Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Star Wars: The Old Republic

• Please log in to reply
172 replies to this topic

#161 Koja78

Koja78

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 123 berichten

Posted 22 July 2015 - 17:40

Is het de moeite hiermee nog te beginnen?

• 0

#162 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 22 July 2015 - 17:47

Is het de moeite hiermee nog te beginnen?

't Is gratis, waarom niet? :p Gewoon voor de storyline is het nog tof om te doen, als dat u totaal niet boeit zullen er wel betere MMOs zijn.

• 0

死んでください

#163 landloper

landloper

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 721 berichten

Posted 22 July 2015 - 18:05

't Is gratis, waarom niet? :p Gewoon voor de storyline is het nog tof om te doen, als dat u totaal niet boeit zullen er wel betere MMOs zijn.

Heel veel beperkingen...
Dat is een reden waarom niet

• 0

"You don't have power, until you have all the power" - Ari Gold

"I'm not a businessman , I'm a business, man" - Jay Z

#164 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 22 July 2015 - 18:24

Heel veel beperkingen...
Dat is een reden waarom niet

Tot level 20 zijn er toch nog geen beperkingen? Zie niet echt in waarom je er niet mee zou beginnen als het je geen geld kost. Als je het niet waard vind stop je ermee en als je het wel waard vind koop je toch premium?

• 0

死んでください

#165 landloper

landloper

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 721 berichten

Posted 22 July 2015 - 18:47

Tot level 20 zijn er toch nog geen beperkingen? Zie niet echt in waarom je er niet mee zou beginnen als het je geen geld kost. Als je het niet waard vind stop je ermee en als je het wel waard vind koop je toch premium?

Ook waar.

Kheb toen het nog betalend was gespeeld. Ooit eens terug gegaan. En dan waren er veel beperkingen als f2p

• 0

"You don't have power, until you have all the power" - Ari Gold

"I'm not a businessman , I'm a business, man" - Jay Z

#166 'Soul

'Soul

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2737 berichten

Posted 22 July 2015 - 19:08

Ik vond persoonlijk ook dat er te veel beperkingen waren voor niet betalende spelers. Het haalde toch een hoop van de fun er uit.

• 0

Amaducias, Lord of Darkness.

GW 2 ID: Soul.6572
3DS FC: 2191-7797-7252

#167 Gentei

Gentei

Big Poster

• Clan Rookie
  • 824 berichten

Posted 22 July 2015 - 22:37

Ik vond persoonlijk ook dat er te veel beperkingen waren voor niet betalende spelers. Het haalde toch een hoop van de fun er uit.

Tja, het is wel f2P gegaan maar niet volledig.

Ik moet het zeggen dat het voor mij toch een MMO is die ik tot nu toe het meest gespeeld heb, éénmaal je subbed zijn er geen beperkingen natuurlijk.

Er komen regelmatig updates (gisteren is 3.3 live gegaan) er zijn ondertussen veel nieuwe dingen toegevoegd.

En als je een SW fan bent des te beter :)

GW 2 is voor mij niet meer wat het was, weet niet waarom maar ik mis waarschijnlijk de klassieke manier van quests doen.

• 0

#168 younglink

younglink

Newbie

• Member
  • Pip
  • 21 berichten

Posted 23 July 2015 - 09:16

Ik heb vorige week nog 3 60day-cards gekocht. Ik speel meestal Empire op The Red Eclipse maar ik ga tijdens 12XP toch nog proberen een Consular en een Trooper levellen.

• 0

PSN: younglink

Now playing: Star Wars: The Old Republic (PC), The Legend of Zelda: Majora's Mask (3DS)

#169 Gentei

Gentei

Big Poster

• Clan Rookie
  • 824 berichten

Posted 23 July 2015 - 22:36

Ik heb vorige week nog 3 60day-cards gekocht. Ik speel meestal Empire op The Red Eclipse maar ik ga tijdens 12XP toch nog proberen een Consular en een Trooper levellen.

Waar heb je die gekocht? voor zover ik weet verkoopt niemand nog die kaarten of wel?

• 0

#170 younglink

younglink

Newbie

• Member
  • Pip
  • 21 berichten

Posted 24 July 2015 - 09:07

Waar heb je die gekocht? voor zover ik weet verkoopt niemand nog die kaarten of wel?

Via G2play, zijn natuurlijk alleen de codes die je toegestuurd krijgt. Heb 16,49 euro betaald per kaart, echt een pak goedkoper dan via de SWTOR-website. Heb ooit zelfs maar 11 euro betaald :p

• 0

Now playing: Star Wars: The Old Republic (PC), The Legend of Zelda: Majora's Mask (3DS)

#171 Gentei

Gentei

Big Poster

• Clan Rookie
  • 824 berichten

Posted 24 July 2015 - 10:46

Via G2play, zijn natuurlijk alleen de codes die je toegestuurd krijgt. Heb 16,49 euro betaald per kaart, echt een pak goedkoper dan via de SWTOR-website. Heb ooit zelfs maar 11 euro betaald :p

Weird, ik had daar misschien een maand geleden naar gezien en die hadden er geen op voorraad....?
  • 0

#172 younglink

younglink

Newbie

• Member
  • Pip
  • 21 berichten

Posted 24 July 2015 - 11:03

Weird, ik had daar misschien een maand geleden naar gezien en die hadden er geen op voorraad....?

Regelmatig eens checken ;) Het kan soms 5 à 6 euro schelen van de ene dag op de andere

• 0

#173 Koja78

Koja78

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 123 berichten

Posted 30 July 2015 - 21:16

Vanaf dat ik eens een paar uur tijd heb ga ik het proberen dan.  Love SW.  

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users