Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Welk spel heb je onlangs uitgespeeld en welke rating krijgt het?

uitspelen uitgespeeld eigen score

• Please log in to reply
1220 replies to this topic

#41 agrash

agrash

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 338 berichten

Posted 15 August 2011 - 23:03

Daarnet RE4 op pc uitgespeeld.
Prachtige game, maar het was enkel jammer van de barslechte consoleport. Ik geef hem een 85%

Het was al een eindje geleden dat ik bij een SP van een shooter meer dan 15uur nodig had om hem uit te spelen.. :dry:
  • 0

#42 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 15 August 2011 - 23:30

Limbo.
97/100

Review kan je hier lezen. Geplaatste afbeelding -> http://community.4ga.../3/Limbo-Review
  • 0

#43 Zwief

Zwief

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 721 berichten

Posted 06 September 2011 - 18:30

"Mass Effect 2" : geweldige game : 9/10 ; op naar Mass Effect 3!!!!!!!!
  • 0

#44 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 06 September 2011 - 18:44

Eigenlijk was het gisteren al maarja :facepalm:
Deus Ex HR: Epic, fantastische game, vooral de keuze die je hebt in hoe je je missies aanpakt. Je maakt het zo moeilijk als je zelf wilt.

Edited by tomke009, 06 September 2011 - 18:44.

• 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

#45 lilstijntje

lilstijntje

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 677 berichten

Posted 06 September 2011 - 19:17

assasins creed brotherhood 90/100 =)
lang geleden dat ik mij nog eens zo heb gefocust op een spel =p, eerste assasins creed die ik ooit heb gespeeld ^^; maar dankzij deze ga ik die nieuwe toch eens een beetje indoog houden denk ik =)
  • 0

#46 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2456 berichten

Posted 07 September 2011 - 09:07

Deus Ex HR: Epic, fantastische game, vooral de keuze die je hebt in hoe je je missies aanpakt. Je maakt het zo moeilijk als je zelf wilt.

Zelfde hier, subliem spel :D
  • 0
When in doubt, use a hammer. Drie billn es een gat nalf

#47 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 07 September 2011 - 11:49

Zelfde hier, subliem spel :biggrin:

³ En lang leve de droge humor van Adam Jensen!

Edited by Elegy, 06 April 2012 - 15:08.

• 0
Fire and Blood.

#48 volcompany

volcompany

Newbie

• Member
  • Pip
  • 4 berichten

Posted 07 September 2011 - 19:14

assassin's creed II 80/100
leuk spel enkel jammer dat er geen multiplayer in zit
ook stom dat je voor altaïr's outfit uplay nodig hebt
maar de duur van de game is net goed, niet te kort, en niet te lang zodat het niet saai word
de verhaallijn is ook heel goed gevonden, alleen was het soms niet zo geloofwaardig (denk aan de alien goden)
  • 0
kom je mee verdwalen? ik weet de weg.

#49 Kenshee

Kenshee

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1155 berichten

Posted 08 September 2011 - 01:46

Infamous 2 83%
  • 0

- 4Gamers Chief 4Sale - | Like !! => https://www.facebook...oviesGamesMusic

#50 Deadly chef

Deadly chef

Newbie

• Member
  • Pip
  • 14 berichten

Posted 08 September 2011 - 02:18

Deus Ex: Human Revolution
en deze http://xbox360.4game...uman-Revolution review zit er bal op voor mij!

Edited by Deadly chef, 08 September 2011 - 02:19.

• 0

#51 Anneleen

Anneleen

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1506 berichten

Posted 08 September 2011 - 09:42

Shin Megami Tensei: Persona 3 Portable
Enorm leuke JRPG voor de PSP. Verhaal is interessant, voice acting is (op een enkeling na) erg goed. Het combatsysteem werkt fijn en geeft heel erg veel mogelijkheden door het fusen van persona's. Persona's zijn wezens die je na battles kunt krijgen en die magic aanvallen voor je uitvoeren. Het doet een beetje aan Pokémon denken: persona's kunnen levelen en nieuwe aanvallen leren. Maar in tegenstelling tot Pokémon moet je ze niet verzamelen, maar combineren om zo nog sterkere varianten te verkrijgen. Het fusesysteem is zo uitgebreid/ingewikkeld dat ik me er zelf niet echt in verdiept heb en dat hoeft eigenlijk ook niet. P3P laat veel ruimte voor je eigen speelstijl. Concentreer je je op enkele characters of train je ze allemaal? Maak je een team van persona's met verschillende soorten aanvallen of ga je voor telkens één hele sterke? Er zijn ook maar liefst 5 difficulty levels, van Beginner tot Maniac, dus voor ieder wat wils.

