Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

RIP Steve Jobs

Apple Steve Jobs overlijden kanker RIP

• Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 Bloodywolf

Bloodywolf

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 297 berichten

Posted 06 October 2011 - 01:41

http://www.apple.com/

Steve Jobs heeft vandaag het leven gelaten.
  • 0

#2 Xardas

Xardas

Crew

• Crew
  • 291 berichten

Posted 06 October 2011 - 01:45

Bizar.. heel bizar.. Maar toch niet geheel onverwacht. In augustus stopte hij er definitief mee. Toen zag hij er al niet al te best meer uit..
Geplaatste afbeelding
  • 0

Een duidelijke vraag is het halve antwoord.

#3 Bloodywolf

Bloodywolf

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 297 berichten

Posted 06 October 2011 - 01:52

Ik vindt het toch enorm jammer, ik kan zoveel als wat tegen het huidige Apple zijn, maar Hij en Bill Gates zijn toch pioniers van de informatica wereld.
  • 1

#4 S3RiOuS

S3RiOuS

Newbie

• Member
  • Pip
  • 6 berichten

Posted 06 October 2011 - 03:37

Ik was en ben ook echt geen voorstander van apple,maar toch echt zware respect voor deze man! zoals Bloodywolf het al zei....hetgeen deze mannen hebben bijgedragen (wat zeg ik nu??) Wat deze mannen hebben ontworpen,gecreerd en grootgemaakt tot DE standaards op vlak van technologie,awel chapeau.... We gaan je nog missen steve,en apple zal nooit hetzelfde zijn vrees ik
  • 0

#5 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 06 October 2011 - 06:08

Ik vindt het toch enorm jammer, ik kan zoveel als wat tegen het huidige Apple zijn, maar Hij en Bill Gates zijn toch pioniers van de informatica wereld.

Ik was en ben ook echt geen voorstander van apple,maar toch echt zware respect voor deze man! zoals Bloodywolf het al zei....hetgeen deze mannen hebben bijgedragen (wat zeg ik nu??) Wat deze mannen hebben ontworpen,gecreerd en grootgemaakt tot DE standaards op vlak van technologie,awel chapeau.... We gaan je nog missen steve,en apple zal nooit hetzelfde zijn vrees ik

²

ze hebben een mijlpaal in de geschiedenis en de mensen zullen hem niet rap vergeten

RIP

Edited by Unexpected, 06 October 2011 - 06:10.

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#6 Super Liegebeest

Super Liegebeest

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1718 berichten

Posted 06 October 2011 - 06:23

RIP Steve
  • 0

#7 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1772 berichten

Posted 06 October 2011 - 07:39

RIP Steve... Toch veel verwezenlijkt die man! (en ik ben blij dat ik toch even Apple-gebruiker was)
  • 0
~Memento Mori~

#8 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 06 October 2011 - 08:46

idd, een pionier, de recente hype rond de iphone vind ik maar niets maar wat die man allemaal gedaan heeft is wel bewonderenswaardig. van de Apple I, de Macintosh tot de Imac. allemaal fantastisch innovatieve dingen.
  • 0

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#9 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 06 October 2011 - 09:20

Het zat er al even aan te komen en blijkbaar werd zijn aanwezigheid voor de laatste keynote op het laatste moment ingetrokken, wat natuurlijk meteen dit deed vermoeden.

RIP, Steve
  • 0

- 4Gamers Forum Administrator -

#10 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6640 berichten

Posted 06 October 2011 - 09:20

Man, hij zag er inderdaad niet goed uit op die foto's :-/
  • 0

#11 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 06 October 2011 - 09:34

Geplaatste afbeelding

Best een ontroerend en zielig beeld hoe zijn stoel 'Reserved' blifjt en er niemand anders mag gaan zitten. De zitjes bij een Apple keynote zijn altijd enorm gewild, maar eentje extra op Jobs' stoel. Neen.
  • 0

- 4Gamers Forum Administrator -

#12 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 06 October 2011 - 09:52

Dit bewijst nog maar eens dat hoe groot en succesvol je ook bent in deze wereld, we nog steeds allemaal gelijk zijn voor de natuur.
Dat ik niet van Apple moet weten is een understatement, maar wat deze man gedaan heeft is gewoonweg schitterend.

Jammer dat hij op zo'n vroege leeftijd geveld is door een van de ergste ziektes op deze aardkloot...
  • 0
PSN/Steam: tngninja
Ostend Pirates

#13 Juan1717

Juan1717

Crew

• Crew
  • 500 berichten

Posted 06 October 2011 - 17:49

RIP
  • 0

#14 Anneleen

Anneleen

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1506 berichten

Posted 06 October 2011 - 18:38

Keynotes zullen toch niet meer hetzelfde zijn. Een talent dat verloren gegaan is. Vandaag toch iedere keer bijna dat ik mijn iPad vast gepakt heb aan Jobs moeten denken. Dat ding heeft mijn leven echt veranderd en ik ben Jobs en zijn team daar 'dankbaar' (ze wilden ook maar gewoon geld verdienen natuurlijk) voor.
En op zo'n manier aftakelen en sterven, zo zou niemand mogen sterven.
  • 0
"Also, I can kill you with my brain."

