Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

World Wrestling Federation / World Wrestling Entertainment

• Please log in to reply
38 replies to this topic

#1 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 22 May 2011 - 13:22

Ondertussen is deze 'sport' (voor de ene theater, voor de andere sport) al ettelijke keren van naam veranderd, afhankelijk van de organisaties die betrokken zijn, maar ongetwijfeld heeft iedereen hier ooit wel eens naar gekeken.

In de jaren 90 was het best nog populair hier ook, met tv-shows erover. Laat eens horen wie je allemaal kent, wie je wel lollig vond en laat gerust wat clipjes zien van je favoriete momenten.

"In mijn tijd" was het nog The Hulk, die kerel met zijn slang, die andere met zijn papegaai, Brett Hart, The Heartbreak Kid, DDP (als ik me niet vergis) enz.

Van wat ik nu nog weet, is dat The Undertaker nog steeds rondloopt.

Ook al is het pure show, soms is het toch duidelijk dat ze in goede vorm moeten zijn, want dat ze hun lichaam toch geregeld wat klappen laten opvangen. Bepaalde moves zou ik niet graag in levende lijve ondergaan in elk geval :)
  • 0

#2 Ichi

Ichi

Crew

• Crew
  • 2033 berichten

Posted 22 May 2011 - 13:29

Je vergeet Andre the Giant en de Bushwick Brothers :)
Die kerel met zijn slang heet 'Jake the Snake' :p

Maar de zaligste wrestler ever bijft voor mij The Rock en het zaligste moment ooit was voor mij het volgende:

• 0

#3 Yurf

Yurf

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1424 berichten

Posted 22 May 2011 - 13:46

Even ter correctie: Het was vroeger World Wrestling Federation, maar nu heet het World Wrestling Entertainment (WWE). Dus misschien best de titel aanpassen. :)

Ik ben opgegroeid met WcW in de jaren '90 en mijn favoriete wrestler blijft Goldberg. Zijn entrance alleen al was indrukwekkend, krijg telkens kippenvel als ik het ziet. Fenomenale entrance music. Jeff Hardy is ook één van mijn favorieten, omwille van zijn high-flying moves. Ik volg het momenteel niet zo sterk meer, al kijk ik online wel af en toe naar het huidige roster van WWE en TNA. Ik speel wel nog steeds héél graag de Smackdown vs Raw-games. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=yOYtqN3ubh0

En voor alle duidelijkheid voordat hier weer gezegd wordt dat worstelen fake is.

Iedereen weet dat het fake is. De 'winnaar' van een wedstrijd is op voorhand bekend en sommige 'over the top' momenten zijn (uiteraard) op voorhand ingeoefend. Het heeft dan ook World Wrestling Entertainment. Men tracht ook altijd de vijand niet te blesseren bij bepaalde moves, al kan er niet vermeden worden sommige moves echt pijn doen. Omdat het half theater is, doet men er uiteraard een schepje bovenop.

Om een voorbeeld te tonen:

http://www.youtube.com/watch?v=jetveIs18e8

Hier vliegt een wrestler door 4 (!) tafels, maar dit is uiteraard op voorhand ingeoefend. Je ziet ook dat hij vooruit springt om 'goed' te landen. Desondanks kan je dit niet pijnloos doen. :p

Edited by Yurf, 22 May 2011 - 13:52.

• 0

#4 Mutte

Mutte

Crew

• Crew
  • 646 berichten

Posted 22 May 2011 - 14:44

Vroeger vond ik dat echt geweldig, maar spreek ik wel over zo'n 10 jaar geleden ofzo.
Goldberg was toen mijn favoriete worstelaar (zoals hij hierboven al gepost is).
Ook 'Sting' en 'Hulk Hogan' komen me nog bekend voor. Ik vond het ook altijd vrij spectaculair als ze backstage nog wat amok" maakten.
Maar nu vind ik echt niks meer aan dat staaltje theater.
  • 0

#5 SenZ

SenZ

Crew

• Crew
  • 2359 berichten

Posted 22 May 2011 - 21:27

Ik kijk elke maand naar het PPV-event :) Vroeger waren het The Rock, Goldberg en Stone Cold Steve Austin, de Hardy Boyz volg ik nog bij TNA en momenteel root ik voor John Cena en Randy Orton :D

Ik weet dat het fake is, maar ik vind het geweldig om te zien en ik speel ook heel regelmatig de videogames :(
  • 0
Pay strict attention to what I say because I choose my words carefully and I never repeat myself.

#6 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 05 May 2012 - 10:13

*blaas, blaas, blaas* <--- terug wat leven in geblazen.

