Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Welk spel heb je onlangs uitgespeeld en welke rating krijgt het?

uitspelen uitgespeeld eigen score

• Please log in to reply
1220 replies to this topic

#21 Yurf

Yurf

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1424 berichten

Posted 09 June 2011 - 20:57

Net op tijd White Knight Chronicles uitgespeeld. Persoonlijk vind ik het een amusant spel, omdat het alles heeft wat ik graag heb: reusachtige vijanden, veel customization (armor, wapens, eigen dorp als online room), veel grinden. Het online aspect bootst een MMO na en slaagt daar ook deels in. Het geheel is wat ruw afgewerkt, maar ik vermoed dat dit beter zal zijn in WKC2.

Persoonlijke score: 82%.
Objectieve score (voor jullie :o): 67%.

Edited by Yurf, 09 June 2011 - 20:57.

• 0

#22 Ichi

Ichi

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 2033 berichten

Posted 03 July 2011 - 06:33

Homefront: 55/100 (SP) - 68/100 (MP)

Eén van de slechtste shooters die ik ooit heb gespeeld, verder maak ik hier geen woorden aan vuil...
Behalve dat de multiplayer ervan, duidelijk een minderwaardige kopie van andere shooters is (MW & BF: BC) en dat het geheel, op ieder vlak te steriel aanvoelt. Voor een meeslepende ervaring hoef je deze titel dus niet in huis te halen... :(
  • 0

#23 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7058 berichten

Posted 03 July 2011 - 10:33

Infamous 2: 88%

In feite is deze game op alle gebied beter dan de voorganger: sublieme graphics, machtige bijzondere krachten, random events, een boeiende en afwisselende spelwereld enz... Maar toch had het spel wat meer memorabele missies kunnen gebruiken en het verrassingseffect is er een beetje vanaf. Desondanks toch een zeer goeie game die elke ps3-bezitter gespeeld moet hebben!

Space Ace: 80%

Remake van deze arcadeklassieker die het levenslicht zag op de geflopte Laserdisc. Aartsmoeilijk, maar enorm verslavend, en een zeer geslaagde port.

InFamous
het klimmen wordt ook wat eentonig.

Dat hebben ze in deel 2 prima opgelost met "launch poles", elektrisch geladen palen die je als een katapult omhoog schieten. En je hebt ook gaven zoals Ice Launch en Lightning Tethering om snel boven te geraken.
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#24 silent785

silent785

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 631 berichten

Posted 03 July 2011 - 15:17

LA Noire: 90%

Prachtige game, meeslepend verhaal en toch wat uur aan gezeten(25u). Alleen jammer dat er geen gratis DLC is.
  • 0
i'm up to my knees in fucking cow pat

#25 FurtiveDuck

FurtiveDuck

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 464 berichten

Posted 03 July 2011 - 16:25

Bioshock 2

Prachtig! Maar mocht iets langer duren.

9/10
  • 0

#26 XaeonBE

XaeonBE

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 607 berichten

Posted 03 July 2011 - 17:59

Mass Effect 2 (PC): 89/100

Vond het echt fantastisch spel ik wil nu zeker de 3 ook gaan spelen als hij uitkomt volgend jaar!
  • 0

Desktop (W10) | Dell Inspiron 15 7000 (W10) | HP Probook 6570 | Netbook (Xubuntu 16.04 | Samsung Galaxy Tab S2 9.7 | LG Nexus 5 | Samsung Galaxy S5 | Pebble Time Steel

Intel Skylake Core i7 6700K 4.00GHz | Asus GeForce GTX 1070 ROG Strix 8GB | Corsair 2x8GB, DDR4, 2133MHz, CL13, Vengeance LPX

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | 3DS friendcode: 3566-2738-0665

#27 GoldenNathan

GoldenNathan

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1192 berichten

Posted 03 July 2011 - 18:28

Diablo II Awesome as always! 10/10!

Edited by GoldenNathan, 03 July 2011 - 18:28.

