Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

CHECK: HipHop Wallpapers

• Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 11 June 2011 - 01:03

Yo iedereen!

Heb een tijdje geleden een serie'ke van hiphop wallpapers gemaakt, allemaal in 1 stijl.
Whatya say?

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding
(ook nog in B&W gemaakt - grotere size hebk ook nog liggen)

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding
  • 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

#2 Servantes

Servantes

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 28 berichten

Posted 11 June 2011 - 10:56

Knap werk!
  • 0

#3 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 11 June 2011 - 12:07

G-Lab, tof gedaan. Kben alleen niet overal wild van het lettertype (bank gothic) en het feit dat de ruimte tussen de foto en het kader errond niet altijd gelijk is. (bv. bij Jay-Z en snoop dogg is daarin een duidelijk verschil) Als je een hele reeks van iets maakt is dat laatste toch een detail waar'k op zou letten.

Goeie masking skills wel! :) Al een geluk dat de meeste niet veel haar hebben natuurlijk :)

Let je verder nog even op het feit dat er prefix-systeem is op dit forum: (dat ontbrak nog in je titel maar'k heb er CHECK bij gezet) Meer info in deze thread: http://www.4gamers.b...gn-introductie/

Peace out!
  • 0

#4 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 11 June 2011 - 13:21

Ja klopt, de Jay-Z was eigelijk de eerste, en daarna heb ik het proberen aanpassen, maar kan al nog eens een foutje maken ;)
Voor de tekst had ik gezocht naar official logo's maar omdat er bij sommige nix deftig was heb ik het zo maar gedaan :p

Oh en van die CHECK, had de pagina wel gelezen maar weer compleet vergeten! Thx :p

Edited by G-Lab, 11 June 2011 - 13:22.

• 0

#5 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 03 August 2011 - 12:23

Er zijn er nog een paar bij gekomen:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Nog te doen: 2Pac, Timati, TI, Lil Jon -> requests :p
  • 0

#6 Tomskii

Tomskii

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 547 berichten

Posted 18 September 2011 - 17:03

oh right gij noemt 50 cent nog hip hop..
  • 0
Origin: FireFist18 Steam ID: FireFist
Geplaatste afbeelding

#7 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 18 September 2011 - 18:01

oh right gij noemt 50 cent nog hip hop..

50 Cent is bullshit sinds 'm mainstream geworden is.
Ik twijfel eraan dat jij ooit zijn eerst opgenomen tracks beluisterd hebt? Die shit is wel degelijk hip-hop.
Anyway, dit is mooi werk. :) Kan je die van biggie 1920x1080 maken aub? Ik zou 'm graag willen hebben. Geplaatste afbeelding

Edited by BlueSmiley, 18 September 2011 - 18:04.

• 0

#8 silent785

silent785

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 631 berichten

Posted 18 September 2011 - 18:06

Run DMC? Dr Dre? NWA? Public Enemy? Ice Cube? Cypress Hill?

Overloop de tracklist van GTA-SA, daarin zitten de betere (klassieke) hip-hoppers.

Edited by silent785, 18 September 2011 - 18:07.

• 0
i'm up to my knees in fucking cow pat

#9 koen0s

koen0s

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 526 berichten

Posted 18 September 2011 - 18:45

Run DMC? Dr Dre? NWA? Public Enemy? Ice Cube? Cypress Hill?

Overloop de tracklist van GTA-SA, daarin zitten de betere (klassieke) hip-hoppers.

what about xzibit? dmx? bizarre? proof?
  • 0

#10 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 22 September 2011 - 10:30

50 Cent is bullshit sinds 'm mainstream geworden is.Ik twijfel eraan dat jij ooit zijn eerst opgenomen tracks beluisterd hebt? Die shit is wel degelijk hip-hop.Anyway, dit is mooi werk. :) Kan je die van biggie 1920x1080 maken aub? Ik zou 'm graag willen hebben. Geplaatste afbeelding

Nee ik vind 50 zelf ook kut deze dagen... Ik geef je volledig gelijk.. maar ik maak wallpapers op REQUEST :p
Ik zal je die BIG bezorgen maar heb probleempje met men photoshop, van zodra ik het heb opgelost (wss vrijdag) pas ik hem aan.

Run DMC? Dr Dre? NWA? Public Enemy? Ice Cube? Cypress Hill?Overloop de tracklist van GTA-SA, daarin zitten de betere (klassieke) hip-hoppers.