Ja, ik ben nog steeds fan, en ben ik al sinds pamperkes tijd :-)

Eén ding effe verduidelijken aan Sen7 hierboven:

Het is NIET fake....althans de moves en de risicos dat deze athleten nemen niet, wat wel fake is (en ik noem het niet graag zo) zijn de storylines en de resultaten van de wedstrijden.

Bekijk WWE eerder als het volgende, een soap-opera voor mannen met sport, vechten en divas :) Dat is het, niet meer niet minder, pure entertainment voor klein en groot :)

Ik kijk nog steeds elke maandag en vrijdag naar Raw en Smackdown en uiteraard de PPVs. Het is een tijdje dood geweest en WWE probeert er alles aan te doen om daar verandering in te brengen, hoe doen ze dat, door legends als The Rock, Mick Folley, kevin Nash enz... terug te brengen....grote fout imo, die kerels blijven niet, ookal belove ze dit de fans.

Nu is bijv. ook Brock Lesnar teruggebracht, en dat is helemaal een klucht. Extreme rules was best amusant maar dat noem ik geen worstelen, Brock gedroeg zich gewoon als een UFC fighter en timmerde er wat op los....ga dan terug naar UFC hé kerel....

Wat vinden julie van Brock zijn terugkeer?
  • 0

Feel free to subscribe to my YouTube Channel! :

https://www.youtube.com/user/Skell09

#7 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 6638 berichten

Posted 05 May 2012 - 10:35

Het is voor mij gewoon minder interessant geworden, zeker nu HHH en The Undertaker ook vertrokken zijn. Heb ook even vluchtig naar Cena tegen Lesnar gekeken en Cena lijkt het ook even af te trappen?

Wie zit er nu nog van écht grote namen?
  • 0

#8 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 05 May 2012 - 11:17

te lang om te quoten

kevin nash was om te beginnen een 1 time ding. die heeft nooit gezegd dat hij ging blijven en heeft enkel nog 1 hoogtepunt gekregen wat wel mocht na al die jaren in TNA. nu werkt die gewoon backstage
mick foley: heeft gewoon een legends contract en gaat mss ook nog een match krijgen maar ze gebruiken hem vooral voor zijn naam en de sport te promoten.
oh de slechte waar je niet mee bent. het zijn wel die oude die ondertussen het jong talent de kneepjes van het vak leren. cm punk en bryan hebben binnen de wwe veel aan regal te danken.

the rock: care, die gaat wel nog af en toe terugkomen voor een match maar het ligt er extreem dik op dat het enkel voor het geld is en hij er geen fuck om geeft

lesnar in UFC mode? wel duh dat is het hele punt van die storyline. eerst zitten roepen dat het een soap opera is maar dan niet zien dat lesnar gewoon doet wat van hem verwacht wordt in het verhaal.

@papfles: undertaker zit al jaren met een extreem beperkt programma en doet nu enkel nog WM. logisch ook want veel meer zit er gewoon niet meer in.
HHH werkt meer en meer backstage maar is zeker nog niet gestopt. ze hebben maandag zowat de basis gelegd voor HHH vs lesnar op summerslam.
cena het aftrappen? hij dacht dat hij iets ergs had maar het was gewoon een klein beetje pijn. dus hij blijft gewoon. daarbij zou hij het niet verdienen om eens enkele maanden thuis te zitten?

en maken die grote namen echt zoveel uit? kijk naar tna waar ze wel nog rondlopen, het hele product is een klucht erdoor. hogan alleen al is een reden om niet te kijken ernaar

Edited by hatetn, 05 May 2012 - 11:20.

• 0

#9 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 05 May 2012 - 11:42

Ja hallo, we weten allemaal dat de nieuwe generatie getrained werd door de oude.

Wat Cena betreft, zou je moeten weten dat hij momenteel aan een film bezig is "The Marine 3", die gaat het niet aftrappen, of op zijn gat zitten thuis.

En nee, die grote namen maken voor mij zeker niet veel uit, maar het is nu wel eenmaal zo dat sinds Laurinaitis op de proppen is gekomen, hij vele grote namen heeft terug gebracht zoals lesnar en Tensai (A-Train). Voor mij hoeft dat niet, er is genoeg talent dat meer gepushed mag worden zoals Ryback o.a.
Kane met zijn oude masker, juist van't zelfde, wederom een hopeloze poging om het old-school gehalte terug op te krikken.

