Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

A Game of Thrones

George RR Martin boekenreeks televisiereeks fantasy A game of thrones

• Please log in to reply
404 replies to this topic

#401 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 16 May 2013 - 09:59

Bericht bekijkentomke009, op 15 May 2013 - 17:09, zei:

Ik vond dat ook. De folterscenes zijn in de boeken veel uitvoeriger en explicieter dan in de serie. Oftewel hebben jullie een andere versie bekeken, want persoonlijk vond ik de folterscenes wat mager :ph34r:
Ik vond het ook niet bepaald erg eigenlijk. Maar ik ben dan ook een horror-mens, dus ik heb al wat shit gezien (en ben ooit eens flauwgevallen van een film :p).
Suit up!

#402 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1463 berichten

Posted 16 May 2013 - 17:36

Bericht bekijkenbertenburny, op 16 May 2013 - 08:34, zei:

Time for badass-meme's :p

Spoiler

De gedachte ervan kan ik wel begrijpen. Het is een ziek affaire, maar het word niet echt expliciet getoond in de serie. 2s van een vinger met wat bloed aan vind ik niet zo erg. Ik had het veel erger verwacht, al dat bloot kan geen kwaad maar met bloed zijn ze toch wat spaarzamer in de serie.
....hallo...?

#403 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1115 berichten

Posted 16 May 2013 - 21:51

mja als ge 35 verschillende verhalen moet coveren in 45min eps kunde t niet zo in detail gaan tonen e, maar de sfeer van de scenes zat toch goed vondek
GW2:  Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi)

'http://bertenburny.d...ntart.com/'

#404 Unexpected

Unexpected

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2502 berichten

Posted Gisteren, 20:37

vond dat het gedeeld moest worden <3
An unexpected Desk
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

#405 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 5383 berichten

Posted Gisteren, 22:00

Last eps spoiler.
Spoiler

I miss you, where are you hiding?
Miss you, your soul’s not lighting up now
I miss you and the hope once shining through you

Also tagged with one or more of these keywords: George RR Martin, boekenreeks, televisiereeks, fantasy, A game of thrones

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users