Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Dragon's Dogma

• Please log in to reply
29 replies to this topic

#1 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1713 berichten

Posted 26 May 2011 - 20:30

Dragon's Dogma

Citeren

Announced during Capcom's Captivate event – in Miami this year! – Dragon's Dogma is billed as "a unique action experience that blends exciting and fulfilling combat with the freedom to explore and interact in a rich, living and breathing world." Oh, that world is also "open." Your party of three must "track down and destroy a mysterious dragon," but there will be plenty of other critters to slay on your journey.

Release date : 2012
Developer : Capcom

Meer info : http://ps3.ign.com/a...?_cmpid=ign1161

Van wat ik ervan gelezen heb zal dit een must-buy zijn  :p

Edited by Hybride Zalm, 26 May 2011 - 20:31.

死んでください

#2 kimme

kimme

Crew

• Crew
  • 507 berichten

Posted 27 May 2011 - 12:03

Action-adventure game om toch wel int oog te houden

#3 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1115 berichten

Posted 31 May 2012 - 01:36

kben t nu non-stop-24/7 aant spelen geweest sinds t uit kwam .... epicccc
grote, sfeervolle & levendige freeroam RPG wereld, eigen "follower" volledig customizen, & mogelijkheid altijd 2 extra followers te huren van andere spelers (dus in squad van 4, snice)
big-creature fights zijn geniaal, vijanden als chimera's, ogres, golems, cyclops's, griffioenen, Hydras kan je allemaal beklimmen, om zo hun kop te slashen (of griffioenen gaan bvb vliegen terwijl je nog je zwaard in zen kop aant rammen bent = sweet) + nog een hele varieteit aan normal sized enemy's
uitgebreid aanbod aan skills & augments per class, terwijl er (9 - not sure) vershillende classes zijn fzo, en ook ingame kan je telkens class wisselen van jezelf & je "follower"
degelijk verhaal, met tonnen sidequests (alhoewel er ook een deel "slay X number of enemy Y", mja detail)
& donker is echt donker, snachts of in grotten heb je wat lantern-licht, maar errond alles pikzwart, hebben ze echt mooi gedaan; + het betere klauterwerk is mogelijk, daken, rotsen, ...

owja nog leuk detail: ingame screenshots
Spoiler

Quit your job, sell the kids, skip school! deze komt zeker op de zelfde hoogte als Skyrim te staan tot nu toe (heb DD nog niet uit)
Capcom heeft me aangenaam verrast
maar verdacht stil hier, nog iemand t aant spelen

Edited by bertenburny, 31 May 2012 - 02:14.

GW2:  Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi)

'http://bertenburny.d...ntart.com/'

#4 Armegeddon91

Armegeddon91

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 614 berichten

Posted 31 May 2012 - 12:41

ik vind et een geweldig spel alleen spijtig da er bijna geen steden zijn en weet er iemand waar ik goede gear voor mijne assassin kan kope?

#5 davemoorthamer

davemoorthamer

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 214 berichten

Posted 31 May 2012 - 13:28

Ik ben volledig akkoord met bertenburny, volledig verkocht aan dit spel !

's Nachts is het echt dangerous :) Nogal een geluk dat de pawns op tijd verwittigen als zij de vijand zien, maar dan is het zelf nog goed zoeken. Pas als ge ne vijand raakt komt er een balkske op zoda ge ze gemakkelijker kunt zien. Dit geeft ne goeie sfeer aan het spel.

Ik vermoed dat ik hier nog serieus wa tijd aan ga spenderen :)

edit: Taxero is mijn PSN, voeg maar toe als ge mijn pawn ne keer wilt (mis)bruiken !

Edited by davemoorthamer, 31 May 2012 - 14:16.

#6 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2004 berichten

Posted 31 May 2012 - 13:38

Klinkt allesinds goed en volledig in lijn met wat ik graag speel, ik zal eens rondkijken om deze zsm in huis te halen.
When in doubt, use a hammer.
Drie billn es een gat nalf

#7 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1115 berichten

Posted 31 May 2012 - 16:09

Bericht bekijkenArmegeddon91, op 31 May 2012 - 12:41, zei:

ik vind et een geweldig spel alleen spijtig da er bijna geen steden zijn en weet er iemand waar ik goede gear voor mijne assassin kan kope?

als ge de quest voor weaponsmith van gran soren hebt gedaan heeft ie beter gear, ook telkens als ge verder in e main quest geraakt word er betere gear beschikbaar, thirdly, check the quarry, eens dat ge de ogres daar verslaan hebt, komt er een merchant daar die andere gear heeft dan die in gran soren

