Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Krokodil Drug

• Please log in to reply
50 replies to this topic

#41 Anneleen

Anneleen

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1060 berichten

Posted 01 July 2011 - 11:01

Bericht bekijkenQuinten, op 01 July 2011 - 10:48, zei:

Ja dat van die rib wel ja, en dat deed geen deugd, mede omdat ze er niets aan kunnen doen... Ik weet niet waarom, ik denk dat het principes zijn die ik geërfd heb van mijn vader, en die weer van mijn grootvader... Het is dus mijn persoonlijke mening, en het is absoluut niet de bedoeling om die aan anderen op te dringen ofzo, als jullie een pilletje willen pakken, dan doe je dat gewoon en dan heb ik daar absoluut geen probleem mee, maar zelf zal ik het waarschijnlijk nooit doen.
Ik vind het zeker een gezonde ingesteldheid om medicatie zo veel mogelijk te vermijden, maar het moet gewoon binnen de grenzen van het redelijke blijven. Maar die zullen wel voor iedereen anders zijn :)
Als ik hoofdpijn heb terwijl ik nog moet leren voor een examen de volgende dag dan neem ik iets, idem als ik misselijk ben op een moment dat het niet uitkomt. Slaappillen daarentegen of antidepressiva zou ik echt nooit nemen. Dat zijn problemen die ge op een andere manier kunt oplossen. Maar eens een Dafalfan, dat kan echt geen kwaad imo. Maar ieder zijn mening natuurlijk, als jij je daar niet goed bij voelt, moet je het zeker niet doen :)
"See if we keep them silent then they'll resort to violence
And that's how we criminalize change"

#42 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2087 berichten

Posted 01 July 2011 - 12:04

Bericht bekijkenYurf, op 27 June 2011 - 22:56, zei:

Ik zou die beelden toch tussen spoilertags zetten, want dit zijn geen beelden voor gevoelige / jonge kijkers.

Vreselijke beelden.
Net wél, zodat zij zien wat er kan gebeuren als ge met drugs "speelt"...
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#43 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 5982 berichten

Posted 02 July 2011 - 11:07

ge kunt anders evengoed wat zwalvelzuur op uw lichaam gieten. Ziekelijk gewoonweg.

- 4Gamers Forum Administrator -

#44 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1713 berichten

Posted 02 July 2011 - 18:10

Bericht bekijkenMiniJeffrey, op 02 July 2011 - 11:07, zei:

ge kunt anders evengoed wat zwalvelzuur op uw lichaam gieten. Ziekelijk gewoonweg.
Maar dan hebt ge wel geen drugeffect eh  :unsure:

Bericht bekijkenInFerNo, op 01 July 2011 - 12:04, zei:

Net wél, zodat zij zien wat er kan gebeuren als ge met drugs "speelt"...

Dat is gelijk hetzelfde doen als bij die aflevering van Southpark over seks. Heletijd praten over besmettelijk ziektes.
Denk dat alle 'gewone' drugs niet hetzelfde effect zullen hebben als deze hoor. (dan zouden ze dat beter doen over alcohol, aangezien hier meer een probleem is bij alcohol dan drugs)

Edited by Hybride Zalm, 02 July 2011 - 18:12.

死んでください

#45 FurtiveDuck

FurtiveDuck

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 286 berichten

Posted 04 July 2011 - 13:51

Moesten ze dit in de lagere school en eerste graad tonen aan de kinderen met de ondertitel: Dit is resultaat van drugs. Denk ik dat er veel levens gered zouden kunnen worden.
" Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen, dan heet dat krankzinnigheid. Als veel mensen tegelijk lijden aan waanvoorstellingen, noemt men dat religie. " - Robert M. Pirsig

#46 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 5982 berichten

Posted 17 October 2011 - 10:08

Blijkbaar hebben de gazetten het verhaal ook eindelijk opgepikt. Alweer een primeur voor 4News :p

- 4Gamers Forum Administrator -

#47 Dropkick

Dropkick

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1089 berichten

Posted 17 October 2011 - 10:23

Bericht bekijkenMiniJeffrey, op 17 October 2011 - 10:08, zei:

Blijkbaar hebben de gazetten het verhaal ook eindelijk opgepikt. Alweer een primeur voor 4News :p

