Welkom op het 4Gamers Forum
Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
|
Het Microsoft topic
Posted 13 February 2011 - 10:30
Geweldig vernieuwend OS imo, de apps komen nog wat achter (een 8.000 nu ongeveer), maar het heeft veel potentieel. Alleen jammer dat het OS imo iets te hoog mikt wat klanten betreft. Het goedkoopste toestel met WP7kost hier nog altijd 500 euro, wat gewoonweg teveel is als Microsoft een mooi percentage van de markt wil inpalmen.
- 4Gamers Forum Administrator -
Posted 13 February 2011 - 10:34
Posted 13 February 2011 - 10:38
Posted 13 February 2011 - 11:21
Natuurlijk als je dat nachtwinkel soort wil aantrekken dat met drie gsm's rond loopt moet je daar dingen als W7 phone ingieten. Laten we hopen dat Nokia geen veredelde Blackberry gaat maken want die hebben hun doelgroep ook serieus gemist.
Edited by BP Merdor, 13 February 2011 - 11:23.
Posted 13 February 2011 - 11:59
Ik vond het er inderdaad wel strak uitzien en het werkte allemaal prima.
Kzal voor me volgende telefoon toch ook gaan kijken naar een WP7,
ondanks dat ik over mijn huidige android toch ook zeer tevreden ben,
Posted 14 February 2011 - 10:54
ik ben altijd grote voorstander geweest van de vrijheid van windows mobile, maar ik heb voorlopig nog niet de neiging om terug te keren
ook de integratie met hun clouddiensten is geweldig
Microsoft Extended Experts Team member
Mijn blog
Posted 15 February 2011 - 02:39
Heb voor een jaar de Nokia 5800(met symbian) en ik ben eigenlijk nogal teleurgesteld.
Reageert ni zo goe, touchscreen is ook ni zo geweldig, heeft enorm problemen met het weten wanneer de scherm gedraaid is en wanneer ni.
Maar ik vind €450(HTC Trophy 7) wel veel voor een GSM, men nokia heeft €220 gekosten en ik heb altijd al gezegd dat men max 250 is.
Het zou jammer zijn om men gsm al te vervangen na een jaar.
Ik denk da ik nog eventjes ga wachten en zien of er wa nieuwe WP7 gsm's op de markt komen, maar ik ga er van uit da er wss in de volgende 3-4 maanden niets nieuws in Europa zal komen.
Al veel positieve dingen over WP7, ziet er allemaal heel vlot en geweldig uit. Maar voor zo'n prijs zit je gwn al dicht bij een iPhone.
Ervaringen, deel maar. Wil liefst zoveel mogelijk horen voor ik er zoveel geld aan spendeer.
Posted 15 February 2011 - 08:59
AssassiN, op 15 February 2011 - 02:39, zei:
Heb voor een jaar de Nokia 5800(met symbian) en ik ben eigenlijk nogal teleurgesteld.
Reageert ni zo goe, touchscreen is ook ni zo geweldig, heeft enorm problemen met het weten wanneer de scherm gedraaid is en wanneer ni.
Maar ik vind €450(HTC Trophy 7) wel veel voor een GSM, men nokia heeft €220 gekosten en ik heb altijd al gezegd dat men max 250 is.
Het zou jammer zijn om men gsm al te vervangen na een jaar.
Ik denk da ik nog eventjes ga wachten en zien of er wa nieuwe WP7 gsm's op de markt komen, maar ik ga er van uit da er wss in de volgende 3-4 maanden niets nieuws in Europa zal komen.
Al veel positieve dingen over WP7, ziet er allemaal heel vlot en geweldig uit. Maar voor zo'n prijs zit je gwn al dicht bij een iPhone.
Ervaringen, deel maar. Wil liefst zoveel mogelijk horen voor ik er zoveel geld aan spendeer.
wp7 toestellen zijn smartphones, en zijn goede smartphones met hoge specificaties, dit komt uiteraard met een prijskaartje
Mijn blog
Posted 15 February 2011 - 19:19
Posted 15 February 2011 - 19:30
MiniJeffrey, op 15 February 2011 - 19:19, zei:
ik heb zelf een iphone 4 en ik moet zeggen normaal is ie wel fijn maar in het algemeen is het eigenlijk gewoon een KUT telefoon als ik dat zo mag zeggen
je bent verplicht een hoesje te dragen. al is de verbinding stoornis hier in nederland en belgie niet te merken, laat een keer je telefoon vallen en het glas ligt in 1000 stukjes. ten tweede als je hem een keer iets te hard op tafel legt zelfs met hoesje dan krijg je al rare vlekken op je achterkant (onder het glas :\) en krasjes zijn irritant.
dan nu over de software...
zonder jailbreak heb je niks aan een iphone. je kan er namelijk niets aan veranderen en je moet het er maar mee doen wat je krijgt. het is daarom ook een schande dat apple je garantie intrekt na het jailbreaken.
al om al. de iphone is zn 800 euro niet waard.
er moet een goede telefoon komen die niet teveel kost (300 ofzo.) en de iphone is van zijn troontje afgetrapt.
