Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Welke serie(s) heb je als laatste gezien? (Een seizoen, een paar eps)

Serie

• Please log in to reply
3099 replies to this topic

#41 medalofkoen

medalofkoen

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 364 berichten

Posted 15 June 2011 - 15:33

Ben begonnen aan dexter, so far, so good...

You have no idea what's coming Geplaatste afbeelding
  • 0
It's the choices we make that define us.

#42 Quinten

Quinten

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2180 berichten

Posted 15 June 2011 - 15:55

in positieve of negatieve zin ? :p
  • 0
Wat happens after we die?

"Lots of things happen after you die, just none of them include you." ~Louis C.K.

#43 Rastaman2302

Rastaman2302

Crew

• Crew
  • 1377 berichten

Posted 15 June 2011 - 16:11

heb net alle vier seizoenen van chuck quasi non stop gekeken, echt een fantastische serie imho :p
  • 0

Playing FPS on consoles is like jerking off with rubber gloves.

Tweetie | Blabla | CatVideos | Zork

#44 Juan1717

Juan1717

Crew

• Crew
  • 500 berichten

Posted 15 June 2011 - 18:22

-The big bang theory.
-Prison Break
-House
-The Wire
-The Sopranos
-DeadWood (wel niet alle seizoenen)
-Heroes (seizoen 1 en 2)

@Medalofkoen: Zou eens moeten kijken achter meer series van HBO. Alles wat door hun gemaakt wordt is goud
Er zijn er ongetwijfeld nog meer maar er op komen is iets anders
  • 0

#45 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 15 June 2011 - 19:07

Begonnen met Tour of Duty :love:
  • 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#46 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1608 berichten

Posted 20 June 2011 - 20:15

Final van s1 Game of Thrones,
Nu jaarke wachten op s2 toch irritant eigenlijk tegen dan moet je het nog eens opnieuw kijken :po
  • 0

#47 eNdEmiOn

eNdEmiOn

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 172 berichten

Posted 20 June 2011 - 20:24

Being (UK en VS versie) en Becoming Human.
  • 0
Don't lie and don't keep secrets, that's always a bad thing!

#48 Yurf

Yurf

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1424 berichten

Posted 20 June 2011 - 22:11

Final van s1 Game of Thrones,
Nu jaarke wachten op s2 toch irritant eigenlijk tegen dan moet je het nog eens opnieuw kijken :po

Je kan natuurlijk ook de boeken lezen. :) Zelf ben ik halverwege S1 gestopt, omdat ik het te moeilijk vond om goed te kunnen volgen. Het boek geeft toch meer achtergrond, waardoor het overzichtelijker is. :)
  • 0

#49 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 21 June 2011 - 11:26

Net op paar dagen tijd de 1e 2 seizoenen van Scrubs gezien en ik ben net helemaal bijgewerkt met Dexter.
Bij Dexter is het nu ongeduldig wachten op seizoen 6
Scrubs gaan we zeker de volgende weken ook nog zien. Geweldige reeks. Ik moet zelden hardop lachen (maar dat doe ik sowieso weinig als ik alleen voor de tv zit), maar ik vind het wel enorm grappig. Voor Dr. Cox is hilarisch wanneer hij een rant afsteekt. En Elliot ziet er best goed uit in Scrubs (ook Carla hoor). Vreemd dat die mij in How I Met Your Mother een beetje tegenviel in haar rol van Stella.
  • 0
Suit up!

#50 medalofkoen

medalofkoen

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 364 berichten

Posted 21 June 2011 - 11:46

Net op paar dagen tijd de 1e 2 seizoenen van Scrubs gezien en ik ben net helemaal bijgewerkt met Dexter.
Bij Dexter is het nu ongeduldig wachten op seizoen 6
Scrubs gaan we zeker de volgende weken ook nog zien. Geweldige reeks. Ik moet zelden hardop lachen (maar dat doe ik sowieso weinig als ik alleen voor de tv zit), maar ik vind het wel enorm grappig. Voor Dr. Cox is hilarisch wanneer hij een rant afsteekt. En Elliot ziet er best goed uit in Scrubs (ook Carla hoor). Vreemd dat die mij in How I Met Your Mother een beetje tegenviel in haar rol van Stella.

Idd supergoed serie. Jammer dat die zo onbekend is in Vlaanderen en de seizoenen niet op dvd verkrijgbaar zijn na seizoen 2. Dr. Cox is idd een hilarisch personage. Hoe die acteur die rants allemaal onthoudt en dan nog op zo een fantastische manier kan brengen: chapeau.

Ik ben nu aan het kijken naar Pillars of the Earth. Een mini-serie geproduceerd door Tony en Ridley Scott. Ontgoochelend eerlijk gezegd. De acteerprestaties zijn vrij zwak, de dialogen zijn soms gewoon kinderlijk en het verhaal trekt op de botten.