• 0

#28 Black Materia

Black Materia

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 317 berichten

Posted 03 July 2011 - 19:22

Homefront: 55/100 (SP) - 68/100 (MP)

Eén van de slechtste shooters die ik ooit heb gespeeld, verder maak ik hier geen woorden aan vuil...
Behalve dat de multiplayer ervan, duidelijk een minderwaardige kopie van andere shooters is (MW & BF: BC) en dat het geheel, op ieder vlak te steriel aanvoelt. Voor een meeslepende ervaring hoef je deze titel dus niet in huis te halen... :(

Als één van de slechtste shooters die je ooit hebt gespeeld nog steeds een algemene score krijgt boven de 60% zou ik voorstellen om

1) meer shooters te gaan spelen

of

2) uw scoresysteem wat bij te schaven

Voor de rest vond ik de singleplayer van Homefront een interessante doch zeer beperkte en belachelijk korte rollercoaster die toch enkele beklijvende momenten kende.

----------------------

Zelf onlangs LA Noire (PS3) uitgespeeld maar door mijn (schijnbaar onrealistisch hoge) verwachtingen is dat toch op een teleurstelling uitgedraaid. Spel heeft voor mij een beetje hetzelfde probleem als McNamara's vorige game The Getaway. Het verhaal en de sfeer zijn ronduit geweldig maar de gameplay-elementen die alles memorabel moeten maken zijn er wat losjes rond geweven en bestaan uit evenveel goede als slechte ideeën. Hoe iedereen dit zo vernieuwend vindt, snap ik ook helemaal niet. De waarheid distilleren door verdachten te confronteren met bewijsmateriaal, is dat niet iets dat Phoenix Wright al bijna 10 jaar doet. Oké, die fenomenaal realistische gezichten waren er niet bij maar ik vind het nu ook niet zo fantastisch dat een detective maar moet afgaan op het smoelwerk van een getuige om zijn zaak op te kunnen lossen, in plaats van zelf wat meer vrijheid te krijgen in zijn denkmethodes.

Wat mij daarbij vooral stoorde is de immense discrepantie tussen wat je als speler weet en wat Cole maar weet. Soms legde je als speler onmiddellijk een verband dat door Cole pas ettelijke uren later zal ontdekt worden. Er is niets meer funest voor een spel dat je doet geloven dat je op stap bent met een briljante politieonderzoeker. Wat voor mij compleet de deur dichtdeed waren de kleine slordigheden zoals het automatisch verspringen van wagen als een achtervolging moet worden ingezet, zelfs al was je met een andere kar bij het desbetreffende huis gearriveerd. Nog maar eens het zoveelste bewijs dat de ontwikkelaars je gewoon een vooraf uitgestippeld paadje willen uitsturen in plaats van zelf je tanden in het onderzoek te zetten. Dat je ranking in een case ook geen enkele invloed heeft op het verdere verloop van het verhaal, versterkt dat punt alleen maar. Er wordt mij verteld dat ik mijn uniform mag gaan schoonmaken want dat ik terug patrouilles mag doen maar waarom laat men dit dan niet gewoon toe? Het zou zoveel logischer geweest zijn om je saaie straatcriminaliteit te laten oplossen als straf voor een slechte case dan je er constant mee lastig te vallen wanneer je het te druk hebt met een belangrijk moordonderzoek. En zo kan ik nog wel even doorgaan...

LA Noire is een degelijke game die eens wat anders biedt dan het gebruikelijke shooty shooty bang bang maar de revelatie die iedereen ervan maakt is dit voor mij in de verste verte niet.

70

tl;dr: fuck off en leer lezen

Edited by Black Materia, 04 July 2011 - 07:53.