Ik ken best wel de hiphop klassiekers, maar zoals ik al zei maakte ik ze op request. Ik was bezig aan een NWA en Dre wallpaper voor me PS crashte!
Geen paniek, die oldschool ones komen er nog aan ;)

what about xzibit? dmx? bizarre? proof?

Yessir! Deze komen er ook nog aan... zoals ik al zei ;)
  • 0

#11 Str3ss

Str3ss

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 308 berichten

Posted 28 December 2011 - 04:25

Ziet er goed uit G-Lab, maar het is soms wel wat eentonig hetzelfde? Ik wil het zeker niet afkraken omdat het goed is. Maar enkele tips die je kunt gebruiken:

- Ga niet altijd voor het rechte abstracte, ga ook wat diagonaal of licht schuin met het 'portfolio' (lees: afbeeldingen).
- Maak meer een keuze tussen wat zwart-wit moet zijn en wat in kleur en niet beiden. Iets moet het aandacht trekken, dat speciaal moet overkomen.

Snel even twee puntjes, ik hoop dat je het niet aanvallend opneemt maar gewoon ter uitbreiding op jouw werk.

Blijf zo verder gaan!
  • 0

#12 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 28 December 2011 - 11:49

Ziet er goed uit G-Lab, maar het is soms wel wat eentonig hetzelfde? Ik wil het zeker niet afkraken omdat het goed is. Maar enkele tips die je kunt gebruiken:

- Ga niet altijd voor het rechte abstracte, ga ook wat diagonaal of licht schuin met het 'portfolio' (lees: afbeeldingen).
- Maak meer een keuze tussen wat zwart-wit moet zijn en wat in kleur en niet beiden. Iets moet het aandacht trekken, dat speciaal moet overkomen.

Snel even twee puntjes, ik hoop dat je het niet aanvallend opneemt maar gewoon ter uitbreiding op jouw werk.

Blijf zo verder gaan!

Haha no man, ik neem zulke zaken nooit aanvallend op! We geven commentaar, en uit die commentaar kan je leren! Klaar!
Ik neem aan dat je met de kleuremix praat over de Kanye West WP, dat was me ontgaan gok ik dan maar :p Maar ik snap wel wat je bedoeld, en ik blijf/bleef in dezelfde stijl omdat ik een specifiek "genre/serie" WP's wou maken :)
Als ik weer wat minder schoolwerk heb ga ik weer verder met WP's etc ontwerpen :)
  • 0

#13 Str3ss

Str3ss

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 308 berichten

Posted 28 December 2011 - 12:41

Klopt, maar sommige nemen dit wel persoonlijk, etc.. Maar goed, dit gezegd zijnde.
Ik had het in het algemeen over de kleuren over de meeste waar alles (lees bijna alle afbeeldingen) totaal in het kleur zijn.
Wat hier dan misschien beter zou in passen is dat je de 'front' persoon in het zwart/wit of kleur zit ofwel de afbeeldingen zwart/wit of kleur. Snap je?

Overigens succes met je school!
  • 0

#14 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 28 December 2011 - 13:00

Klopt, maar sommige nemen dit wel persoonlijk, etc.. Maar goed, dit gezegd zijnde.
Ik had het in het algemeen over de kleuren over de meeste waar alles (lees bijna alle afbeeldingen) totaal in het kleur zijn.
Wat hier dan misschien beter zou in passen is dat je de 'front' persoon in het zwart/wit of kleur zit ofwel de afbeeldingen zwart/wit of kleur. Snap je?

Overigens succes met je school!

Ik snap het :) En je moet commentaar kunnen ontvangen om zelf beter te worden... In school wordt ons werk vaak genoeg afgebroken, puur omdat we er aan zouden wennen voor later. Je kan er enkel maar beter van worden toch ;)
Thx for the feedback :) Misschien dat ik eens een variant probeer zoals jij zei ;)
  • 0

#15 Str3ss

Str3ss

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 308 berichten

Posted 28 December 2011 - 13:21

Je krijgt er inderdaad wel meer ervaring door soms, maar soms is het gewoon hard hoe het wordt afgebroken.
Veel succes ermee!
  • 0

#16 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 28 December 2011 - 13:29

Je krijgt er inderdaad wel meer ervaring door soms, maar soms is het gewoon hard hoe het wordt afgebroken.
Veel succes ermee!

De manier waarop doet wel veel natuurlijk... In het begin was onze leerkracht grof: "Wat is dit voor een lelijk gedrocht! Gooit da maar weg en begin opnieuw.." etc. Nu is hij al iets meer tactvol! :)
Alvast bedankt ;)
  • 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users