Andere series die ik nu ook volg zijn Modern Family (een beetje The office, maar dan met gezinnen), en het laatste seizoen van Boston Legal (beste advocaten serie die ik al gezien heb).

• 0

#51 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 21 June 2011 - 11:51

Ik ben nu aan het kijken naar Pillars of the Earth. Een mini-serie geproduceerd door Tony en Ridley Scott. Ontgoochelend eerlijk gezegd. De acteerprestaties zijn vrij zwak, de dialogen zijn soms gewoon kinderlijk en het verhaal trekt op de botten.

Ah spijtig, want ik wou die ook nog zien. Heb het boek gelezen (en de opvolger) en die was fantastisch.

btw, als je geen problemen hebt met geen ondertitels, dan kan je die box van scrubs nog vrij goedkoop vinden hoor.

http://www.zavvi.com...t/10217411.html

45 pond voor 8 seizoenen, dat is eigenlijk geen geld.
  • 0
Suit up!

#52 krrrt

krrrt

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 32 berichten

Posted 21 June 2011 - 12:46

Community seizoen 2 uitgekeken, één van mijn favoriete komische series ooit, dikke aanrader
Nu bezig aan Boardwalk Empire en die reeks is zoals bijna elke HBO reeks ook weer geniaal.
  • 0

#53 trab007

trab007

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 498 berichten

Posted 21 June 2011 - 13:00

XIII the serie beginnen kijken gisteren zit nu aan aflevering 3 best wel zalig :D zowat bourne achtig maar dan serie versie
  • 0

#54 medalofkoen

medalofkoen

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 364 berichten

Posted 21 June 2011 - 15:01

Ah spijtig, want ik wou die ook nog zien. Heb het boek gelezen (en de opvolger) en die was fantastisch.

btw, als je geen problemen hebt met geen ondertitels, dan kan je die box van scrubs nog vrij goedkoop vinden hoor.

http://www.zavvi.com...t/10217411.html

45 pond voor 8 seizoenen, dat is eigenlijk geen geld.

Misschien als je het boek gelezen hebt, dat het interessanter is. Het is nu ook niet vreselijk om naar te kijken. Maar het geld dat ik ervoor betaald heb (50 euro, de deluxe editie), is het niet waard.

BTW: thanks voor de link. De box is als besteld :)

Edited by medalofkoen, 21 June 2011 - 15:01.

• 0

#55 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 21 June 2011 - 16:34

Je kan natuurlijk ook de boeken lezen. :) Zelf ben ik halverwege S1 gestopt, omdat ik het te moeilijk vond om goed te kunnen volgen. Het boek geeft toch meer achtergrond, waardoor het overzichtelijker is. :)

Ja maar bij de boeken kunt ge ook lang wachten :p. Ikzelf ben momenteel al 2 jaar aan het wachten op 'A Dance with Dragons' :( . Nog een paar dagen en dan komt hij aan. :cool:
  • 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

#56 Cuore Giallorosso

Cuore Giallorosso

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 21 June 2011 - 23:19

laatste volledig seizoen: TBBT (s4)
laatste serie begonnen: Pacific
  • 0

#57 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 27 June 2011 - 00:43

-Dexter
-Chuck ( yvonne strahovksi for the omnomnomnom :p )
-A Game of Thrones (gwn epicly good en awesome, ook het eerste boek aan het lezen nu.)
-The walking Dead (serie over zombies, what more to love :p )
  • 0

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#58 Kenshee

Kenshee

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1155 berichten

Posted 27 June 2011 - 00:55

laatste serie die ik volledig heb gezien was LOST!
  • 0

- 4Gamers Chief 4Sale - | Like !! => https://www.facebook...oviesGamesMusic

#59 Naradia

Naradia

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1577 berichten

Posted 27 June 2011 - 15:41

Bezig aan the cleveland show, lang niet slecht imo, beter dan family guy hun laatste seizoen, iets slechter dan American dad.
  • 0
Dust of a star is forever

#60 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2456 berichten

Posted 27 June 2011 - 17:25

laatste serie die ik volledig heb gezien was LOST!

Ik heb mij daar ook aan laten vangen, enige serie waar ik na de laastste aflevering ctrl+a en dan shift+delete heb gedrukt.

Ik ben terug bezig met spooks en life on mars te volgen op ach.
Sinds gisteren is het nieuwe seizoen (17) van top gear herbegonnen, ook een vaste wekelijkse afspraak.
  • 0
When in doubt, use a hammer. Drie billn es een gat nalf

Also tagged with one or more of these keywords: Serie

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users