Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

EvE Online

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 trakken

trakken

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 151 berichten

Posted 21 October 2011 - 22:37

Iemand die hier EvE online speelt?

Genomen van de EvE website:

EVE is a Massively Multiplayer Online Game (MMORPG) that takes place approximately 20.000 years after our times in a galaxy on the far end of the universe. When you join EVE you assume the role of a freshly graduated „Capsuleer“, a relatively small group of elite spaceship pilots capable of controlling powerful spaceships on their own from within their capsules. Capsuleers are often referred to as "The immortals" due to the fact that the highly advanced capsules they are connected to from the inside, are capable of instantly dowloading their consciousness to a clone of themselves in the case of physical destruction.

Features:

* je kan structures opzetten en parts of space "bezitten"
* fleet battles van honderden schepen tegelijk
* schepen zijn vernietigbaar (geeft een hele nieuwe dynamic aan combat)
* realistisch economisch model
* 90% van de items op de market zijn player made
* meer dan 5000 solar systems, verdeeld in high, low en null security space, waarbij high security space het veiligst is, vooral dan als beginner
* je character traint automatisch voort als je offline bent (dus niet kill kill, lvl lvl zoals in gekende MMORPG's)
* voor expansions betaal je niet extra (meestal om de 6 maand is er een nieuwe)
* iedereen zit op dezelfde server (+/- 40.000 mensen online tegelijkertijd)
* best wel mooie graphics
* je kan je subscription betalen met ingame geld (!)

EvE is een hardcore PVP game in een donkere space setting. Je moet eventjes door de zure appel bijten om het spel wat door te krijgen. Maar eens je je eerste kill hebt, dan zit je wel een eindje vast in deze game. Je hoeft je niet naar lvl weet-ik-hoe-hoog te grinden.

Bovendien wordt EvE online in de toekomst verbonden met Dust 514 (PS3-only MMO shooter). Ik als capsuleer ga contracts kunnen aanbieden aan de mercenaries van in Dust 514 om objectives op planeten over te nemen.

Als je EvE een keer wil proberen, kun je mij hier op dit forum een PM sturen en dan stuur ik je wel een trial invite (dan krijg je 21 dagen ipv 14 dagen).

Take care and fly safe o7

#2 dylan3174

dylan3174

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 1 berichten

Posted 30 March 2012 - 16:07

ik wil best starten ;)

#3 trakken

trakken

Gettin warmed up?

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 151 berichten

Posted 31 March 2012 - 10:59

Bericht bekijkendylan3174, op 30 March 2012 - 16:07, zei:

ik wil best starten ;)

Invite is vertuurd (zie PM en je email inbox) :) mocht je vragen hebben ofzo, stel ze dan hier. Dan kunnen anderen er ook van profiteren.

#4 CrazyIvan

CrazyIvan

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 3 berichten

Posted 31 March 2012 - 16:57

http://lambeir.be/FERVI (site en domein naam zijn nog work in progress) is een kleine belgische corp met enkele actieve spelers, we zoeken nog naar nieuwe mensen en een alliance. Op dit moment is ons doel om genoeg man bijeen te krijgen in de corp om regelmatig vanguards te doen. Terwijl we ons gereed maken voor die vanguards doen we samen missies en pvp. Laat maar iets weten als je geïntereseerd bent

#5 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 26 November 2012 - 23:17

Ik ben juist begonnen en ik moet zeggen ik ben zeer aangenaam verast. Al de youtube etc zorgde er eigenlijk voor dat ik "schrik" kreeg om dit spel te spelen. Het is iets anders en ik kan me er zeker in terugvinden binnen enkele maanden. Ik hoop enkel dat de community wat meevalt want momenteel merk ik dat je pas "aanvaard" zult worden wanneer je voldoende gespeeld hebt. Ik kan me hier in vergissen maar bon.

#6 trakken

trakken

Gettin warmed up?

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 151 berichten

Posted 27 November 2012 - 12:49

Bericht bekijkenMrFlix, op 26 November 2012 - 23:17, zei:

Ik hoop enkel dat de community wat meevalt want momenteel merk ik dat je pas "aanvaard" zult worden wanneer je voldoende gespeeld hebt. Ik kan me hier in vergissen maar bon.

Dat hangt af van welke corp je gaat joinen. Er zijn er in alle maten en kleuren hoor. Best eens goed rondneuzen op de forums of recruitment channels voor je stappen gaat zetten.

Een dikke aanrader om te beginnen is eve university. Is een corp speciaal opgericht voor nieuwe mensen.

#7 Viersee

Viersee

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 158 berichten

Posted 25 April 2013 - 16:46

Spelen jullie nog steeds EVE?

Wij zijn een kleine belgische corporation en nieuwe leden of allianties zijn altijd welkom.
Beginnende speler of 'ancient' maakt niet uit. Momenteel vooral gericht op high-sec industrie, dus lekker chille gameplay. Regelmatig zetten we vrijblijvend een fleet op om samen wat security missies of aan mining te doen en vooral plezier te maken.

Wil je joinen of heb je nog vragen? Stuur een bericht naar: Rukia Hamazu
Fly safe!  o7

#8 trakken

trakken

Gettin warmed up?

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 151 berichten

Posted 29 April 2013 - 13:05

Bericht bekijkenViersee, op 25 April 2013 - 16:46, zei:

Spelen jullie nog steeds EVE?

Wij zijn een kleine belgische corporation en nieuwe leden of allianties zijn altijd welkom.
Beginnende speler of 'ancient' maakt niet uit. Momenteel vooral gericht op high-sec industrie, dus lekker chille gameplay. Regelmatig zetten we vrijblijvend een fleet op om samen wat security missies of aan mining te doen en vooral plezier te maken.

Wil je joinen of heb je nog vragen? Stuur een bericht naar: Rukia Hamazu
Fly safe!  o7

Ik ben nog altijd subbed, maar ik speel niet meer actief :). Misschien dat ik terug speel na de nieuwe expansion, who knows.

#9 Viersee

Viersee

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 158 berichten

Posted 30 April 2013 - 17:10

Bericht bekijkentrakken, op 29 April 2013 - 13:05, zei:

Ik ben nog altijd subbed, maar ik speel niet meer actief :). Misschien dat ik terug speel na de nieuwe expansion, who knows.
Wij hebben ook een jaarke stil gelegen, maar eens je er terug aan begint lijkt de verslaving enkel groter geworden te zijn. XD
Laat iets weten als je terug herbegint of zwaai nekeer als we elkaar voorbijvliegen he.
(offtopic: ook iRacing fan? Je hebt smaak! :) )

#10 trakken

trakken

Gettin warmed up?

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 151 berichten

Posted 02 May 2013 - 21:15

Bericht bekijkenViersee, op 30 April 2013 - 17:10, zei:

Wij hebben ook een jaarke stil gelegen, maar eens je er terug aan begint lijkt de verslaving enkel groter geworden te zijn. XD
Laat iets weten als je terug herbegint of zwaai nekeer als we elkaar voorbijvliegen he.
(offtopic: ook iRacing fan? Je hebt smaak! :) )

Yep, een tijdje iRacing gedaan, maar das nu ook on hold :p Kzal u toevoegen ingame in de friendschannel van onze corp :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users