Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Champions League 2011-2012

Champions League Racing Genk voetbal voetbal 2011-2012

• Please log in to reply
26 replies to this topic

Poll: Champions League 2011-2012 (17 member(s) have cast votes)

Wie wint dit jaar de Champions League?

1. Barcelona (6 votes [35.29%])

Percentage of vote: 35.29%

2. Chelsea (3 votes [17.65%])

Percentage of vote: 17.65%

3. Inter (0 votes [0.00%])

Percentage of vote: 0.00%

4. Manchester United (2 votes [11.76%])

Percentage of vote: 11.76%

5. AC Milan (0 votes [0.00%])

6. Real Madrid (1 votes [5.88%])

Percentage of vote: 5.88%

7. Arsenal (0 votes [0.00%])

8. Bayern (4 votes [23.53%])

Percentage of vote: 23.53%

9. Porto (0 votes [0.00%])

10. Een andere ploeg (verduidelijk in de topic zelf) (1 votes [5.88%])

Percentage of vote: 5.88%

Vote Guests cannot vote

#1 Yurf

Yurf

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1424 berichten

Posted 27 July 2011 - 09:28

Een nieuw seizoen, een nieuwe topic. :) Wie zal dit jaar de Champions League winnen? Zelf denk ik dat het opnieuw Barcelona wordt, aangezien ze met Alexis Sanchez weer versterkt zijn, al gok ik in de poll op Manchester United.

Gisteren heeft Genk met 2-1 gewonnen tegen Partizan Belgrado. De tweede goal is een pareltje: prachtige assist van De Bruyne en sublieme lob van Ogunjimi. Bekijk onderstaand filmpje voor de samenvatting:

Edited by Cuore Giallorosso, 29 September 2011 - 22:20.

#2 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4712 berichten

Posted 27 July 2011 - 10:08

Ik blijf hopen op Man Utd, al denk ik dat Barcelona weer ongenaakbaar zal zijn dit jaar en dat Real Madrid (hij blijft een geweldige coach) steeds meer naar de voorgrond zal treden.

Als die coach van Chelsea een nieuwe Mourinho is, dan verwacht ik daar ook wel wat van, al zijn die nog betrekkelijk rustig op de transfermarkt en is hun elftal wel behoorlijk antiek aan't worden.

#3 Yurf

Yurf

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1424 berichten

Posted 27 July 2011 - 11:09

Bericht bekijkenpapfles, op 27 July 2011 - 10:08, zei:

Als die coach van Chelsea een nieuwe Mourinho is, dan verwacht ik daar ook wel wat van, al zijn die nog betrekkelijk rustig op de transfermarkt en is hun elftal wel behoorlijk antiek aan't worden.

Ze moeten Lukaku en De Bruyne nog kopen, he. :ph34r:

#4 Roald

Roald

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 505 berichten

Posted 27 July 2011 - 11:19

Ik verwacht veel van Real Madrid, Barcelona, Manchester United en Chelsea. Dat lijken me toch de grootste kanshebbers. Al zal het nieuwe seizoen pas duidelijk maken hoe sterk de teams ditmaal zijn :)

Posted Image

#5 hossagno

hossagno

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 257 berichten

Posted 27 July 2011 - 13:43

Manchester City dit seizoen!

#6 Cuore Giallorosso

Cuore Giallorosso

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 27 July 2011 - 14:11

Hopen op Barcelona, of een enorme verrassing ^^

Spoiler

#7 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 14 September 2011 - 23:45

De CL is nog maar eens begonnen en er is eindelijk opnieuw een Belgische ploeg bij. Racing Genk heeft zich kunnen kwalificeren en zit in de groep samen met Valencia, Chelsea en Leverkusen. Hopelijk kunnen ze dus enkele punten verzamelen en zo onze eer hoog houden of wie weet, zelfs voor de verrassing zorgen door een derde plaats of beter te behalen.

Verder is het natuurlijk uitkijken naar de grote topploegen. Gaat Barcelona opnieuw aan het langste eind trekken of haalt Manchester United deze keer de beker met de grote oren binnen? Daarnaast hebben we nog Chelsea en Bayern Munchen. Wat kunnen zij dit jaar betekenen? Of wordt het uiteindelijk de sterrenparade van Manchester City? Misschien komt het gevaar nog eens uit Italië met de twee Milanese ploegen die de hoogste glorie willen behalen.

Een ding is zeker en dat is dat het opnieuw een spannende en aangename competitie gaat worden met op het einde hopelijk ook een verdiende winnaar, wie dat ook moge zijn.
Suit up!