Posted 15 February 2011 - 20:53
Verloopt dat wat vlot?
Ik ben gwn om op men Nokia nog steeds met de cijfertjes te sms'en ipv een toetsenbord te gebruiken. Alhoewel ik de laatste tijd begin over te schakelen naar landscape toetsenbord(jammer alleen in qwerty). Is er een mogelijkheid om de toetsenbord in azerty te hebben en is de detectie goe?(ni te veel backspacen?)
Kwaliteit van bellen?
Goede apps voor de moment?(gratis dan)
Ik heb bv intresse om de HTC HD7 te kopen, heeft wel een grote scherm: 4,3 inch. Deze kost €455.
Iemand die deze heeft?
Kben namelijk iemand met iets kleinere handen dan de normale mens, geen idee of dit een probleem zal vormen.
De nokia 5800 heeft een scherm van 3,2 inch, dus moeilijk om daarmee dan een vergelijking te maken
Wel gezien da je verplicht gebruik moet maken van Zune en dan zo een sync systeem moet gebruiken. Vind ik persoonlijk kut omdat ik liever gebruik maak van windows explorer voor zaken op en van men gsm te halen.
Posted 16 February 2011 - 08:20
AssassiN, op 15 February 2011 - 20:53, zei:
Verloopt dat wat vlot?
Ik ben gwn om op men Nokia nog steeds met de cijfertjes te sms'en ipv een toetsenbord te gebruiken. Alhoewel ik de laatste tijd begin over te schakelen naar landscape toetsenbord(jammer alleen in qwerty). Is er een mogelijkheid om de toetsenbord in azerty te hebben en is de detectie goe?(ni te veel backspacen?)
Kwaliteit van bellen?
Ik heb bv intresse om de HTC HD7 te kopen, heeft wel een grote scherm: 4,3 inch. Deze kost €455.
Iemand die deze heeft?
Kben namelijk iemand met iets kleinere handen dan de normale mens, geen idee of dit een probleem zal vormen.
De nokia 5800 heeft een scherm van 3,2 inch, dus moeilijk om daarmee dan een vergelijking te maken
Wel gezien da je verplicht gebruik moet maken van Zune en dan zo een sync systeem moet gebruiken. Vind ik persoonlijk kut omdat ik liever gebruik maak van windows explorer voor zaken op en van men gsm te halen.
- het wp7 on-screen keyboard is het beste dat ik al gebruikt heb, ook iphone eigenaars die ik ken waren onder de indruk (mijn phone heeft ook een 4.3" scherm)
- toetsenbord in azerty is mogelijk als ge de invoertaal op frans zet (u woordvoorspelling zet ge dan best uit)
- apps zijn er al een aantal (iets meer dan 8000), maar sinds de deal met nokia is er een grote developers boom aan de gang, er zullen dus massa's apps gaan verschijnen. de meeste betalende apps hebben ook een free trial
- sync via zune gaat heel vlot, maar er is al een work-around om je phone gewoon als usb drive te laten herkennen in windows, hiervoor moet je gewoon een register sleutel aanpassen op u pc
Mijn blog
Posted 16 February 2011 - 11:51
Posted 16 February 2011 - 13:19
Mijn blog
Posted 16 February 2011 - 13:29
AssassiN, op 15 February 2011 - 20:53, zei:
Verloopt dat wat vlot?
bellen gaat gewoon goed bij een iphone al is het keyboard soms een obstakel.
azerty is er voor de iphone wel al is het typen soms lastig. je klikt vaak het verkeerde toetsje
Kwaliteit van bellen?
een iphone koop je niet echt voor het bellen maar meer voor al de applicaties die je op je iphone kunt zetten.
zo zijn er veel gratis applicaties maar die hebben vaak reclame bars etc. erin zitten al zijn de meeste apps voor diensten enzo 80 cent.
Iemand die deze heeft?
zou zeker voor een HTC gaan zijn mooi telefoons me tante heeft er ook een en vind hem echt fijn.
Posted 16 February 2011 - 16:05
Bedankt voor de moeite maar men vragen waren gericht naar WP7 phones en HTC meer
Ik vind iPhones zelf overpriced dingen die gewoon goed zijn voor mensen hun ego.
Maar... je zijt cool
Posted 16 February 2011 - 23:17
Posted 17 February 2011 - 08:11
voor demonstratiesfilmkes:
http://hardware.4gam...en-multitasking
microsoft gaat imo de goede kant op met wp7
die xbox live extra's zijn ook leuk, was gisteren met een collega over games bezig, heb hem dan direct aan mijn xbox live friendlist toegevoegd via mijn phone, hij heeft mij dan geaccepteerd via het web
Mijn blog
Posted 17 February 2011 - 14:11
Posted 18 February 2011 - 09:01
Ge0force, op 17 February 2011 - 14:11, zei:
Mijn blog
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users