Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

World Wrestling Federation / World Wrestling Entertainment

• Please log in to reply
38 replies to this topic

#21 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8824 berichten

Posted 08 May 2012 - 09:33

Ik herinner mij Goldberg, Cena en Hulk Hogan. Maar nooit echt gevolgd ofzo, gewoon een paar keer gekeken toen het regelmatig op tv was ettelijke jaren geleden.
  • 0

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#22 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2449 berichten

Posted 08 May 2012 - 09:49

Ik heb gekeken toen ik een klein manneke was en buiten mr perfect, Randy Savage, undertaker en Hulk Hogan ken ik er maar weinig.
De worstelaars die nog in films geacteerd hebben (of poging tot gedaan hebben) ken ik mss van gezicht maar Dwayne Johnson is de enige wiens echte naam ik ken.
  • 0
When in doubt, use a hammer. Drie billn es een gat nalf

#23 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 08 May 2012 - 16:24

nacar is in het zuiden populair. daar zijn het wel de rednecks. maar doe vooral door, je laat blijken dat je veel weet van de US cultuur

precies alsof ik ga weten waar dat populair is, het boejt me totaal niet
btw Rednecks =/= hillbillies, genius
  • 0

ESO: Haze Ramoran Dunmer Dragonknight Tank/Dps - Smoked-Da-Herb Saxheel Templar Dps/Healer

GW2: Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi) - Glau Northrenlight (Norn Guard)
'http://bertenburny.d...ntart.com/'

#24 Shark0Killer

Shark0Killer

Gettin warmed up?

• Clan Legend
  • 178 berichten

Posted 08 June 2012 - 08:42

Keek er elke dag naar toen gunk nog op tv was :(
  • 0

Steam: @Shark0Killer

#25 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3504 berichten

Posted 08 June 2012 - 16:21

Keek er elke dag naar toen gunk nog op tv was :(

niet treuren, we hebben het internet.

precies alsof ik ga weten waar dat populair is, het boejt me totaal niet
btw Rednecks =/= hillbillies, genius

jup en de groep die jij noemde kan het ook niets schelen wat wwe of nascar is
  • 0

#26 silent785

silent785

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 631 berichten

Posted 08 June 2012 - 22:52

Ik zie het soms(onverwacht) op Eurosport met da KUTCOMMENTAAR van die KUTHOLLANDER. Ik wil gewoon Jim Ross, Michael Cole of Jerry The King horen.
  • 0
i'm up to my knees in fucking cow pat

#27 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 29 August 2013 - 10:36

*blaas leven in*

Ik zie een boeiende verhaallijn op gang komen!

Allez....ze is al bezig eigenlijk. Daniel Bryan vs The MacMahons

Geeft altijd wel leuke degoutante scenarios wanneer de MacMahons zich bemoeien like the good ol' days!!! Maar ditmaal zit Triple H ermee tussen.

Poor Bryan... maar ik ben een fan YES YES YES!!!!
  • 0

Feel free to subscribe to my YouTube Channel! :

https://www.youtube.com/user/Skell09

#28 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 6637 berichten

Posted 29 August 2013 - 11:34

*blaas leven in*

Ik zie een boeiende verhaallijn op gang komen!

Allez....ze is al bezig eigenlijk. Daniel Bryan vs The MacMahons

Geeft altijd wel leuke degoutante scenarios wanneer de MacMahons zich bemoeien like the good ol' days!!! Maar ditmaal zit Triple H ermee tussen.

Poor Bryan... maar ik ben een fan YES YES YES!!!!

Waar bekijk jij dat, want ik bekijk soms clipjes hier en daar op youtube, waaruit blijkt dat Daniel Bryan nu wel "the big kahuna" zowat is, maar zou leuk zijn om regelmatiger te kunnen volgen :)
  • 0

#29 Jimmos

Jimmos

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1738 berichten

Posted 29 August 2013 - 12:33

Vroeger veel bekeken op canal + :p, The undertaker was mijn favoriet :D
  • 0

XBOXLIVE : EvX RefLexZz x ----- PSN: Jimmos409

|Fans are the heart of Football|

#30 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 29 August 2013 - 12:52

Waar bekijk jij dat, want ik bekijk soms clipjes hier en daar op youtube, waaruit blijkt dat Daniel Bryan nu wel "the big kahuna" zowat is, maar zou leuk zijn om regelmatiger te kunnen volgen :)

