Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Welke Sporten Beoefen Je

• Please log in to reply
163 replies to this topic

#1 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 17 October 2010 - 18:08

Welke sporten beoefenen de 4gamers en waarom?

Hier: squash (zelden), tennis (zeer regelmatig) en badminton (af en toe).
Vroeger nog gezwommen en volleybal gespeeld.
  • 0

- 4Gamers Forum Administrator -

#2 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 17 October 2010 - 18:46

Voetbal (al ongeveer 15jaar) en als ik zin heb dan ga ik ook eens terug beginnen lopen, maar daarvoor is de motivatie soms ver zoek. Squashen doe ik ook af en toe en op zich doe ik elke sport die ze mij voorstellen :D
  • 0
Suit up!

#3 XyR

XyR

Newbie

• Member
  • Pip
  • 15 berichten

Posted 17 October 2010 - 19:16

Na jaren voetbal in een "echte" club te spelen ben ik nu bezig aan men 3de seizoen cafévoetbal, hoewel het "café" gedeekte niet echt voor mij van toepassing is ;p
  • 0

#4 Pudish

Pudish

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4769 berichten

Posted 17 October 2010 - 20:42

Ik heb 9 jaar voetbal gespeeld, maar dit jaar gestopt. Maar volgend jaar misschien terug
  • 0
Al schudt men nog zo kloek, de laatste druppel valt toch altijd in de broek.
Twitter

#5 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 17 October 2010 - 21:16

dat ken ik Pudish. Ik ben zelf al 2x gestopt, maar bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ben wel altijd op een lager niveau terug begonnen :D Dat is dan ook de reden dat ik nu bij de Antwerpse Vriendenclubs speel bij een club met de naam FC Panda. En ahja, ik kan eigenlijk niet shotten :D

Maar we staan wel met 15 op 15 op kop :D
  • 0
Suit up!

#6 Roald

Roald

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 505 berichten

Posted 17 October 2010 - 21:37

Ik heb 5 jaar basketbal gespeeld (van 7 tot 12 jaar) en vanaf toen voetbal tot zo'n anderhalf jaar geleden. Nu loop ik al enkele weken terug. Kwestie van conditie te kweken :D Dat komt wel vrij snel terug precies, als ge zowa sport gewoon zijt.
  • 0

Geplaatste afbeelding

#7 spikie

spikie

Crew

• Crew
  • 1164 berichten

Posted 18 October 2010 - 07:48

sinds vorig jaar augustus met capoeira begonnen
geweldige sport :D
  • 0
Metro App Developer Network (wp8 / win8 dev User Group) founder & board member
Microsoft MVP Client Development
Mijn blog

#8 Tibokio

Tibokio

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 199 berichten

Posted 18 October 2010 - 11:47

Aikido ( al 10 jaar ) en Iaido ( 1 jaar ). :D
  • 0

#9 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12910 berichten

Posted 18 October 2010 - 13:41

zelden squash of zwemmen met wat vrienden.

Sinds 3 jaar fitness ( en sinds vorig jaar februari 3* per week tijdens het school)

Kwestie van me een beetje gezond te houden.
  • 0

Guild Wars 2: Calista Arganan

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | XB1 | PS4 | New 3DS | PSV | Nexus 7 FHD | Xiaomi Redmi 3S

#10 SenZ

SenZ

Crew

• Crew
  • 2359 berichten

Posted 18 October 2010 - 13:42

Vijf jaar zaalvoetbal en op dit moment enkel tweemaal per week fitness (cardio) :D
  • 0
Pay strict attention to what I say because I choose my words carefully and I never repeat myself.

#11 Yurf

Yurf

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1424 berichten

Posted 18 October 2010 - 15:44

Vroeger karate (1 jaar maar, niet mijn ding) en turnen (5 jaar). 2 maanden geleden begonnen met lopen, maar moet ermee stoppen door mijn knieën door de pijn (te weinig/afnemend kraakbeen). :D

Waarschijnlijk binnenkort zwemmen/fietsen eens mijn knieën weer wat meer in orde zijn, aangezien dat minder belastend zou moeten zijn (althans de dokter).

Edited by Yurf, 18 October 2010 - 15:44.

