hier het ontwerpje:

Geplaatste afbeelding

#396 killomaster

killomaster

Crew

• Crew
  • 319 berichten

Posted 10 June 2012 - 18:36

Bericht bekijkenNapke, op 10 June 2012 - 18:04, zei:

Volgend weekend wordt een vriendin van mij 30. Ze heeft 2 paardjes waar ze zot van is. Nu ben ik gisteren stiekem foto's gaan trekken en heb in Illustrator en Photoshop een ontwerpje gemaakt voor op een canvas te laten drukken.
Ik denk dat ze er wel blij mee gaat zijn :)

Ziet er niet slecht uit, beestjes zijn toch vrij herkenbaar, ze zal er toch zeker gelukkig met zijn lijkt me.
Trouwens als we toch over relatie geschenken praten, hier heb ik al paarden enzo op spiegels enzo zien gegraveerd worden.

#397 Verjim

Verjim

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 445 berichten

Posted 12 June 2012 - 16:08

Ik speel ook wel eens wat met photoshop :)

enkele van mijn oudere creatieve en eventueel mislukte uitspattingen:

Kazuya Vs jin ( tekken)

Geplaatste afbeelding

mijn eerste auto:

Geplaatste afbeelding

Kleine tekening van de 2e auto die ik gekocht heb:

Geplaatste afbeelding

Poging om een planeet te tekenen ( ringen zijn mislukt ...)

Geplaatste afbeelding

Edited by Verjim, 12 June 2012 - 16:10.

Xbox tag: Verjimx
PSN: Verjim
Wii U : Verjim

#398 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Trial
  • PipPip
  • 221 berichten

Posted 12 June 2012 - 20:25

Net nog een nieuwe afgewerkt (originele resolutie is 2560x1440px)

Geplaatste afbeelding

enkele details (op 50%)

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

enkele tussenstappen

Geplaatste afbeelding

#399 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 465 berichten

Posted 30 July 2012 - 21:25

Ontwerpje voor een soort van statische pagina op de website.

Geplaatste afbeelding

#400 killomaster

killomaster

Crew

• Crew
  • 319 berichten

Posted 31 July 2012 - 18:38

Bericht bekijkenSharpless..., op 30 July 2012 - 21:25, zei:

Ontwerpje voor een soort van statische pagina op de website.

Ik ben er eigenlijk niet zo zeer een fan van, ik heb al beter werk uit uw richting zien komen.
Met de achtergrond kan ik nog leven, er zit wat detail in door wave audio vorm te gebruiken enzo, maar de voorgrond en dan vooral de lay-out van de tekst vind ik niet echt duidelijk, ook springt de naam er niet meteen uit en valt eigenlijk de lamp (lensflare) die vanuit de achtergrond komt het hardste op. En dit is niet slecht maar dan zou je een interactie moeten maken tussen de tekst en deze lamp, dus een schaduw of de belichten die op de tekst valt. Nu voor de moment is het allemaal wat plat en is er totaal geen speling tussen achtergrond en voorgrond.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users