Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Kladblok Data Kwijt

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Lifen

Lifen

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 603 berichten

Posted 10 October 2010 - 20:01

Ik had zojuist iets getypt in kladblok, ik doe even iets anders, kom terug, doe de tekst weg, sluit kladblok, klik op opslaan zonder na te denken en dan kom ik tot de conclusie dat ik die tekst nog nodig heb. Enig idee of ik dat nog terug kan krijgen? Ctrl+Z werkt niet. :x
  • 0

#2 MystDisc

MystDisc

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2582 berichten

Posted 10 October 2010 - 20:04

Tuurlijk werkt dat niet, en er is ook geen oplossing, gewoon terug opnieuw beginnen :D
  • 0

#3 Lifen

Lifen

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 603 berichten

Posted 10 October 2010 - 20:05

Tuurlijk werkt dat niet, en er is ook geen oplossing, gewoon terug opnieuw beginnen :D

Damn. Nja 't was een onvervangbaar stuk tekst.
  • 0

#4 maximvdb

maximvdb

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 730 berichten

Posted 10 October 2010 - 22:18

Me heel veel chance staat er nog ergens iets van in u temp map maar ik vrees da ge da overschreven hebt...
  • 0

#5 Lifen

Lifen

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 603 berichten

Posted 10 October 2010 - 22:53

Me heel veel chance staat er nog ergens iets van in u temp map maar ik vrees da ge da overschreven hebt...

Nope, niets. Echt nest. Toch bedankt allemaal.
  • 0

#6 Vorda

Vorda

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 637 berichten

Posted 11 October 2010 - 15:26

Klopt niet volgens mij, het is nooit uit zijn ram geheugen geweest. Met Word had er waarschijnlijk wel ergens een tussentijdse kopie gestaan, maar zo werkt kladblok niet.
  • 0

#7 dasiro

dasiro

Member

• Member
  • Pip
  • 54 berichten

Posted 12 October 2010 - 21:58

enkel Word heeft een auto-backup functie en maakt standaard backup-copies om de 5 of 10 minuten (kunt ge zelfs manueel sneller of trager laten doen via de opties), wordpad of kladblok doen dat nooit.

Echter, als ge Word afsluit en specifiek zegt da ge niet wilt opslagen, worden die copies ook gedeleted.
  • 0

#8 Eld0

Eld0

Member

• Member
  • Pip
  • 89 berichten

Posted 14 October 2010 - 13:47

Maar hij heeft wel op bewaren geklikt na het het verwijderen van de tekst, dan is er geen mogelijkheid dat ik weet om die ooit terug te krijgen, de tekst is nooit bewaard geweest en zelf nooit naar het klembord gekopieerd.

Alleen als je een keylogger hebt draaien kan je je toetsaanslagen nog achterhalen misschien :p
  • 0

#9 dasiro

dasiro

Member

• Member
  • Pip
  • 54 berichten

Posted 14 October 2010 - 16:51

ik had het dan al over Word, niet kladblok
  • 0

#10 Lifen

Lifen

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 603 berichten

Posted 14 October 2010 - 23:32

Maar hij heeft wel op bewaren geklikt na het het verwijderen van de tekst, dan is er geen mogelijkheid dat ik weet om die ooit terug te krijgen, de tekst is nooit bewaard geweest en zelf nooit naar het klembord gekopieerd.

Alleen als je een keylogger hebt draaien kan je je toetsaanslagen nog achterhalen misschien :p

Jammer dat ik mezelf niet bespioneer. :p
  • 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users