Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Game of Thrones

George RR Martin boekenreeks televisiereeks fantasy A game of thrones

• Please log in to reply
1021 replies to this topic

#61 Carnivorious

Carnivorious

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1187 berichten

Posted 06 September 2011 - 18:55

De serie is ongelooflijk :-) Maar heb ergens gelezen dat ze na het tweede seizoen niet meer verder doen ? O_o
  • 0
Blog: Carnivorious | Exploration of the Universe!

#62 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 07 September 2011 - 17:13

Ik denk dat ze wel gaan verder doen, allee ik had toch gehoord dat ze alle boeken gaan doen en dat HBO met deze serie zeker niet dezelfde fout wou maken als met Deadwood door een op een moment te stoppen waar nog niet alle eindjes aan elkaar waren geknoopt.

Op deze site worden alle nieuwtjes gemeld :p

http://winter-is-coming.net/

zelfs een map met alle filmlocaties :laugh:

http://winter-is-com...es/filming-map/

Edited by Dr.Gordon, 07 September 2011 - 17:19.

• 0

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#63 steez

steez

Crew

• Crew
  • 681 berichten

Posted 17 September 2011 - 00:04

Iemand die geinteresseerd is, geweldige fantasyreeks die in een serie gegoten werd.
Kheb hier wel hoge verwachtingen voor aangezien de boekenreeks een van de beste is die er zijn imo :facepalm: . En ook omdat George R.R. Martin(= de schrijver) co-producer is.
18 april is de eerste aflevering op HBO
De eerste link is de trailer en de tweede is een special over de serie

trailer

special

Thx 4 die special link. Vond season 1 zo vet dat ik de boeken gekocht heb. Bijna klaar met 1e boek. Geweldig naast de serie ook. Al die extra info etc. Kan niet wachten op season 2 volgend jaar!
  • 0

#64 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 17 September 2011 - 19:33

Thx 4 die special link. Vond season 1 zo vet dat ik de boeken gekocht heb. Bijna klaar met 1e boek. Geweldig naast de serie ook. Al die extra info etc. Kan niet wachten op season 2 volgend jaar!

Het is leuk dat ze zo trouw aan het verhaal blijven. De boeken heb ik al een paar jaar geleden gelezen(buiten de laatste dan, was wel lang wachten op die :wacko: ) maar wel in het nederlands. Kben aan het denken om ze ook eens in het engels te kopen.
  • 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

#65 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 17 September 2011 - 20:36

Het is leuk dat ze zo trouw aan het verhaal blijven. De boeken heb ik al een paar jaar geleden gelezen(buiten de laatste dan, was wel lang wachten op die :wacko: ) maar wel in het nederlands. Kben aan het denken om ze ook eens in het engels te kopen.

boeken die origineel in een andere taal verschijnen lees ik sowieso in die taal, anders gaan de nuances verloren imo :p
  • 0

Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#66 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 18 September 2011 - 00:01

boeken die origineel in een andere taal verschijnen lees ik sowieso in die taal, anders gaan de nuances verloren imo :p

Ja, maar eens begonnen is dom om naar een andere taal over te stappen terwijl je bezig bent. Heb die meegehad tijdens een browse-sessie in de boekhandel, dusja...
Alsook, dan kan mijn vader er ook van genieten :D , want die zijn kennis van de engelse taal :facepalm:
  • 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

#67 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 18 September 2011 - 09:52

Ja, maar eens begonnen is dom om naar een andere taal over te stappen terwijl je bezig bent. Heb die meegehad tijdens een browse-sessie in de boekhandel, dusja...
Alsook, dan kan mijn vader er ook van genieten :D , want die zijn kennis van de engelse taal :facepalm:

true dat, kheb mijn pa ook al gezegd dat hij ze mag lezen (kzit toch al aan den derde) en dan zeg ik dat ze in het engels zijn en dan trekt hij zo'n gezicht. :p
  • 0

#68 mdgf.mike

mdgf.mike

Trial Crew

• Trial
  • PipPip
  • 351 berichten

Posted 21 September 2011 - 20:25

Ik heb het eerste boek gelezen in het nederlands, maar omdat de tweede niet meer te vinden was in gelijk welke bib in W-Vlaanderen (noch in gent) heb ik ze gekocht in het Engels.
Ze zijn echt wel immens goed geschreven (wel niet echt "vlot" in mijn ogen, mijn andere engelstalige boeken schoten wat meer op heb ik de indruk), maar het verhaal is natuurlijk even goed in het nederlands.

