Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Welk spel heb je onlangs uitgespeeld en welke rating krijgt het?

uitspelen uitgespeeld eigen score

• Please log in to reply
1150 replies to this topic

#1141 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1113 berichten

Posted 11 November 2017 - 22:09

Assassin's Creed Origins (PS4), 8/10.

Verbeterde combat (een soort Witcher 3 light) en een  immense wereld van het oude Egypte om te verkennen.
Verhaal is oké, maar het had (veel) meer kunnen zijn vooral als je vergelijkt met vorige games.
Verkooppunt is het verkennen van de wereld [loot scoren, viewpoints fixen, vijandige kampen clearen, sidemissions...], waar ik misschien wel 50 uur met plezier in gestoken heb (mainverhaal <10 uur).

• 0

#1142 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1113 berichten

Posted 18 November 2017 - 19:05

Star Wars Battlefront 2, 7/10
(net als de vorige)

Tja, de lotto spelen voor nieuwe stuff is kut
Gooi er nog bij dat je peanuts krijgt voor GOED! te spelen (match winnen of verliezen, wat maakt het uit hoeveel cash je krijgt... -_- )
En why the fuck zijn de lootboxes voor de basischaracters 2X zo duur als die van heroes en vehicles

Bon, grafisch 10/10

SP campaign, super voor de star wars fan hoewel extreeeem klassiek
Maar toch wow, artstyle, locaties, grafics, redelijk degelijke gameplay

Offline modi, bwa
Net als de vorige, IMO voor de kleinere/jongste voor wie MP te moeilijk is
Wel redelijk veel te doen

Na 3 uur MP en de story te doen kon ik de 2 duurste heroes (Vader en Luke) al vrijspelen, om naast de 8 basis heroes te staan. En ik had nog cash over vo 1 a 3 meer.

Wachten zoals quasi overal gezegd word dat de progressie gefixt wordt, want dit echt BELACHELIJK. Vooral omdat dit verre van Dice's 1ste game is of stapje in het MP FPS genre...
Wel plat gezegd, het is echt tof spelen deze casual MP-FPS. Momenteel geen OP-players tegengekomen.
  • 0

#1143 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2001 berichten

Posted 19 November 2017 - 00:55

Sims 4 met alle bijhorende expensions and i like it 

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#1144 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 6945 berichten

Posted 20 November 2017 - 09:02

Ryse: 3/10

Triestig dat een game met zo'n ongelooflijk knappe graphics de gameplay heeft van een amateuristische mobile game. De eerste twee hoofdstukken waren nog min of meer genietbaar omwille van het audiovisuele, maar daarna werd het een bron van ergernis door de uiterst repetitieve en ongeïnspireerde combat. Doodzonde.

• 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#1145 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6166 berichten

Posted 20 November 2017 - 14:03

Triestig dat een game met zo'n ongelooflijk knappe graphics de gameplay heeft van een amateuristische mobile game. De eerste twee hoofdstukken waren nog min of meer genietbaar omwille van het audiovisuele, maar daarna werd het een bron van ergernis door de uiterst repetitieve en ongeïnspireerde combat. Doodzonde.

Als in Ryse: Son of Rome?

Tbh zou ik hem toch nog een 5-6/10 geven, want het is wel een zeer vermakelijk spel. Maar ik snap compleet wat je bedoeld met repetitief en ongeïnspireerd.
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#1146 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 6945 berichten

Posted 21 November 2017 - 10:25

Als in Ryse: Son of Rome?

Tbh zou ik hem toch nog een 5-6/10 geven, want het is wel een zeer vermakelijk spel. Maar ik snap compleet wat je bedoeld met repetitief en ongeïnspireerd.

Die Ryse ja :)

Voor mij is gameplay belangrijker dan graphics, dus een spel met zo'n erbarmelijke combat verdient voor mij geen 5/10. Vanaf chapter 3 was elk gevecht voor mij een opdracht, iets waar ik zo snel mogelijk vanaf wou. Sommige stukken (zoals wanneer je met die speren moet gooien of de arena's in chapter 7) waren zelfs een gigantische ergernis, zo'n saai en ondermaats gamedesign!

Moest Ryse de combat hebben gehad van God of War of Nioh dan was het een GOTY kandidaat, maar wat ze er van gemaakt hebben slaat nergens op.

Nu ja, smaken verschillen. Het spel (?) krijgt op Steam heel wat positieve reviews, vandaar dat ik 'm eens tot het einde wou uitspelen.

• 0

#1147 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6166 berichten

Posted 21 November 2017 - 13:41

Die Ryse ja :)

Voor mij is gameplay belangrijker dan graphics, dus een spel met zo'n erbarmelijke combat verdient voor mij geen 5/10. Vanaf chapter 3 was elk gevecht voor mij een opdracht, iets waar ik zo snel mogelijk vanaf wou. Sommige stukken (zoals wanneer je met die speren moet gooien of de arena's in chapter 7) waren zelfs een gigantische ergernis, zo'n saai en ondermaats gamedesign!

Moest Ryse de combat hebben gehad van God of War of Nioh dan was het een GOTY kandidaat, maar wat ze er van gemaakt hebben slaat nergens op.

Nu ja, smaken verschillen. Het spel (?) krijgt op Steam heel wat positieve reviews, vandaar dat ik 'm eens tot het einde wou uitspelen.

Hoe heb je hem eigenlijk gespeeld? Console? PC? Tobo en muis of controller?

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#1148 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12696 berichten

Posted 21 November 2017 - 14:19

Toch een goeie tech demo :p

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#1149 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3390 berichten

Posted 21 November 2017 - 19:51

FIFA 18 The Journey: Hunter Returns - PS4.

• 0
Fire and Blood.

#1150 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 6945 berichten

Posted 22 November 2017 - 09:30

Hoe heb je hem eigenlijk gespeeld? Console? PC? Tobo en muis of controller?

Op pc met een x360 controller.

Toch een goeie tech demo :p

Dat wel ja. Al vond ik de tech demo in 3D Mark een minder irritante ervaring ;)

• 0

#1151 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6166 berichten

Posted 22 November 2017 - 10:29

Op pc met een x360 controller.

Dat wel ja. Al vond ik de tech demo in 3D Mark een minder irritante ervaring ;)

Ik heb zowel met controller en muis+tobo gespeeld en moet zeggen dat muis+tobo verrassend goed speelde. Ik ben niet echt iemand die met controllers overweg kan en voor al die games is het vaak moeilijk met muis+tobo, maar dat speelde wel nog best lekker. Maar het blijft idd repetitieve combat
Ik hou het voor die game meestal bij: het idee was goed
  • 0

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users