• 0

#29 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12897 berichten

Posted 03 July 2011 - 22:31

Red faction Armageddon 75/100

Was totaal iets anders dan guerilla, maar heeft me zeker weten te bekoren.
  • 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#30 Yurf

Yurf

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1424 berichten

Posted 10 July 2011 - 09:50

Onlangs uitgespeeld:

Bulletstorm
Ik heb me er enorm mee geamuseerd. Zowel op gebied van gameplay als sfeer vind ik dit een geslaagde game. Op zich is het een vrij korte game, maar toch had ik het gevoel dat men naar het einde toe zonder inspiratie zat. 80%

Fight Night Champion
De Champion Mode was een leuke toevoeging aan deze reeks. Helaas was het op een tweetal uurtjes reeds uitgespeeld. De Legacy Mode ben ik nooit fan van geweest. Grafisch ziet het spel er heel goed uit en het speelt vlot, maar toch heb ik de indruk dat de vorige games beter waren. 70%
  • 0

#31 N8N

N8N

Newbie

• Member
  • Pip
  • 10 berichten

Posted 10 July 2011 - 10:47

Earth Defense Force 2017: Een van de meest brainloze games dat ik ooit gespeeld heb, als ik het kritisch bekijk is dit een van de slechtste games ooit, crappy graphics (wel al ettelijke jaren oud), niet zon intigerend verhaal en de audio is lame, maar als gamer is dit een van de meest amusantste games die ik ooit heb gespeeld ondanks het feit dat je bijna altijd hetzelfde doet heb ik het altijd met plezier gedaan.
De reuzeachtige vijanden die je tegenkomt, de hordes oversized insecten die op je afstormen en nog meer van dat.
Daarom geef ik deze game toch wel een 80/100
  • 0

#32 ATI

ATI

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 32 berichten

Posted 12 July 2011 - 10:36

Metro 2033

Prachtige game,één van de betere games leuk verhaal!Ik vind het kortweg een topgame!

92/100
  • 0

#33 romanphoenix

romanphoenix

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 113 berichten

Posted 13 July 2011 - 12:46

Bulletstorm (pc)
Geweldige sfeer, leuke verhaallijn en amusante humor, maar je voelt natuurlijk dat het gemaakt is voor console en niet echt voor pc.
79%

The godfather 2 (pc)
Eens heruitgespeeld. Tof verhaal, veel actie, intressante sidequests en vloeiende animaties.
90%. Ik hoop dat er nog een godfather 3 uitkomt. :)

En ja ichi, ik moet Black Materia gelijk geven. Als Homefront een van de slechtste shooters is die je hebt gespeeld, zou ik nauwelijks 40% geven. Je score doet eerder denken aan een gemiddelde shooter.
  • 0

#34 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3536 berichten

Posted 13 July 2011 - 13:37

Earth Defense Force 2017: Een van de meest brainloze games dat ik ooit gespeeld heb, als ik het kritisch bekijk is dit een van de slechtste games ooit, crappy graphics (wel al ettelijke jaren oud), niet zon intigerend verhaal en de audio is lame, maar als gamer is dit een van de meest amusantste games die ik ooit heb gespeeld ondanks het feit dat je bijna altijd hetzelfde doet heb ik het altijd met plezier gedaan.
De reuzeachtige vijanden die je tegenkomt, de hordes oversized insecten die op je afstormen en nog meer van dat.
Daarom geef ik deze game toch wel een 80/100

opletten wat je zegt. een van de slechtste games ooit? games = fun. dat heeft het blijkbaar gedaan dus het is sowieso een topper.
dit is zo'n spel dat toont dat gameplay en fun boven al de rest staat. en laten we eerlijk zijn hetgeen je in dat spel kan doen met super gfx? vergeet het maar dat er daar iemand in slaagt.

OT: Turning Point:Fall of Liberty. de ene bug tegen de andere en nog niet van de minste ook.
vijanden die gewoon voor u poppen, wapens die de wetten van de zwaartekracht tarten, de ene keer kun je 100 hits krijgen en de keer erna sterf je vanzelf, vastlopers, domme AI, vijanden die door muren lopen, hits op vijanden die het spelt niet ziet, er naast schieten en ze vallen dood.

dat met zwakke gfx, geluid en een enorm slechte uitwerking van een verhaal waar ze wel iets mee konden doen maakt dit spel tot een van de slechtste die ik ooit al heb gespeeld.

score 15/100 en dan ben ik nog vrijgevig met de punten
  • 0

#35 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2454 berichten

Posted 18 July 2011 - 12:57

Infamous 2: Zeer degelijke game die ik met veel plezier heb uitgespeeld (bad karma) en die ik direct met evenveel plezier ga herspelen (good karma). Enige minpuntje is dat bepaalde krachten wat lang duren tegen dat ze zijn vrijgespeeld (lightning tether mocht van mij al in het begin aanwezig zijn geweest) .

