Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

aankoop nieuwe headset

Genius Headset 7.1 surround

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 BulletGoof

BulletGoof

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1153 berichten

Posted 22 November 2011 - 13:56

Oké ik ben dus op zoek naar een nieuwe headset :)
nu kwam ik deze toevallig tegen op hardware.info (jaja ook hier volg ik een beetje wat er zoal gaande is aan de hardware kant van de pc wereld)
http://nl.hardware.i...-voor-gamers-af

Ik ben vooral geïnteresseerd in de Cavimanus.
De prijs € 80 lijkt mij niet gek veel te zijn voor een 7.1 surround headset maar ik vraag mij af of iemand al ervaring heeft met Genius als headsets?
Deze lijken mij beetje een underdog te zijn en daarom ben ik toch wel benieuwd naar reacties of mensen die er ene hebben...
  • 0
<p>PSN = BulletGoof</p>
<p>Steam = GoldBullet

#2 Phate

Phate

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1694 berichten

Posted 22 November 2011 - 14:41

Kleine waarschuwing : Game-headsets zijn over het algemeen zeer oninteressant voor gewoon muziek te luisteren of dergelijke. Indien je dat ook zou willen doen zou ik je aanraden naar een stel headphones + aparte microfoon te gaan.
  • 0

#3 BulletGoof

BulletGoof

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 1153 berichten

Posted 22 November 2011 - 14:49

ja maar muziek luister ik via de surround boxen :) ofwel de hdmi van mijn tv :) deze zou enkel zijn voor gaming :)
voornamelijk FPS
  • 0
<p>PSN = BulletGoof</p>
<p>Steam = GoldBullet

#4 piedii

piedii

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 492 berichten

Posted 22 November 2011 - 17:16

Handig als iemand een topic aanmaakt als je zelf ook een nieuwe headset nodig hebt :D
Ik was van plan om de Rocat Kave te kopen, maar deze ziet er ook niet slecht uit.
  • 0

#5 BulletGoof

BulletGoof

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 1153 berichten

Posted 22 November 2011 - 17:53

dat vond ik dus ook dat deze er allesbehalve ook slecht uit zag :) maar uit zien en goed zijn is nog verschillend natuurlijk :)
  • 0
<p>PSN = BulletGoof</p>
<p>Steam = GoldBullet

#6 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3403 berichten

Posted 22 November 2011 - 18:06

Ik ben wel tevreden over mijn Logitech G35 :)

Het geluid is zeer zuiver tijdens het gamen en als je bv aan het Skypen bent hoor je ook alles perfect etc. Ik heb hem ook eens getest voor muziek en dat ging wel maar ook niet zoals het moet. Maar, aangezien ik muziek gewoon door mijn boxen luister boeit me dat niet veel imo :)

Het is ook een 7.1 en kwa prijs ligt hij wel iets duurder dan € 80 (Ik heb hem voor een koopje kunnen kopen € 85 en een klets € 90,90 met verzendingskosten bij dan) Maar, deze headset komt wel van een € 129,99 en nu kun je hem op Gamegear kopen voor € 99,99.

Als je hem zou bestellen moet je wel ong een week of iets langer als een week wachten.

http://www.gamegear....roducts_id=1273

Edited by Elegy, 22 November 2011 - 23:47.

• 0

#7 BulletGoof

BulletGoof

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 1153 berichten

Posted 22 November 2011 - 19:56

Ik had de G35 ook al op het oog.
hoewel deze natuurlijk wel goedkoper is.
  • 0
<p>PSN = BulletGoof</p>
<p>Steam = GoldBullet

#8 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 22 November 2011 - 21:43

ik heb een steelseries syberia V2 en ben daar heel content van, voor muziek is die iets minder maar zoals de meesten gaat dat via de boxen :)
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#9 BulletGoof

BulletGoof

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 1153 berichten

Posted 22 November 2011 - 22:36

ik heb een steelseries syberia V2 en ben daar heel content van, voor muziek is die iets minder maar zoals de meesten gaat dat via de boxen :)

das geen 5.1 of 7.1?
ben echt wel op zoek naar een 5.1 of 7.1 hoor.
  • 0
<p>PSN = BulletGoof</p>
<p>Steam = GoldBullet

#10 MystDisc

MystDisc

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2582 berichten

Posted 22 November 2011 - 23:31

das geen 5.1 of 7.1?
ben echt wel op zoek naar een 5.1 of 7.1 hoor.

Met de usb-versie van de siberia v2 kan je wel een externe geluidskaart bijkopen waardoor je 'virtual' surround zou hebben, maar standaard is het stereo. Dat spreekt echter niet tegen dat je kan horen van waar je vijanden juist komen met de siberia. Voor gamen in het iets lower end gedeelte dan de g35 etc. is de siberia een van de besten.
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: Genius, Headset, 7.1 surround

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users