Ik kijk meestal op www.wweo.net de dag nadien :)

Moesten ze daar niet mee zijn ofzo ga'k naar Sports2watch of http://tv.desitvforu...d=92&Itemid=205

En ja, Daniel Bryan is inderdaad het van het nu. Orton maakte terug een heel-turn (slechterik), Cena is er effe tussenuit wegens operatie. Big Show en Mark Henry vormen sinds kort een team, Ryback is de pestkop van dienst, Rob Van Dam is terug.....dus ja....WWE is momenteel weer terug goed bezig.

Vorige week zelfs getrakteerd geweest op een steel-cage match op Smackdown dus....'t zit goed na een lange saaie periode.
  • 0

#31 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 6637 berichten

Posted 29 August 2013 - 22:13

Hmm, welke grote namen zou ik nog moeten kennen? Randy Orton heeft gewoon een te goede intro
  • 0

#32 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3504 berichten

Posted 30 August 2013 - 04:59

het grootste verschil is dat ze nu terug wat meer vrijheid krijgen want het is jaren echt extreem PG geweest waar ze nu af en toe eens licht over de rating durven gaan.

en wat is er nog de moeite
brock lesnar die af en toe eens een match heeft
paul heyman terug
the rock(hoewel die wss tot 2015 niets meer gaat doen)
de diva's die eindelijk eens wat aandacht krijgen en zelfs ietwat interressant zijn. komt voornamelijk door hun reality show die degelijke ratings heeft. en de talentloze barbiepoppen zijn zo goed als allemaal verdwenen.

maar daniel bryan blijft natuurlijk het van het om momenteel te kijken. er zijn al raws geweest waar hij bijna drie kwartier in de ring stond voor een gauntlet(toen hij zich moest bewijzen voor summerslam). in zijn periode met kane waren ze zo goed samen dat ze grote delen van raw en de helft van smackdown kregen. hij is zich eigenlijk al sinds zijn terugkeer aan het opwerken en hij heeft het publiek gewoon mee met een van de simpelste uitspraken ooit(maar het werkt). zelfs op smackdown waar al de rest canned is zie je bij hem een echte reactie van het publiek.

en als je echt wilt weten hoe ver het gaat, superman is er clean tegen verloren. wat zoveel wil zeggen als de fakkel doorgeven in zijn geval
  • 0

#33 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3504 berichten

Posted 07 April 2014 - 14:56

ik denk dat we gisteren de meest onvoorspelbare match ooit hebben gezien. 80000 man die gewoon niet wist wat ze net hadden gezien.
  • 0

#34 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 09 April 2014 - 13:04

RIP Ultimate Warrior...

http://www.gva.be/ni...-overleden.aspx

Edited by DonSkellitonio, 09 April 2014 - 13:04.

• 0

#35 papflesAdmin

papflesAdmin

On a roll

• Administrator
  • 340 berichten

Posted 09 April 2014 - 13:29

ik denk dat we gisteren de meest onvoorspelbare match ooit hebben gezien. 80000 man die gewoon niet wist wat ze net hadden gezien.

Uhu, de gezichten van sommige mensen in het publiek waren nogal ... wtf :)

Is er nadien nog aandacht gegeven aan die match, want het zal ongetwijfeld één van de meest iconische momenten worden in de WWE-geschiedenis, maar ik heb geen idee of ze er nadien nog op zijn teruggekomen enz?
  • 0

#36 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3504 berichten

Posted 09 April 2014 - 14:41

Uhu, de gezichten van sommige mensen in het publiek waren nogal ... wtf :)

Is er nadien nog aandacht gegeven aan die match, want het zal ongetwijfeld één van de meest iconische momenten worden in de WWE-geschiedenis, maar ik heb geen idee of ze er nadien nog op zijn teruggekomen enz?

maandag op RAW zijn heyman en lesnar het publiek nog wat gaan uitdagen maar dat was het dan ook. zeker het moment dat ze de keyfabe braken en gingen vertellen dat hij meteen opgenomen werd in het ziekenhuis en mcmahon WM heeft verlaten om mee te gaan. het publiek kon hen wel vermoorden. ze lieten er wel uit dat ze zelf ook meteen zijn meegegaan.