Hoera! Misschien zelf een krant beginnen uitgeven? :p
Reviews, Previews, Playthroughs and more: http://www.youtube.c...er/MinishGaming
Twitter:@MinishGaming

#48 MrJones

MrJones

Member

• Member
  • Pip
  • 62 berichten

Posted 17 October 2011 - 14:24

Het is zo goedkoop en zo bereikbaar dat veel verslavingsremmende factoren uitgeschakeld worden. Het is een opiaat net zoals heroïne dus de verslaving treedt zeer snel en zeer effectief op, zeker aangezien het enkel ingespoten kan worden. Bovendien heeft een opiaat het effect dat de gebruiker het gevoel krijgt iets goed te doen door het te gebruiken, het activeert de opioid receptors in het brein, net diegenen die u vertellen dat wat je nu juist gedaan hebt heel leuk en "positief" is. Het is het gelukscentrum van het brein die receptoren. Eens geactiveerd kan zelfs uzelf een mes in de buik steken u een plezierig gevoel geven. Daarom ook dat ze blijven gebruiken, zelfs de meest pijnlijke en denigrerende handelingen voelen tof aan én door de extreem pijnstillende effecten van opiaten voelen ze de pijn van hun verteerd vlees niet wanneer ze gebruiken. Waardoor ze nog meer moeten gebruiken om de steeds groter wordende pijn te verdoezelen. Een vicieuzer cirkel dan deze bestaat niet.
Let wel: het is niet het opiaat (desomorfine in dit geval) dat deze mensen zo verschrikkelijk verminkt, maar de additieven die overblijven na het brouwen ervan.
Bovendien is Heroine niet zelf produceerbaar (tenzij je een groot papaverveld hebt) zoals iemand hier beweerde.
Krokodil wel, omdat het bestanddeel dat ervoor nodig is gewoon in de meeste landen vrij verkrijgbaar is (codeïne, een minder potent opiaat dat ook wel soms gemengd wordt bij paracetamol voor mensen die een botbreuk hebben gehad ofzo, enkel op voorschrift verkrijgbaar in België). Het verbieden van de vrije verkoop van codeïne zou al heel veel doen. Hier in België zijn ook nog enkele vormen van opiaten vrij verkrijgbaar (denk maar aan uw onschuldig hoestsiroopje, of die kleine roze hoestpilletjes, Codethyline). Uit deze onozele medicijnen zijn met de juiste know-how ook de actieve bestanddelen te extraheren. Van daaruit kan men dan ook weer nog verder gaan en desomorfine gaan maken. Gecombineerd met een kansarm milieu en slechte verspreiding van informatie krijgde dan een epidemie zoals in Rusland. Let wel: pure desomorfine vreet uw vlees niet weg, een van de negatieve neveneffect dat ge gaat merken is een lichte constipatie en dingen zoals verlaagd ademhalingsritme. Bovendien behoren deze opiaten tot dezelfde groep van middelen die ze geven aan kankerpatienten, mensen die aan chronische pijnen leiden, na operaties, botbreuken,...
Het gebruik en de productie ervan kan een wereld van verschil maken (proper gemaakt, geen wegrottend vlees, op voorschrift verkrijgbaar, geen duizenden junkies). Misschien wel handig om eens over te reflecteren.
Alle ik hoop dat deze info toch wat "Druuuugs, druuuuugs" reacties kan nuanceren.

Edited by MrJones, 17 October 2011 - 14:43.

#49 Johhn7890

Johhn7890

Member

• Member
  • Pip
  • 71 berichten

Posted 17 October 2011 - 21:09

Don't do drugs, drugs are bad hmmmkay? :D Van gamen wordt je ook vrolijk en dat heeft geen negatieve bijwerkingen.

#50 koen0s

koen0s

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 522 berichten

Posted 17 October 2011 - 21:46

Bericht bekijkenJohhn7890, op 17 October 2011 - 21:09, zei:

Don't do drugs, drugs are bad hmmmkay? :D Van gamen wordt je ook vrolijk en dat heeft geen negatieve bijwerkingen.

wrong, lang en intensief gamen kent o zoveel negatieve bijwerkingen.

#51 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1950 berichten

Posted 02 May 2012 - 14:29

Zou ik blij moeten zijn dat er een Plugin nodig is? :unsure:
Banana + Wodka = BananaWodka!
"It's-a Me, Mario!"
Proud leader of 4XG! Co-Leader: (JorisG)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users