Maar echt nodig is het toch niet, toen ik Harry Potter voor het eerst in het engels las heb ik na een paar bladzijden mijn nl boeken weggesmeten en mezelf afgevraagd wat ik daar ooit in gezien had. Bij martin had ik dat niet zo extreem :p .
  • 0

#69 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 17 January 2012 - 17:59

1 April is het zover. nieuw seizoen :wub:

• 0

#70 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 18 January 2012 - 15:02

bij geweldige series lijkt t altijd zo onmenselijk lang te duren eer t nieuwe seizoen er is, en als t dan bezig is, is t ook weer direc voorbij.... :angry22:
Give us more!!! :D
  • 0

ESO: Haze Ramoran Dunmer Dragonknight Tank/Dps - Smoked-Da-Herb Saxheel Templar Dps/Healer

GW2: Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi) - Glau Northrenlight (Norn Guard)
'http://bertenburny.d...ntart.com/'

#71 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 18 January 2012 - 15:36

bij geweldige series lijkt t altijd zo onmenselijk lang te duren eer t nieuwe seizoen er is, en als t dan bezig is, is t ook weer direc voorbij.... :angry22: Give us more!!! :D

agree :tongue: een marteling. blij dat ik mij met de boeken wat kan amuseren ;) alhoewel ik nu al aan de laatste nieuwe boek begonnen ben. Dat het maar rap 1 April is.
:pirate:

Edited by Dr.Gordon, 18 January 2012 - 15:36.

• 0

#72 Koen

Koen

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 29 January 2012 - 13:17

Ik ben nu in het tweede boek bezig... Tot april kan ik nog wel wachten om de beelden te zien van wat ik nu lees :walkman:
  • 0

#73 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 31 January 2012 - 18:25

Kun je deze al op Blu-ray kopen @ de lokale Media Markt of Saturn?

Edited by Elegy, 31 January 2012 - 18:25.

• 0
Fire and Blood.

#74 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 31 January 2012 - 18:33

Kun je deze al op Blu-ray kopen @ de lokale Media Markt of Saturn?

Dit is wat ik online vind:

"A Game of Thrones DVD and Bluray has finally been released. It is now available for pre-order and will ship on 6 March 2012. "
  • 0

#75 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 31 January 2012 - 18:43

Dit is wat ik online vind:

"A Game of Thrones DVD and Bluray has finally been released. It is now available for pre-order and will ship on 6 March 2012. "

Een 2tal maand voor de aanvang van het 2e seizoen. Is meestal de gewoonte bij series uit de US of A. Of het moest van FOX zijn, dan komen ze binnen 5 jaar uit :rolleyes:
  • 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

#76 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 31 January 2012 - 19:28

Dit is wat ik online vind: "A Game of Thrones DVD and Bluray has finally been released. It is now available for pre-order and will ship on 6 March 2012. "

Thx papfles!
  • 0
Fire and Blood.

#77 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 31 January 2012 - 20:13

ja op 6 Maart dus ongeveer een maand voor het nieuwe seizoen dat start op 1 April

nieuwe trailer van deze Zondag :ohmy:

• 0

#78 edding

edding

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 39 berichten

Posted 02 February 2012 - 19:46

pff ik ben nu bezig met deel 2 van het derde boek. echt verslavend :D boek 4 ook al liggen :D kan echt niet wachten om al de beelden te zien :D is voor wat ik nu al gezien en gelezen heb een van de beste series ooit :D
s 1 al 3 keer gezien ondertussen en krijg er maar geen genoeg van :p
  • 0

#79 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 09 March 2012 - 15:41

strange, media-bb werkt niet (alle toch niet op de oude IE hier opt werk)

Edited by bertenburny, 09 March 2012 - 15:43.

• 0

ESO: Haze Ramoran Dunmer Dragonknight Tank/Dps - Smoked-Da-Herb Saxheel Templar Dps/Healer

GW2: Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi) - Glau Northrenlight (Norn Guard)
'http://bertenburny.d...ntart.com/'

#80 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 09 March 2012 - 20:27

trailer ook al gezien, kan nie wachten tot 1 April. :dance:
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: George RR Martin, boekenreeks, televisiereeks, fantasy, A game of thrones

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users