het zou zelfs zo zijn dat er maar een man of 4 van de finish afwisten. dus als je dan telt: vince, HHH, lesnar en UT weet je meteen ook waarom ze bij het commentaar niet wisten wat zeggen. heyman zijn reactie kwam ook totaal uit het niets en die was verrast net zoals al de rest. het zou ook wss zijn laatste match geweest zijn dus hij zal nog terugkeren voor een afscheid.

van warrior. echt raar dat die nu plots doodgaat nadat hij na al die jaren zijn ruzie met de wwe heeft bijgelegd en na een week waar nog eens voor een live publiek stond en in de HOF ging. was dat er niet geweest ging het wss nooit zo hard aankomen maar echt een dag nadat hij nog in de ring stond. en dan zwijgen we nog over de inhoud van wat hij heeft gezegd. je zou bijna denken dat hij het voelde aankomen.
  • 0

#37 papflesAdmin

papflesAdmin

On a roll

• Administrator
  • 340 berichten

Posted 09 April 2014 - 16:10

maandag op RAW zijn heyman en lesnar het publiek nog wat gaan uitdagen maar dat was het dan ook. zeker het moment dat ze de keyfabe braken en gingen vertellen dat hij meteen opgenomen werd in het ziekenhuis en mcmahon WM heeft verlaten om mee te gaan. het publiek kon hen wel vermoorden. ze lieten er wel uit dat ze zelf ook meteen zijn meegegaan.

het zou zelfs zo zijn dat er maar een man of 4 van de finish afwisten. dus als je dan telt: vince, HHH, lesnar en UT weet je meteen ook waarom ze bij het commentaar niet wisten wat zeggen. heyman zijn reactie kwam ook totaal uit het niets en die was verrast net zoals al de rest. het zou ook wss zijn laatste match geweest zijn dus hij zal nog terugkeren voor een afscheid.

van warrior. echt raar dat die nu plots doodgaat nadat hij na al die jaren zijn ruzie met de wwe heeft bijgelegd en na een week waar nog eens voor een live publiek stond en in de HOF ging. was dat er niet geweest ging het wss nooit zo hard aankomen maar echt een dag nadat hij nog in de ring stond. en dan zwijgen we nog over de inhoud van wat hij heeft gezegd. je zou bijna denken dat hij het voelde aankomen.

Ik had in elk geval een ander einde verwacht. Had wel gedacht dat Lesnar te sterk was, maar dat bv. zijn vroegere tegenstanders hem kwamen helpen om de streak te steunen en het zo te laten "eindigen". Heb wel ook gelezen dat er al geruchten zijn dat hij volgend jaar effectief afscheid neemt met een kamp tegen Sting (long shot), maar het zat er wel aan te komen dat de Undertaker eens zou stoppen, maar dan nog is het de vraag in welke mate het op deze manier de beste zet zou zijn
  • 0

#38 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3504 berichten

Posted 09 April 2014 - 18:10

de geruchten over sting gaan al lang. moest het er nog van komen dan best dit jaar op SS en meteen ook het einde van beide. na zijn verlies op WM is het nutteloos om volgend jaar nog eens te gaan. 22-1 of 21-2 is gewoon nutteloos. tenzij ze daarna sting op raw laten komen als ultieme heel die komt zeggen dat hij het 20 jaar geleden in het begin al kon doen maar dat wwe te bang was om hem een kans te geven.

en laten we niet vergeten dat hij al een nieuwe heup heeft, kapotte knieën, slechte rug, ... neem daar nu nog die hersenschudding bij(waar ze de laatste tijd enorm mee opletten). hij heeft meer dan genoeg gegeven en zou beter genieten van wat hij nog heeft.
  • 0

#39 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3504 berichten

Posted 22 November 2014 - 17:59

lol en als bij mirakel gaan de geruchten nu dat sting zijn debut morgen zou maken tijdens survivor series. het is dan wel geen match maar toch. zou zowat het grootste event zijn sinds het einde van de streak en daarvoor wcw die opgekocht werd.

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users