Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

HBO-reeks: Strike Back

HBO Strike Back terrorisme televisiereeks Section 20

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 14 November 2011 - 16:27

Ik heb gisteren na Spartacus er een trailer van gezien op 2BE en het lijkt me wel iets hebben!

Nieuw van HBO: 'Strike Back'

In de gloednieuwe HBO-dramareeks 'Strike Back' vormt de strijd tegen het internationale terrorisme tijdens het Bin Laden-tijdperk de rode draad. De reeks draait rond de Britse militaire eenheid ‘Section 20’, die het oorlogsgebied wordt ingestuurd om de gevaarlijke Pakistaanse terrorist Latif gevangen te nemen.

Damien Scott, een expert op het gebied van terrorisme, en Michael Stonebridge hebben de leiding over de missie. De verschillende karakters van de twee militairen zorgen voor de nodige wendingen. Terwijl Damien een volbloed vrouwenversierder is die het niet zo nauw neemt met regels, doet Michael alles liever volgens het boekje. Het ruwe geweld en de verrassende verhaallijnen maken dat deze reeks dit najaar een niet te missen afspraak is bij 2BE.

Edited by papfles, 14 November 2011 - 16:31.

• 0
Fire and Blood.

#2 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 14 November 2011 - 16:32

heb ik al eens iets van afgehaalt geloof ik, maar het sprak me niet direct aan.
mja persoonlijke smaak he
  • 0

ESO: Haze Ramoran Dunmer Dragonknight Tank/Dps - Smoked-Da-Herb Saxheel Templar Dps/Healer

GW2: Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi) - Glau Northrenlight (Norn Guard)
'http://bertenburny.d...ntart.com/'

#3 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 14 November 2011 - 16:32

HBO deed me interesse krijgen, maar het ziet er precies iets te veel uit als een typische actiereeks in de stijl van Hawai Five-O. Beetje teleurgesteld door die trailer
  • 0

#4 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 14 November 2011 - 16:37

HBO deed me interesse krijgen, maar het ziet er precies iets te veel uit als een typische actiereeks in de stijl van Hawai Five-O. Beetje teleurgesteld door die trailer

Echt heel veel zie je natuurlijk niet in de trailer :smile: Het zal afwachten zijn tot de serie op 2BE verschijnt.

Edited by Elegy, 23 May 2012 - 15:13.

• 0
Fire and Blood.

#5 GuerrillaDawg

GuerrillaDawg

Crew

• Crew
  • 2559 berichten

Posted 14 November 2011 - 17:12

:hijack:

Het was weer een spannende aflevering van Spartacus :ph34r:
  • 0

ruh roh

Also tagged with one or more of these keywords: HBO, Strike Back, terrorisme, televisiereeks, Section 20

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users