Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Welke serie(s) heb je als laatste gezien? (Een seizoen, een paar eps)

Serie

• Please log in to reply
3091 replies to this topic

#3081 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6354 berichten

Posted 10 May 2019 - 17:16

Tja, veel kans dat ze dan een groot deel van de fanbase kwijt spelen. 
Als ze er te lang mee wachten, gaan veel mensen de serie "vergeten".

En te snel afwerken, ik weet niet hoor. Ze zijn anders wel anderhalf jaar (bijna twee jaar trouwens bezig geweest met de afleveringen te filmen...

S1 release 2011, S2 release 2012, S3 release 2013, S4 release 2014, S5 release 2015, S6 release 2016, S7 release 2017 en S8 2019...

Ik weet niet of jij de boeken al gelezen hebt (ik zelf NOG niet trouwens), maar volgens de personen om YT zijn er al genoeg zaken gewijzigd in de serie tov. de boeken.

Er wordt trouwens samen gewerkt met George RR Martin en de regisseurs weten wel hoe het zou eindigen. Hoe ze tot het einde komen kan inderdaad een gigantisch verschil zijn tov. de boeken reeks!

Om eerlijk te zijn ben ik zeer tevreden over de serie op tv!

Da's mijn menig erover natuurlijk. Als jullie van mening zijn dat het op niets trekt, is dat jullie recht.

Zoals de meeste boeken die verfilmt worden (of series van gemaakt worden), trekt de meerderheid hiervan op niets.
Kijk maar naar Eragon, I am number four en de Golden compass.

Tot op heden is Harry Potter (één van) de beste boeken series waarvan een film serie is gemaakt...

*edit: OT: GoT S08E04

Tbh is zelfs Harry Potter maar een zwak afkooksel, zeker naar het einde toe. 

Aan de andere kant zou elke film dan wel minstens 3h duren om er alles in te krijgen. 

Zelf Lotr is, hoe goed ze ook verfilmd zijn, nog niets vergeleken met de boeken. 

Zoiets ga je nooit kunnen doen denk ik...

Alleen gaat de NK niet uit het niets ge-Phantom Menaced worden omdat hij niet bestaat. Ook Cersei die Dany niet gewoon neerschiet en Euron met zijn raketpijlen lijken mij vrij sterk.

De eerste vier seizoenen waren trouwens geweldig verfilmd, ondanks het feit dat er in S4 toch wat achterwege wordt gelaten.

OT: S8E4, was trouwens minstens even slecht als de vorige met al het geteleporteer, characters die niet meer zoals zichzelf handelen en legers die miraculeus nog half in leven zijn.

Afijn, ik heb de leaks gelezen en als ze echt zijn, is het internet te klein over 1,5 weken

Leaks? Enlighten me! :o

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#3082 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3545 berichten

Posted 13 May 2019 - 15:40

en het internet is nu al te klein. alsof het er nog niet zat aan te komen van in het begin van de reeks dat ze batshit was. 

• 0

#3083 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1110 berichten

Posted 14 May 2019 - 10:25

GoT S08E05

Spoiler

Eergisteren Black Sails S01E01

Om de ene of andere reden had ik meer verwacht...

Kga er wel nog naar kijken zelle ;)

• 0

All that is necessary for the triumph of evil is,
that good men do nothing...

3DS friendcode: 4098-2759-5026 / PSN: Dapura

#3084 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1452 berichten

Posted 15 May 2019 - 13:21

Tbh is zelfs Harry Potter maar een zwak afkooksel, zeker naar het einde toe. 

Aan de andere kant zou elke film dan wel minstens 3h duren om er alles in te krijgen. 

Zelf Lotr is, hoe goed ze ook verfilmd zijn, nog niets vergeleken met de boeken. 

Zoiets ga je nooit kunnen doen denk ik...

Leaks? Enlighten me! :o

Het verschil met HP is dat HBO zelfs tot 10 seizoenen wouden gaan, maar D&D zeiden dat ze het konden het in 13 afleveringen 

Leaks: Compilation of Spoilers for GOT Episodes 4-6 tgaat effectief over alles, dus ook het einde

• 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#3085 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1437 berichten

Posted 15 May 2019 - 22:06

Ergens toch poetisch dat de meest populaire, across the book goed gerevieuwde serie de geschiedenis ingaat met zulk slecht gerevieuwd dumsterfire van een last season

Zelfs Sapochnik kon het niet redden

Edited by Caliber, 15 May 2019 - 22:12.