Bericht bekijkendavemoorthamer, op 31 May 2012 - 13:28, zei:

Ik ben volledig akkoord met bertenburny, volledig verkocht aan dit spel ! 's Nachts is het echt dangerous :) Nogal een geluk dat de pawns op tijd verwittigen als zij de vijand zien, maar dan is het zelf nog goed zoeken. Pas als ge ne vijand raakt komt er een balkske op zoda ge ze gemakkelijker kunt zien. Dit geeft ne goeie sfeer aan het spel. Ik vermoed dat ik hier nog serieus wa tijd aan ga spenderen :) edit: Taxero is mijn PSN, voeg maar toe als ge mijn pawn ne keer wilt (mis)bruiken !

idd ine donker ist soms wel moeilijk vijanden vinden, die hadden ookwel een lantern of fakkel fzo mogen dragen,
kzal u s toevoegen dan als k t spel nogis afzet (wat effe kan duren :p
ben momenteel lvl 43 assassin met warrior pawn (jammer dat pawns niet de hybrid classes kunne, anders had k em mystic knight gemaakt)

Bericht bekijkendumo, op 31 May 2012 - 13:38, zei:

Klinkt allesinds goed en volledig in lijn met wat ik graag speel, ik zal eens rondkijken om deze zsm in huis te halen.

wat :o get hebt t nog niet fwat? shame on you!

Edited by bertenburny, 31 May 2012 - 16:11.

GW2:  Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi)

#8 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2004 berichten

Posted 31 May 2012 - 16:22

Bericht bekijkenbertenburny, op 31 May 2012 - 16:09, zei:

wat :o get hebt t nog niet fwat? shame on you!

Verzachtende omstandigheden: net nieuwe ps3 en huis gekocht .... maar toch zal ik de steen der schaamte meesleuren :sarcasm:
When in doubt, use a hammer.
Drie billn es een gat nalf

#9 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1115 berichten

Posted 31 May 2012 - 16:24

Bericht bekijkendumo, op 31 May 2012 - 16:22, zei:

Verzachtende omstandigheden: net nieuwe ps3 en huis gekocht .... maar toch zal ik de steen der schaamte meesleuren :sarcasm:

real life stuff messin up your game? :p
mja zie maar dat ge wat vrije tijd hebt voor ge aan deze begint ;)

#10 Armegeddon91

Armegeddon91

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 614 berichten

Posted 31 May 2012 - 16:54

Bericht bekijkenbertenburny, op 31 May 2012 - 16:09, zei:

als ge de quest voor weaponsmith van gran soren hebt gedaan heeft ie beter gear, ook telkens als ge verder in e main quest geraakt word er betere gear beschikbaar, thirdly, check the quarry, eens dat ge de ogres daar verslaan hebt, komt er een merchant daar die andere gear heeft dan die in gran soren

ah cv de quarry eb ek gistere gecleared ma die verkope vooral knight, warrior en mystic knight armor

#11 davemoorthamer

davemoorthamer

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 214 berichten

Posted 01 June 2012 - 00:51

Alright ! Mijnen eerste dragon kill en direct dragon forged bow en een armor piece. 3 kwartier combat wel :p

#12 Armegeddon91

Armegeddon91

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 614 berichten

Posted 01 June 2012 - 10:12

weet iemand waar ik de ur-dragon kan vinden

#13 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1115 berichten

Posted 01 June 2012 - 11:13

Bericht bekijkendavemoorthamer, op 01 June 2012 - 00:51, zei:

Alright ! Mijnen eerste dragon kill en direct dragon forged bow en een armor piece. 3 kwartier combat wel :p

die van op men 9e screenshot? idd 5 levensbollekes fzo & er gaat bna nix af

Bericht bekijkenArmegeddon91, op 01 June 2012 - 10:12, zei:

weet iemand waar ik de ur-dragon kan vinden

wat final Boss? ope tainted mountain, kben nu bij die missie maar ben nog effe aant wachte, zien dat er geen missies gecancelled worden als k deze ga doen

Edited by bertenburny, 01 June 2012 - 11:15.

#14 Armegeddon91

Armegeddon91

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 614 berichten

Posted 01 June 2012 - 11:37

Bericht bekijkenbertenburny, op 01 June 2012 - 11:13, zei:

wat final Boss? ope tainted mountain, kben nu bij die missie maar ben nog effe aant wachte, zien dat er geen missies gecancelled worden als k deze ga doen
is da de final boss. Das toch diene draak waar iedereen tege vecht en da ge dan goede loot krijgt als em verslagen is

Edited by Armegeddon91, 01 June 2012 - 11:38.