Een deftige game die zijn prijs meer dan waard was, hopelijk komen er nog deftige ugc missies uit die het plezier nog wat kunnen verlengen.

90/100
  • 0
When in doubt, use a hammer. Drie billn es een gat nalf

#36 chromeplus

chromeplus

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 622 berichten

Posted 18 July 2011 - 13:26

metro 2033

ontwikkelaar: 4a games
uitgever: thq
gespeeld op: pc
soort spel: horrorshooter
rating: 40/100

Niet uitgespeeld omdat het te slecht was. de gasmaskers stoorden mij mateloos. als je ergens eentje niet vindt of iets te traag kun je een heel chapter opnieuw beginnen.
Dan nog de manier om ammo/wapens te kopen. Veel te omslachtig met dat ruilgedoe. Kon veel eenvoudiger. Kon veel beter.

Voor degenen die zich niet storen aan de gasmaskers en de markt: 65/100. Middelmatige wannabe-horror crap gelijk F3AR.

Edited by chromeplus, 18 July 2011 - 13:27.

• 0

#37 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 18 July 2011 - 14:42

Infamous 2: Zeer degelijke game die ik met veel plezier heb uitgespeeld (bad karma) en die ik direct met evenveel plezier ga herspelen (good karma). Enige minpuntje is dat bepaalde krachten wat lang duren tegen dat ze zijn vrijgespeeld (lightning tether mocht van mij al in het begin aanwezig zijn geweest) .

Een deftige game die zijn prijs meer dan waard was, hopelijk komen er nog deftige ugc missies uit die het plezier nog wat kunnen verlengen.

90/100

ik begrijp dat je dat eerder zou willen, maar je moet toch ook inzien dat dat een deel van het spel aanzienlijk zou veranderen en enkele missies vrijwel nutteloos zou maken. Dat is zo'n typische power die ze op het einde in een spel steken om het de speler wat makkelijker te maken om enkel zaken af te werken :)
  • 0
Suit up!

#38 flyingdutchman

flyingdutchman

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1499 berichten

Posted 18 July 2011 - 14:49

Batman AA: 85%

Het spel is vrij foutloos, zonder de batman-charme te verliezen... echt wel een topper!
  • 0

console sux || Volg mij op twitter! || Mijn blog

#39 Zwief

Zwief

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 720 berichten

Posted 18 July 2011 - 15:58

Infamous 2 : 90/100 : wat mij vooral aanstaat in die game (alsook in de eerste) zijn de open spelwereld met veel zijmissies , de krachten van Cole maar vooral de 2 verschillende eindes die mij toch aangespoord hebben om de game 2x uit te spelen.

Crysis 2 : 86/100 :vond ik een knappe originele shooter

Homefront : 5/10 vond ik uitermate zwak

Killzone 3
: 89/100 vond ik dan weer wel een knappe FPS ; zowel de SP als de MP

Deadspace 2 : 94/100 : deze game kan bij mij praktisch niets verkeerd doen (ook de eerste niet)....de sfeer,de graphics,de sound, de gameplay,......!!!!
Blijft één van m'n favorieten!!!

Edited by Zwief, 18 July 2011 - 16:19.

• 0

#40 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2454 berichten

Posted 18 July 2011 - 17:17

ik begrijp dat je dat eerder zou willen, maar je moet toch ook inzien dat dat een deel van het spel aanzienlijk zou veranderen en enkele missies vrijwel nutteloos zou maken. Dat is zo'n typische power die ze op het einde in een spel steken om het de speler wat makkelijker te maken om enkel zaken af te werken :)

Ik zie dat zeker in :) maar ik vond het gewoon super om als een moordlustige tarzan door new marais te slingeren en daarom mocht het iets vroeger zodat ik het langer kon doen :D .
.
  • 0
When in doubt, use a hammer. Drie billn es een gat nalf

2 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Bing (2)