#8 FatMa

FatMa

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 7 berichten

Posted 09 December 2011 - 13:30

Toch wel frappant dat de twee dikste ploegen van de PL er nu uit liggen.
Money talks, but can't buy anything you just want lol

#9 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4712 berichten

Posted 09 December 2011 - 14:06

Bericht bekijkenFatMa, op 09 December 2011 - 13:30, zei:

Toch wel frappant dat de twee dikste ploegen van de PL er nu uit liggen.
Money talks, but can't buy anything you just want lol

Verschil zijnde dat Man Utd geen volledige ploeg bijeenkoopt op een half seizoen en veel investeert in jeugdige spelers. Bovendien (als ik me niet vergis) is het wel een ploeg die de meeste halve finales en finales op zijn palmares heeft staan de afgelopen 5 jaar, samen met Barcelona, dus zo slecht zijn die nu niet bezig me dunkt

#10 FatMa

FatMa

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 7 berichten

Posted 09 December 2011 - 14:37

Bericht bekijkenpapfles, op 09 December 2011 - 14:06, zei:

Verschil zijnde dat Man Utd geen volledige ploeg bijeenkoopt op een half seizoen en veel investeert in jeugdige spelers. Bovendien (als ik me niet vergis) is het wel een ploeg die de meeste halve finales en finales op zijn palmares heeft staan de afgelopen 5 jaar, samen met Barcelona, dus zo slecht zijn die nu niet bezig me dunkt
Dat klopt ja, en net omwille van die cijfers is dit zeer onverwacht, nuja eerlijk gezegd zijnde..
Ze hadden maar zo arrogant niet moeten zijn door in de eerste wedstrijd tegen benfica met een b-ploeg te spelen.
Breekt hun nu wel zuur op.

#11 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4712 berichten

Posted 09 December 2011 - 14:51

Dat is inderdaad behoorlijk dom geweest, maar jah, vijgen na Pasen natuurlijk :) Als ze er wel door waren geweest, was het gewoon een 'slimme zet' om spelers te sparen.

Nu, het werd ook eens tijd dat er al wat verrassingen waren, kwestie van de Champions League niet elk jaar op een onderonsje tussen de typische ploegen te laten uitdraaien.

#12 FatMa

FatMa

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 7 berichten

Posted 09 December 2011 - 15:17

Bericht bekijkenpapfles, op 09 December 2011 - 14:51, zei:

Dat is inderdaad behoorlijk dom geweest, maar jah, vijgen na Pasen natuurlijk :) Als ze er wel door waren geweest, was het gewoon een 'slimme zet' om spelers te sparen.

Nu, het werd ook eens tijd dat er al wat verrassingen waren, kwestie van de Champions League niet elk jaar op een onderonsje tussen de typische ploegen te laten uitdraaien.
Het is eigenlijk elk jaar al bijna een onderonsje van de dikkere ploegen he, zoals de lotingen die deels gemanipuleerd worden. Ik kan dat ergens begrijpen daar het allemaal om de centen te doen is, maar eerlijk gezegd als je de beste bent...

Forza Basel! haha

#13 piedii

piedii

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 489 berichten

Posted 18 December 2011 - 11:51

Toch maar erg dat Man U en City er al alletwee uit liggen. Dat zal ook een hap uit hun verwachte budget zijn.

#14 Booka

Booka

Crew

• Crew
  • 1174 berichten

Posted 09 May 2012 - 19:55

Van Europa League geen thread, dus dan hier maar.

Lekker begin van Atletico en wat een beauty van Falcao
"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Lineker

#15 Booka

Booka

Crew

• Crew
  • 1174 berichten

Posted 09 May 2012 - 20:22

En wie anders dan Falcao voor de 2-0. Courtois bijna beker erbij,
"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Lineker

#16 Pudish

Pudish

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3390 berichten

Posted 09 May 2012 - 21:04

Wat een prachtgoals. Nu hoop ik dat Courtais zijn netten ziet schoon te houden.
Al schudt men nog zo kloek, de laatste druppel valt toch altijd in de broek.

#17 Booka

Booka

Crew

• Crew
  • 1174 berichten

Posted 10 May 2012 - 07:51

Was een mooie voetbalavond. Enorm veel inzet langs beide kanten.

Muniain :notworthy:

#18 tarikos

tarikos

Member

• Member
  • Pip
  • 50 berichten

Posted 10 May 2012 - 12:28

Bericht bekijkenBooka Shade, op 10 May 2012 - 07:51, zei:

Was een mooie voetbalavond. Enorm veel inzet langs beide kanten.

Muniain :notworthy:
Nou ik vond de inzet van Atletico niet echt bepaald om achterover te vallen , maar als je een spits als Falcao hebt is dat ook niet altijd een vereiste.

#19 Booka

Booka

Crew

• Crew
  • 1174 berichten

Posted 10 May 2012 - 13:14

Klopt wel, bij Athletic was de inzet groter. Maar moest Athletic 2-0 voorgestaan hebben was de inzet ongetwijfeld langs Atletico's zijde.

Maar als je ziet hoe de 9de in Spanje (Athletic dus) dat balletje laat rondgaan :D
De schande van onze 7-1 pandoering was toch een beetje verlicht :$

Edited by Booka Shade, 10 May 2012 - 13:15.

#20 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Crew
  • 2574 berichten

Posted 13 May 2012 - 02:43

Prono's voor de finale?

Ik denk dat uiteindelijk Chelsea het gaat halen met penalties, het blijft 1-1 en dan mist Bayern 2 penalties.
Geplaatste afbeelding Dae Jim op Xbox Live.  Twitter  

Also tagged with one or more of these keywords: Champions League, Racing Genk, voetbal, voetbal 2011-2012

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users