Welkom op het 4Gamers Forum
Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
|
Algemeen rookverbod
Posted 15 March 2011 - 17:15
Wat denken onze 4Gamers, is dit een goede zaak of net een slechte beslissing. Verdedig je opinie hier in onze rookvrije 4Gamers lounge.
- 4Gamers Forum Administrator -
Posted 15 March 2011 - 17:18
Posted 15 March 2011 - 17:24
Ik kan iig niet ontkennen dat het leuk is eens geen stinkende kleren over te houden aan een cafébezoek.
Posted 15 March 2011 - 17:42
Posted 15 March 2011 - 17:51
Drie billn es een gat nalf
Posted 15 March 2011 - 17:52
Reactie op ander topic over rookverbod
Edited by Carnivorious, 15 March 2011 - 17:56.
Posted 15 March 2011 - 18:31
Gedaan met de stinkende walm, de pijnlijke keel en de rode ogen!
And that's how we criminalize change"
Posted 15 March 2011 - 18:39
Posted 15 March 2011 - 19:40
Posted 15 March 2011 - 19:59
Posted 15 March 2011 - 20:18
Int jeughuis hier zit er altijd meer volk buiten dan binnen, hoe zou dat toch komen ;^p
Posted 15 March 2011 - 20:23
Iemand die rookt kiest daar zelf voor, niet-rokers moesten de geur er maar bijnemen. Dus ben blij eigenlijk dat 't afgeschaft wordt. Denk dat de rokers elkaar wel vinden in het "rookkot" of buiten.
Posted 15 March 2011 - 20:38
Café waar ik vaak kom mag gerookt worden, en iedereen die daar zit weet dat, 't is een gang van zaken..
Op de scouts daarentegen moet je al buiten gaan (verplicht van hogerhand) en daar lukt dat ook, al breekt het telkens je naar buiten moet.. Afwachten wat het gaat geven, dit verbod.
Trouwens, waar is hier dan de aparte hoek Jeff, in de 4Gamers Lounge?
Posted 15 March 2011 - 20:43
Als niet roker vind ik het véél leuker dat de rokers gewoon bij ons zitten, feesten,....
En niet dat ze om de 15 min, naar buiten moeten.
Als je dan achter dat je gegeten hebt nergens meer een sigaar mag opsteken ook is dat gewoon zo lame !
Binnen X-aantal jaren mag je niets meer buiten je huis....
achja
Edited by ZyraXionoX, 15 March 2011 - 20:45.
Posted 15 March 2011 - 21:30
Zullen alsmaar minder mensen roken, en zo hoort het nu eenmaal ook,
Mensen staan nu eenmaal niet stil bij dingen die gebeuren op lange termijn
Posted 15 March 2011 - 22:43
In principe heb ik geen probleem met frisse lucht op cafe maar de trend van dergelijke zaken te verbieden, daar moet ik niet van weten.
Ik betwijfel of hierdoor rokers zullen stoppen met roken, het zal de gezelligheid alleen maar ten koste komen aangezien ze constant naar buiten gaan moeten.
Trouwens ik ken enkele cafes met deftige afzuigsystemen en daar heb ik nooit last van rook .. de investering van een aparte rookruimte zie ik weinig gebeuren in de normale cafes, hoogstwss gewoon naar buiten gaan ..
Hoe zit het eigelijk met fuiven in tenten/zalen ?
Edited by grinshu, 15 March 2011 - 22:45.
Posted 16 March 2011 - 09:25
Het is aan de klant dan om te kiezen of hij daar binnen wil of niet.
Iedereen kent de gevaren van roken, een uw eigen om te beslissen wa ge er mee doet.
Posted 16 March 2011 - 09:47
Napke, op 16 March 2011 - 09:25, zei:
Het is aan de klant dan om te kiezen of hij daar binnen wil of niet.
Iedereen kent de gevaren van roken, een uw eigen om te beslissen wa ge er mee doet.
En roken is inderdaad een eigen keuze en niemand gaat alle rokers letterlijk verplichten om te stoppen. Ze doen maar, zolang ik als bewuste niet-roker er maar geen last van heb. Veel te vaak krijg ik zo'n walm in mijn gezicht.
And that's how we criminalize change"
Posted 16 March 2011 - 10:02
Stinkende kleren? Ja, dat kan.. Daarvoor bestaan wasmachines.
Tranende ogen? Vraag de cafebaas als hij het afzuigsysteem in gang wil zetten, of zet een deur open.
Mensen die dit enkel maar toejuichen zijn overduidelijk geen cafegangers. Wie vaak op cafe zit, WEET gewoon dat dit een doodsteek is voor zeer veel volkscafe's. En dan heb ik het niet over de next-gen cafe's met buitenwippers waar er geen barkrukken meer zijn uit vrees dat ze door een raam of op iemands kop belanden. Maar ik heb het over de cafe's waar je nog eens praat met de man achter de toog, met de arbeider die een pintje komt drinken na z'n werk, en waar je lacht met de dingen zonder bang te moeten zijn een vuist in je gezicht te krijgen.
Om de post dan niet enkel maar rage/rant te maken:
Een betere wet was dan geweest om heel degelijke afzuigsystemen verplicht te maken om zo de typische rookpluim tegen te gaan.
Maarja... Belgische mentaliteit...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users