Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Welke Ps3 Game Moet Ik Kopen?

PS3 kopen advies games

• Please log in to reply
319 replies to this topic

#21 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 19 October 2010 - 22:56

als grote FF fanaat kan ik dees alleen maar beamen

de game is int begin heel lineair maar da past in de setting van het verhaal, uiteindelijk komt ge toch in een grote open wereld terecht

Leuk om een FF-fan te zien die XIII een eerlijke kans heeft gegeven. Ik vind ook dat velen teveel vergelijken. Buiten de titel hebben die games eigenlijk weinig met elkaar te maken en ik vind ook dat je ze zo moet bekijken. Mss is het 1e deel idd te lineair, maar ik vind het verhaal van XIII bijvoorbeeld een pak beter dan in deel XII. Dat doet voor mij veel meer dan een open wereld. Die weldegelijk aanwezig is in XIII en volgens mij vergeten er ook heel veel dat oudere FF's ook lineair waren in het begin van het verhaal, alleen kon je wel naar delen van de wereld gaan die niet met het verhaal bezig waren, maar daar was in het begin ook niets te doen (of je was nog niet sterk genoeg om er te komen)
  • 0
Suit up!

#22 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 21 October 2010 - 15:34

Ik vond FF13 toch maar een teleurstelling hoor. De gameplay is voor 90% geautomatiseerd, paradigms wisselen is 't enige wat ge moet doen. Zelfs de karakterontwikkeling is voorgeprogrammeerd, ze hadden er bijna evengoed een animatiefilm van kunnen maken.

Dat de eerste 10 levels lineair zijn had ik geen problemen mee, dat er op één of twee bazen na geen enkele vorm van uitdaging in zat stoorde me wel enorm. Het verhaal was wel heel goed en de personages vond ik ook bijlange niet slecht.

De 64 missies vielen nog mee, al was dat nodeloos op en neer geloop echt wel overbodig. Ook het feit dat ge na uitspelen nog een uur of dertig moogt grinden om platinum te halen vind ik belachelijk.
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#23 kimme

kimme

Crew

• Crew
  • 628 berichten

Posted 21 October 2010 - 15:48

Ik vond FF13 toch maar een teleurstelling hoor. De gameplay is voor 90% geautomatiseerd, paradigms wisselen is 't enige wat ge moet doen. Zelfs de karakterontwikkeling is voorgeprogrammeerd, ze hadden er bijna evengoed een animatiefilm van kunnen maken.

Dat de eerste 10 levels lineair zijn had ik geen problemen mee, dat er op één of twee bazen na geen enkele vorm van uitdaging in zat stoorde me wel enorm. Het verhaal was wel heel goed en de personages vond ik ook bijlange niet slecht.

De 64 missies vielen nog mee, al was dat nodeloos op en neer geloop echt wel overbodig. Ook het feit dat ge na uitspelen nog een uur of dertig moogt grinden om platinum te halen vind ik belachelijk.

In Just Cause 2 kunde ook nog een heel tijdje 'grinden' als ge alle schatten enzo wilt hebben voor uwe trofee maar das een totaal ander soort spel natuurlijk :p
  • 0

#24 jersy

jersy

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1223 berichten

Posted 21 October 2010 - 21:41

alleen al daarom dat ik zeer hard uitkijk naar versus, zou terug met een open world moeten zijn
maar wanneer deze zal uitkomen is weer iet anders offcourse
  • 0
PSN-id = jersyi

#25 devillboy

devillboy

Newbie

• Member
  • Pip
  • 4 berichten

Posted 22 October 2010 - 13:13

split second bioschock2 en voor tvrouwke singstar guitar alleen hebben we geen guitar
  • 0

#26 Levicious

Levicious

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 44 berichten

Posted 22 October 2010 - 13:21

Killzone 3 zal ook instant buy worden http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/xmas_smile.gif
  • 0

#27 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 23 October 2010 - 19:03

In Just Cause 2 kunde ook nog een heel tijdje 'grinden' als ge alle schatten enzo wilt hebben voor uwe trofee maar das een totaal ander soort spel natuurlijk http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/xmas_biggrin.gif

Hangt er vanaf hoe ge speelt. Ik had al 60% completion na het uitspelen van de verhaallijn, doordat ik tussendoor overal keet ging schoppen. Ge hebt ook maar 75% nodig voor platinum dacht ik.

Just Cause 2 vond ik trouwens een zalige game, zeker ook een aanrader!
  • 0

#28 kimme

kimme

Crew

• Crew
  • 628 berichten

Posted 24 October 2010 - 10:17

Hangt er vanaf hoe ge speelt. Ik had al 60% completion na het uitspelen van de verhaallijn, doordat ik tussendoor overal keet ging schoppen. Ge hebt ook maar 75% nodig voor platinum dacht ik.

Just Cause 2 vond ik trouwens een zalige game, zeker ook een aanrader!

Ja das idd een leuke game, ik heb iets van een 66% geloof ik maar het spel ligt hier al een tijdje onder het stof ;-).. Als ik nog eens tijd vind na het spelen van andere games neem ik deze zeker en vast terug op!!
  • 0

#29 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 25 October 2010 - 11:36

Ja das idd een leuke game, ik heb iets van een 66% geloof ik maar het spel ligt hier al een tijdje onder het stof ;-).. Als ik nog eens tijd vind na het spelen van andere games neem ik deze zeker en vast terug op!!