• 0

#12 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 8007 berichten

Posted 18 October 2010 - 16:08

karate? :D :D
  • 0

- 4Gamers Forum Administrator -

#13 Roald

Roald

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 505 berichten

Posted 18 October 2010 - 17:25

Vroeger karate (1 jaar maar, niet mijn ding) en turnen (5 jaar). 2 maanden geleden begonnen met lopen, maar moet ermee stoppen door mijn knieën door de pijn (te weinig/afnemend kraakbeen). :)

Ik heb ook zoiets (ik weet wel niet of het afnemend is bij mij, maar wel te weinig). Dokter zei dat ik best sport deed omdat mijn spieren dan sterker zouden worden en schokken en zo dan meer zouden opvangen. Waardoor ik minder last zou moeten hebben. Op dit moment nog niet veel van gemerkt, maar ik loop nu wel met speciale loopschoenen en nu gaat het wel beter (nog wel pijn, maar doenbaar :)).
  • 0

Geplaatste afbeelding

#14 Kudos

Kudos

Newbie

• Member
  • Pip
  • 8 berichten

Posted 18 October 2010 - 17:26

Sinds kort fitness :) en blij dat ik ben dat ik eindelijk begonnen ben met aan de conditie te werken http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/laugh.gif
  • 0

#15 Yurf

Yurf

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1424 berichten

Posted 18 October 2010 - 17:49

Ik heb ook zoiets (ik weet wel niet of het afnemend is bij mij, maar wel te weinig). Dokter zei dat ik best sport deed omdat mijn spieren dan sterker zouden worden en schokken en zo dan meer zouden opvangen. Waardoor ik minder last zou moeten hebben. Op dit moment nog niet veel van gemerkt, maar ik loop nu wel met speciale loopschoenen en nu gaat het wel beter (nog wel pijn, maar doenbaar :)).

Bij mij is het een erfelijk zwak punt. Mijn oma heeft 2 'nieuwe' knieën, heupen en schouders. :) Mijn vader ook al 'nieuwe' knie. Ook nonkels en neven hebben er last van. Binnen een deel van mijn familie neemt het kraakbeen tussen de gewrichten op termijn af tot er quasi niks meer overschiet. Mijn dokter heeft me afgeraden nog sporten te doen waar mijn knieën schokken moeten verdragen, zoals bvb lopen, anders ga ik tegen mijn 35-40 al continu pijn hebben en dat is te vroeg om al een 'nieuwe' knie te steken. Had altijd wel last van mijn knie gehad, maar niet in die aard dat ik het niet meer kon negeren (lees: continu kniepijn, dus niet enkel bij stappen of autorijden).

Momenteel houd ik me wel rustig tot mijn knieën opnieuw pijnloos zijn. :)

Edited by Yurf, 18 October 2010 - 17:51.

• 0

#16 darkangel

darkangel

Crew

• Crew
  • 205 berichten

Posted 20 October 2010 - 10:43

Vroeger 8 jaar tennis gedaan, 2 jaar turnen, 4 jaar zwemmen, 4 jaar paardrijden,
ook nog 4 jaar gevoetbald. Helaas ben ik hiermee moeten stoppen vanwege schoolwerk en de combinatie met scouts, maar ooit sta ik er weer! Klaar om te scoren :o of niet.

Nu dus helaas niks buiten het lopen achter scoutsleden tijdens rugby, voetbal of andere leuke spelletjes :)
  • 0

#17 zorzor

zorzor

Member

• Member
  • Pip
  • 76 berichten

Posted 20 October 2010 - 11:11

Heb vroeger enkele gevechtsporten gedaan (Taekwondo , Thaibox, Eskrima (niet lang)), maar vooral voetbal.
Vorig jaar mijn kruisbanden van men knie volledig gescheurd met de voetbal, dus heb er ff uitgelegen en nu is het vooral fitness om wa te revalideren van de operatie, maar vind ik zeker niet even leuk als een "echte" sport :o

Edited by zorzor, 20 October 2010 - 11:13.

• 0

#18 Wehrwolfe

Wehrwolfe

Newbie

• Member
  • Pip
  • 16 berichten

Posted 24 October 2010 - 13:42

Zwemmen, cardio/krachttraining

Heel lang ook voetbal gespeeld, maar bij het aanvangen van de studies moeten stoppen
  • 0

#19 Tinky

Tinky

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 37 berichten

Posted 24 October 2010 - 16:02

Heb 8 jaar badminton gedaan..
Atletiek en ook even en geturnd
Nu ist Voetbal! http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/ph34r.gif
  • 0

#20 Tinky

Tinky

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 37 berichten

Posted 24 October 2010 - 16:04

Vroeger 8 jaar tennis gedaan, 2 jaar turnen, 4 jaar zwemmen, 4 jaar paardrijden,
ook nog 4 jaar gevoetbald. Helaas ben ik hiermee moeten stoppen vanwege schoolwerk en de combinatie met scouts, maar ooit sta ik er weer! Klaar om te scoren ^^ of niet.

Nu dus helaas niks buiten het lopen achter scoutsleden tijdens rugby, voetbal of andere leuke spelletjes ^^

Voetbal en scouts ftw!
Indd jammer dat je moest stoppen :p
xx
  • 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users