#15 nicowms

nicowms

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 40 berichten

Posted 01 June 2012 - 11:50

dit topic heeft me overtuigd om hem te gaan halen :D (wel voor xbox)

#16 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1115 berichten

Posted 01 June 2012 - 12:21

Bericht bekijkenArmegeddon91, op 01 June 2012 - 11:37, zei:

is da de final boss. Das toch diene draak waar iedereen tege vecht en da ge dan goede loot krijgt als em verslagen is

kben 1 andere tegengekomen, die ge op pic 9 ziet, maar superloot? buh
tis wel zo na de final boss fight kunt ge nog doorspelen naar t schijnt, kzal t strak weten ;)

Edit:
Ahnee, Ur dragon, juist is opgezocht, is een multiplayer boss, dus iedereen vecht tegen dezelfde draak in zijn eigen game, en degene die em uiteindelijk afmaakt krijgt de beste loot
kunt die naar t schijnt berijken door die kelder onder de pawns guild
kwas dat helemaal vergeten (had er is iets van gelezen op 4gamers voor de game uitkwam)
snel s checke of ie nog niet is afgemaakt

Edit 2:
juist gechecked & nogis opgezocht
naar t schijnt kan je de Ur dragon alleen bevechten als je de game hebt uitgespeelt, dus de Wyrm-draak-eindbaas hebt gemolt.
ben juist in Everfall maar hier is nog niets te doen dus terug nr boven dan maar e

Edited by bertenburny, 01 June 2012 - 12:57.

#17 Armegeddon91

Armegeddon91

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 614 berichten

Posted 01 June 2012 - 13:02

Bericht bekijkenbertenburny, op 01 June 2012 - 12:21, zei:

kben 1 andere tegengekomen, die ge op pic 9 ziet, maar superloot? buh
tis wel zo na de final boss fight kunt ge nog doorspelen naar t schijnt, kzal t strak weten ;)

Edit:
Ahnee, Ur dragon, juist is opgezocht, is een multiplayer boss, dus iedereen vecht tegen dezelfde draak in zijn eigen game, en degene die em uiteindelijk afmaakt krijgt de beste loot
kunt die naar t schijnt berijken door die kelder onder de pawns guild
kwas dat helemaal vergeten (had er is iets van gelezen op 4gamers voor de game uitkwam)
snel s checke of ie nog niet is afgemaakt

Edit 2:
juist gechecked & nogis opgezocht
naar t schijnt kan je de Ur dragon alleen bevechten als je de game hebt uitgespeelt, dus de Wyrm-draak-eindbaas hebt gemolt.
ben juist in Everfall maar hier is nog niets te doen dus terug nr boven dan maar e
damn das mindere kem nog ma pas die uitnodiging van de duke gekrege voor op jacht tegaan ofzoiet

#18 davemoorthamer

davemoorthamer

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 214 berichten

Posted 01 June 2012 - 18:09

Bericht bekijkenbertenburny, op 01 June 2012 - 11:13, zei:

die van op men 9e screenshot? idd 5 levensbollekes fzo & er gaat bna nix af

Not sure, ik heb em gevonden iets ten zuiden van Shadow Fort. 8 bollekes en ik kon alleen maar dmg doen in zijn hart.

#19 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1115 berichten

Posted 01 June 2012 - 22:40

Bericht bekijkenArmegeddon91, op 01 June 2012 - 13:02, zei:

damn das mindere kem nog ma pas die uitnodiging van de duke gekrege voor op jacht tegaan ofzoiet

dan ist nog e stuk to de Wyrm ze

Bericht bekijkendavemoorthamer, op 01 June 2012 - 18:09, zei:

Not sure, ik heb em gevonden iets ten zuiden van Shadow Fort. 8 bollekes en ik kon alleen maar dmg doen in zijn hart.

ja is al effe geleden, maar was op die plaats, hennig lang gevecht geweest en dat is de enige die k tot de Wyrm ben tegengekomen (not sure hoeveel bollekes)

Note: maak best een backup save op USB fzo juist voordat ge de Wyrm gaat bestrijden,
want ....... Megaspoiler
Spoiler

Edited by bertenburny, 01 June 2012 - 22:50.

#20 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1713 berichten

Posted 06 June 2012 - 13:53

Allez, overmogen eens gaan kopen :p

死んでください

2 user(s) are reading this topic