De afgelopen PPVs waren een regelrechte flop, de promo voor Wrestlemania, Cena vs Rock....wat was daarvan aan?? al die heisa, en wat kregen we te zien? Brol.....Sheamus vs Bryan was zelfs interesanter.
HHH vs Undertaker was dan wel weer een match om U tegen te zeggen.

En ja, The Rock zullen we nog wel terug zien nu en dan, maar dan moeten ze ook niet de lege belofte maken van "He's back" want dat is hij niet....
  • 0

Feel free to subscribe to my YouTube Channel! :

https://www.youtube.com/user/Skell09

#10 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 05 May 2012 - 11:53

cena is niet bezig aan the marine 3. het is the miz die daar in meespeelt.
  • 0

#11 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 6638 berichten

Posted 05 May 2012 - 11:56

Ik vind The Rock eigenlijk vooral aan de microfoon schitterend. Hij weet perfect hoe hij het publiek moet inpalmen en entertainen en daar draait het voor mij toch om.

HHH die nog mag opdraven, cava, want die heeft ook bakken uitstraling. The Undertaker heeft op WM wel laten zien dat hij nog een pracht van een show kan neerzetten, al is het nu wel volledig gedaan - denk ik.

Sheamus vs Bryan was schitterend gevonden :p

Ik heb gewoon bij de nieuwe garde niemand waarvan ik zeg "oké, zalig (personage)" en dat had ik bij de vroegere garde wel. (Oké, The Big Show is ook wel funny nog)
  • 0

#12 kimme

kimme

Crew

• Crew
  • 628 berichten

Posted 05 May 2012 - 14:45

Ik ben opgegroeid met WWF op Eurosport in de jaren '90 en mijn eerste favoriet was "the model" Rick Martel.. altijd lachen geblazen met zijn opkomst.. ;-)

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.c...ed/q_R4eFhk4sc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

• 0

#13 silent785

silent785

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 631 berichten

Posted 05 May 2012 - 18:01

Ik kan niet meer volgen, ik keek hier vroeger heel graag naar(toen noemde het nog WWF Attitude en WCW). Tegenwoordig herken ik niemand meer.
  • 0
i'm up to my knees in fucking cow pat

#14 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 05 May 2012 - 18:27

ja vroeger toen k e klein manneke was ja, maar nu kan k dat echt nietmeer zien he, wat een zever :p
ksnap ook niet hoe zo'n heel stadium hillbillies uit hun dak kunnen gaan voor die B-acteerprestaties :facepalm:
  • 0

ESO: Haze Ramoran Dunmer Dragonknight Tank/Dps - Smoked-Da-Herb Saxheel Templar Dps/Healer

GW2: Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi) - Glau Northrenlight (Norn Guard)
'http://bertenburny.d...ntart.com/&#39;

#15 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 07 May 2012 - 15:35

ja vroeger toen k e klein manneke was ja, maar nu kan k dat echt nietmeer zien he, wat een zever :p
ksnap ook niet hoe zo'n heel stadium hillbillies uit hun dak kunnen gaan voor die B-acteerprestaties :facepalm:

gelukkig dat WWE in de US vooral in de staten met een hoger IQ populair is.
  • 0

#16 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 07 May 2012 - 17:30

rocket scientists & brain surgeons I tell ya
drna allemaal samen naar den Nascar
  • 0

ESO: Haze Ramoran Dunmer Dragonknight Tank/Dps - Smoked-Da-Herb Saxheel Templar Dps/Healer

GW2: Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi) - Glau Northrenlight (Norn Guard)
'http://bertenburny.d...ntart.com/&#39;

#17 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 07 May 2012 - 18:34

rocket scientists & brain surgeons I tell ya
drna allemaal samen naar den Nascar

nacar is in het zuiden populair. daar zijn het wel de rednecks. maar doe vooral door, je laat blijken dat je veel weet van de US cultuur
  • 0

#18 silent785

silent785

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 631 berichten

Posted 07 May 2012 - 19:07

ENTERTAINMENT.

Edited by silent785, 07 May 2012 - 19:07.

• 0
i'm up to my knees in fucking cow pat

#19 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 08 May 2012 - 01:58

Ik keek er vroeger dikwijls naar, nu volg ik het eigenlijk niet meer.
  • 0
Geplaatste afbeelding gamer, gamertag: Dae Jim
Volg me op Twitter voor nieuws en Xbox weetjes!

#20 Super Liegebeest

Super Liegebeest

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1718 berichten

Posted 08 May 2012 - 07:44

Ik kijk nog regelmatig maar echt volgen ook niemeer

Maar ik koop wel elk jaar WWE Smackdown :huh:
  • 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users