Daar ben ik ook op aan 't wachten ^^
  • 0

#30 mistic

mistic

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 588 berichten

Posted 02 November 2010 - 00:35

MAG vind ik ook een aanrader :-)

zie de thread erover hieronder ergens :-)
sinds de laatste update is het écht zalig geworden!
  • 0

--- Mijn zelfgebouwde race-bureau --- 3DS-friendscode: 2964-9805-8644 ( pm if added pls so I can add you too )

#31 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 02 November 2010 - 10:56

Red Dead Redemption en Enslaved aan 22 pond op gameplay.co.uk:

http://shop.gameplay...roductpage.html
http://shop.gameplay...roductpage.html
  • 0

#32 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2457 berichten

Posted 02 November 2010 - 11:30

Ik kan de rpg fans enkel maar fallout new vegas aanraden, ben nu bezig aan 2e playthrough(deze keer in hardcore mode) en het blijft boeiend. Door enkele beslissingen te veranderen heb ik weer een totaal nieuw spel. Naar mijn mening is het ook veel groter dan fallout 3 want nu heb ik in mijn 1e playthrough een uur of 60 gespeeld en ik denk dat ik nog maar aan 75% van de quests zit. Met fallout 3 zat ik maar aan een uur of 50 en had ik alle quests, bobbleheads en unieke wapens.
Ik kijk nu al uit naar de eerste mods voor ps3 :p

1 minpuntje, zoals met elke fallout durft het wel eens freezen maar met de betere autosave moet je nooit veel herspelen
tip om freezen tegen te gaan: vlak nadat er een laadschem is geweest, niet direct pip boy activeren maar enkele seconden wachten.
  • 0
When in doubt, use a hammer. Drie billn es een gat nalf

#33 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12911 berichten

Posted 02 November 2010 - 21:18

Ik zag God of War 3 voor 20€ staan in de carrefour Hasselt moest het iemand interesseren.
  • 0

Guild Wars 2: Calista Arganan

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | XB1 | PS4 | New 3DS | PSV | Nexus 7 FHD | Xiaomi Redmi 3S

#34 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 03 November 2010 - 10:10

Ik zag God of War 3 voor 20€ staan in de carrefour Hasselt moest het iemand interesseren.

Voor mij eentje graag :(

Ik zou heel graag de God of War Trilogy hebben (niet die schatkist, de 'gewone') maar helaas lijkt geen enkele Britse online shop die te verkopen...
  • 0

#35 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2457 berichten

Posted 03 November 2010 - 10:49

Al eens gekeken bij chinese on line winkels? games uit china zijn regiovrij , heb zo via maat aan god of war 1 en 2 geraakt voor 26 dollar en de week er na lag het in mijn brievenbus. Enkel met games uit japan moet je opletten, daar zit andere regiocode op.
  • 0

#36 hanie

hanie

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 46 berichten

Posted 03 November 2010 - 10:56

Ik kan de rpg fans enkel maar fallout new vegas aanraden, ben nu bezig aan 2e playthrough(deze keer in hardcore mode) en het blijft boeiend. Door enkele beslissingen te veranderen heb ik weer een totaal nieuw spel. Naar mijn mening is het ook veel groter dan fallout 3 want nu heb ik in mijn 1e playthrough een uur of 60 gespeeld en ik denk dat ik nog maar aan 75% van de quests zit. Met fallout 3 zat ik maar aan een uur of 50 en had ik alle quests, bobbleheads en unieke wapens.
Ik kijk nu al uit naar de eerste mods voor ps3 :(

1 minpuntje, zoals met elke fallout durft het wel eens freezen maar met de betere autosave moet je nooit veel herspelen
tip om freezen tegen te gaan: vlak nadat er een laadschem is geweest, niet direct pip boy activeren maar enkele seconden wachten.

ben hem meteen in hardcore mode gestart, valt goed mee moet ik zeggen. echt weer een toppertje.
  • 0

#37 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2457 berichten

Posted 03 November 2010 - 14:57

ben hem meteen in hardcore mode gestart, valt goed mee moet ik zeggen. echt weer een toppertje.

Inderdaad, had ik het geweten was ik de 1e keer in hardcore mode begonnen. Het is een beetje meer opletten voor watertekort bij fast travel maar valt best mee. Qua sfeer is het een topper en beslissingen hebben meer impact dan fallout3.
hopelijk komt er snel dlc want tegen eind deze week heb ik hem platinum :(
  • 0

#38 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12911 berichten

Posted 04 November 2010 - 19:32

Voor mij eentje graag :)

Ik zou heel graag de God of War Trilogy hebben (niet die schatkist, de 'gewone') maar helaas lijkt geen enkele Britse online shop die te verkopen...

http://gamebase.deal...-of-war-trilogy

Op de meeste webshops is ie inderdaad uitverkocht.
  • 0

Guild Wars 2: Calista Arganan

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | XB1 | PS4 | New 3DS | PSV | Nexus 7 FHD | Xiaomi Redmi 3S

#39 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 04 November 2010 - 23:22

http://gamebase.dealspwn.com/PS3/god-of-war-trilogy

Op de meeste webshops is ie inderdaad uitverkocht.

Hm... in maart gaat GoW3 al Platinum... zo lang kan ik nog wel wachten, ik bestel deel 1+2 dan wel afzonderlijk.
  • 0

#40 spikie

spikie

Crew

• Crew
  • 1164 berichten

Posted 05 November 2010 - 08:27

deel 1 en 2 staan op psn sinds deze week dacht ik
  • 0
Metro App Developer Network (wp8 / win8 dev User Group) founder & board member