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#3086 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3545 berichten

Posted 16 May 2019 - 05:05

de enige reden dat ze zo naar het einde rushen is omdat ze aan hun star wars trilogy moesten/wilden beginnen. er zal meer geld te rapen vallen bij disney. de star wars fanbase is zowaar nog sneller om alles af te breken en ze zijn nu al begonnen omdat game of thrones S8 zo slecht is. veel plezier met disney zou ik zeggen. 

• 1

#3087 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1110 berichten

Posted 16 May 2019 - 16:35

de enige reden dat ze zo naar het einde rushen is omdat ze aan hun star wars trilogy moesten/wilden beginnen. er zal meer geld te rapen vallen bij disney. de star wars fanbase is zowaar nog sneller om alles af te breken en ze zijn nu al begonnen omdat game of thrones S8 zo slecht is. veel plezier met disney zou ik zeggen. 

GRRM zou graag meer seizoenen gehad hebben van GoT.
Maar HBO heeft een contract van 8 jaar met de acteurs en het 8ste jaar gaat nu verstrijken (begonnen in 2011 + 8 = einde 2019)...

GRRM vind dat de serie nu teveel gerusht is. Ik keur dit niet persé goed, maar ze kunnen niet anders...
Ik zou het nog veel slechter vinden moesten ze dit seizoen ook "trager" laten gaan (zodat er meer details zijn), om bij S9 ineens allemaal andere acteurs te hebben omdat sommige lead characters hun contract niet willen verlengen.

Sommige acteurs willen ook verder in de filmwereld door andere grote(re) rollen aan te nemen, maar dit nu niet kunnen vanwege hun contract met HBO.

OT: Black sails S01E02-E07

• 0

#3088 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3545 berichten

Posted 16 May 2019 - 16:59

GRRM zou graag meer seizoenen gehad hebben van GoT.
Maar HBO heeft een contract van 8 jaar met de acteurs en het 8ste jaar gaat nu verstrijken (begonnen in 2011 + 8 = einde 2019)...

GRRM vind dat de serie nu teveel gerusht is. Ik keur dit niet persé goed, maar ze kunnen niet anders...
Ik zou het nog veel slechter vinden moesten ze dit seizoen ook "trager" laten gaan (zodat er meer details zijn), om bij S9 ineens allemaal andere acteurs te hebben omdat sommige lead characters hun contract niet willen verlengen.

Sommige acteurs willen ook verder in de filmwereld door andere grote(re) rollen aan te nemen, maar dit nu niet kunnen vanwege hun contract met HBO.

OT: Black sails S01E02-E07

lees eens een paar comments hierboven. ze mochten dus wel degelijk tot 10 seizoenen gaan. dan konden ze alles op een normaal tempo doen en gingen we pas binnen een paar jaar iedereen horen klagen. want laten we eerlijk zijn, als het niet eindigt zoals mensen hunzelf inbeelden is het slecht. mss een hint voor toekomstige films/series. stop 1-2 seizoenen voordat het af is en laat het iedereen fantaseren hoe het eindigt. het is de enige manier om tegenwoordig nog een goede show te maken. 

het contract met disney speelt hier 100% zeker een grote rol. kijken naar de acteurs die iets anders willen doen is trouwens zever. je moet eens zien wat de goede acteurs van deze serie al hebben gedaan terwijl de show nog loopt. 

wat jij trouwens zegt over de contracten is pure zever sinds de meesten doorheen de serie hun contracten zaten te vernieuwen. je kan trouwens makkelijk vinden wie wanneer een nieuw contract heeft gekregen. eerst wat opzoekwerk doen voor je zever zit te verkopen.

en voor de verloop van de serie zou het trouwens een grote spoiler zijn moest dat kloppen. die heeft een contract voor 4 jaar dus die gaat daar dood, die 5 jaar dus in s5, die 8 jaar dus ze halen het einde. zou al direct een hele hoop spanning wegnemen. dat er een groot deel een 2 jarig kregen voor S7-8 was al een spoiler. 

• 0

#3089 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1110 berichten

Posted 18 May 2019 - 22:40

Black Sails s01E08-S02E03
  • 0

#3090 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3545 berichten

Posted 20 May 2019 - 15:46

hoewel heel S8 rushed was ben ik toch redelijk tevreden met het einde. 

• 0

#3091 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1110 berichten

Posted 21 May 2019 - 08:30

hoewel heel S8 rushed was ben ik toch redelijk tevreden met het einde. 

S8 is idd met veel time skips, wat ik ook zeer spijtig vind!

Zelfs in de laatste aflevering zijn er nog teveel time skips...

Voort ben ik ook tevreden over het einde, didn't see that comming!

OT: GoT S08E06

• 0

#3092 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1110 berichten

Posted 24 May 2019 - 21:47