Het meest unieke aspect van Persona is echter het Social Link systeem. 's Nachts mag je dan wel rondhollen in dungeons en Shadows verslaan, overdag ben je een gewone student die moet studeren, zich aansluit bij clubs en vrienden maakt. Er zijn enorm veel NPC's die elk hun eigen background hebben. Deze ontdek je door met hen af te spreken en gesprekken te voeren. Doe je het goed, dan ga je een rank omhoog in de Social Link die bij de NPC hoort. De Social Link hoort telkens bij een bepaalde klasse (Hierophant, Emperor, Sun…) en deze verdeling komt ook voor bij Persona's. Stel je behaalt rank 8 in de Social Link van Emperor. Wanneer je een Persona fuset van de klasse Emperor, krijgt deze een exp bonus, afhankelijk van de rank die je behaald hebt. Op deze manier heeft het wel degelijk nut overdag je relaties te verzorgen: hoe beter je het doet in je sociale leven, hoe sterker je Persona's zijn. Er zijn ook unieke Persona's die je enkel kunt verkrijgen door een Social Link te maximaliseren.

Om je een idee te geven van de uitgebreidheid van het spel: na mijn eerste playthrough stond er zo'n 61 uur op de teller, en ik moet bekennen dat ik soms best gerusht heb: niet te veel aandacht gegeven aan het voltooien (of zelfs maar ontdekken) van alle S.links, niet alle characters getraind, niet alle verdiepingen van Tartarus volledig verkend. Er is nog zo veel meer te doen, en ben dan ook van plan in mijn new game+ zo veel mogelijk gedaan te krijgen. Nog een laatste puntje dat het spelplezier nog eens verdubbelt: je kan ervoor kiezen met een mannelijk of een vrouwelijk personage te spelen. De main story blijft grotendeels hetzelfde, maar de personages die je al kende reageren totaal anders op je en ze hebben elk unieke NPC's. Het is erg interessant om te zien hoe personages je opeens helemaal anders behandelen. Bijvoorbeeld Junpei, een echte vrouwenzot. Als je als man speelt, is hij je kameraad, maar als je als vrouw speelt, probeert hij je te versieren. Ook van de main story is veel dialoog herschreven. Zo blijft ook de tweede playthrough interessant.

91/100, de beste game die ik al gespeeld heb op PSP.
  • 0
"Also, I can kill you with my brain."

#52 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7073 berichten

Posted 08 September 2011 - 11:42

Mooie review Anneleen! Ik heb de game alvast toegevoegd op mijn verlanglijstje, zodra ie in promotie is bestel ik 'm!
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#53 Anneleen

Anneleen

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1506 berichten

Posted 08 September 2011 - 12:02

Mooie review Anneleen! Ik heb de game alvast toegevoegd op mijn verlanglijstje, zodra ie in promotie is bestel ik 'm!

Bedankt! Ik had wat tijd tijdens het ontbijt vandaag :p
Maar zeker doen, dankzij dit spel had ik opeens toch geen spijt meer dat ik ooit een PSP gekocht had.
  • 0
"Also, I can kill you with my brain."

#54 Zwief

Zwief

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 721 berichten

Posted 06 October 2011 - 19:01

Resistance 3 uitgespeeld : 9/10 : geweldige game.
Nu ga ik beginnen aan Rage
  • 0

#55 Vancha

Vancha

Crew

• Crew
  • 1395 berichten

Posted 06 October 2011 - 19:10

Bleach Soul Reccureccion uitgespeeld, niet echt een heel goede game, meesten zullen het zien als een simpele Dynasty Warriros-kloon en daarom raad ik het enkel aan de Bleach fans aan.
64/100
  • 0

#56 Ichi

Ichi

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 2033 berichten

Posted 07 October 2011 - 12:18

Bleach Soul Reccureccion uitgespeeld, niet echt een heel goede game, meesten zullen het zien als een simpele Dynasty Warriros-kloon en daarom raad ik het enkel aan de Bleach fans aan. 64/100

Must Buy voor mij, dus :)
Ik wacht nog wel tot wanneer'ie aan 20 euro staat...
  • 0

#57 Gemini

Gemini

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 107 berichten

Posted 07 October 2011 - 13:49

Gears 3 : 9/10
Volgende project Dark Souls of Rage, Daarna Forza 4 en Batman.
  • 0

http://www.blackmax.be/ - retro games en consoles

#58 Ichi

Ichi

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 2033 berichten

Posted 07 October 2011 - 16:00

Gears 3 : 9/10 Volgende project Dark Souls of Rage, Daarna Forza 4 en Batman.

Ik ken iemand die zich deze maand niet zal vervelen ;)
  • 0

#59 agrash

agrash

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 338 berichten

Posted 08 October 2011 - 20:57

deus ex 3: 85%
De eerste wordt voor velen nog altijd als favo game beschouwd (en tevens terecht) en dit was echt een game die eindelijk in zijn voetstap mag staan imo. Nu een sequel die wat enkele kleine puntjes kan fixen en ik ben in de 7de hemel
  • 0

#60 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 08 October 2011 - 21:09

Dead island.

Een dikke 7 op 10, ik vond de eerste chapter (in en rond het hotel en strand) wel de leukste. Er mocht wel wat meer in het hotel gebeurd zijn ( in de restos, het binnenzwembad, de hal. etc.). Wel een vermakelijke game van deze kleine developer.
  • 0

- 4Gamers Forum Administrator -

16 user(s) are reading this topic

0 members, 16 guests, 0 anonymous users