#15 eNdEmiOn

eNdEmiOn

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 172 berichten

Posted 06 October 2011 - 20:03

Wat een hoop hypocriete opmerkingen zeg! Aan de ene kant crApple verafschuwen en aan de andere kant de oprichter ervan condoleren. Nou ik durf er wel gewoon voor uit te komen en dus niet zo politiek correct te gaan "tiptoe'en" en gewoon te zeggen dat het me weinig kan schelen dat die dood is en er eerder blij dan rouwig om ben (karma anyone?).
  • 0
Don't lie and don't keep secrets, that's always a bad thing!

#16 Quinten

Quinten

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2180 berichten

Posted 06 October 2011 - 20:08

Ik ben nogal anti-apple, maar dat betekent niet dat ik het niet erg vind dat de wereld weeral een interessante persoonlijkheid kwijt is ?

Edited by Quinten, 06 October 2011 - 20:08.

• 1
Wat happens after we die?

"Lots of things happen after you die, just none of them include you." ~Louis C.K.

#17 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 06 October 2011 - 20:41

Wat een hoop hypocriete opmerkingen zeg! Aan de ene kant crApple verafschuwen en aan de andere kant de oprichter ervan condoleren. Nou ik durf er wel gewoon voor uit te komen en dus niet zo politiek correct te gaan "tiptoe'en" en gewoon te zeggen dat het me weinig kan schelen dat die dood is en er eerder blij dan rouwig om ben (karma anyone?).

mja ben van dezelfde mening als jou(buiten dat laatste gedeelte). Het boeit me gewoon niet dat hij dood is, maar dat wil niet zeggen dat hij niet mag RIPpen(of dat ik blij ben dat hij dood is). Ben gewoon neutraal. Normaal ging ik hier zelf niet op reageren(op de topic) maar erger me gewoon aan dat mensen hem ophemelen alsof hij een of andere goede Samaritaan.
  • 1

死んでください

#18 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 06 October 2011 - 21:05

Hypocriet?
Ik ben compleet tegen zijn producten, maar vind het schitterend hoe hij er in geslaagd is om overrated en overpriced producten en masse te verkopen. Mij zul je zelden zien stil staan bij de dood van iemand dat ik niet persoonlijk ken, die dingen laten mij onverschillig. Maar je kan er niet om heen dat wat die vent deed, merkwaardig is.

Simpel voorbeeld: Ik wou een tablet, maar er waren er veel te weinig en deze die op de markt waren hadden lage specs en waren te duur.
Apple komt met de iPad en plots breekt de markt open en zijn er honderden tablets te vinden tegen doenbare prijzen.
Ik moet niet weten van de iPad, maar ben om bovenstaande reden wél blij dat hij op de markt gekomen is en laat het net Steve Jobs zijn die daar rechtstreeks verantwoordelijk voor is. Bijgevolg vind ik het jammer dat een persoon als Steve Jobs overleden is.

Als dat hypocrisie is, dan ben ik inderdaad een hypocriet :)
  • 0
PSN/Steam: tngninja
Ostend Pirates

#19 Anneleen

Anneleen

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1506 berichten

Posted 06 October 2011 - 21:10

Dat je blij bent dat een dictator dood is, oké. Maar wat heeft Steve Jobs jou ooit misdaan dat je hem dood wenst? En die karma-opmerking vind ik ook enorm ongepast. Vind jij dan dat iemand het verdient te sterven aan kanker? En in wat verschilt hij dan met andere bedrijfsleiders? Google bijvoorbeeld is veel schadelijker voor de markt dan Apple.

Ik kan begrijpen dat je Apple maar niks vindt, met hun gezwans over revolutionaire en magische producten (ze overdrijven daar inderdaad altijd enorm in) of dat je ze te duur vindt (daar kan ik ook inkomen, al heb ik van geen enkel van mijn Apple producten ooit spijt van gehad, ook al moest ik er serieus voor sparen), maar blij zijn met zijn dood? Bij sommigen gaat die (ongefundeerde?) Apple-haat wel extreem ver...

Edited by Anneleen, 06 October 2011 - 21:11.

• 0
"Also, I can kill you with my brain."

#20 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 06 October 2011 - 21:35

iSAD
  • 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

Also tagged with one or more of these keywords: Apple, Steve Jobs, overlijden, kanker, RIP

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users