Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Medion Lifetab Tablet

Medion Tablet MD 9900 P9514 Lifetab

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12911 berichten

Posted 05 December 2011 - 14:10

Zaterdag voor het eerst een Tablet in den Aldi.

Geplaatste afbeelding

http://aldi.medion.c...l/?refPage=aldi

Specwise ziet het er mij toch verdomd goed uit voor die prijs.

• Android™ 3.2
  • 32 GB intern geheugen
    (uit te breiden met een microSD-geheugenkaart, niet inbegrepen)
  • NVIDIA® Tegra™ 2 dual core processor
  • NVIDIA® GeForce® video
  • Geïntegreerde UMTS l Quadband 3G-module (HSDPA/HSUPA) en GPS
  • Geïntegreerde Wireless LAN 802.11 n-standaard technologie-module
  • Li-polymeeraccu voor tot 8 uur werktijd*
  • 25,4 cm/10″ multitouch-display
  • Helderheidssensor – automatische en energiezuinige aanpassing van de displayhelderheid
  • Positiesensor – automatische aanpassing van de schermweergave in de hoogte en overdwars, afhankelijk van de stand van de MEDION® LIFETAB®
  • Groot aantal aansluitmogelijkheden: Bluetooth 2.1, microUSB, microSD-/microSDHC, Audio-Out, multifunctionele aansluiting, SIM-kaartslot
Zijn er mensen die hem gaan halen of het interessant vinden? Ikzelf ben wat aan het twijfelen. De accuduur ziet er zeker mooi uit, maar ik weet niet hoe goed Android 3.2 intussen afgesteld is op batterijbesparing en dergelijke.
  • 0

Guild Wars 2: Calista Arganan

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | XB1 | PS4 | New 3DS | PSV | Nexus 7 FHD | Xiaomi Redmi 3S

#2 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 05 December 2011 - 14:13

not a medion fan,
had s pc van dat merk
na een jaar ofzo (in ieder geval net na de garantie) crashed ie, voeding en moederbord naar de kloten :s

so thanks.... but no thanks
  • 0

ESO: Haze Ramoran Dunmer Dragonknight Tank/Dps - Smoked-Da-Herb Saxheel Templar Dps/Healer

GW2: Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi) - Glau Northrenlight (Norn Guard)
'http://bertenburny.d...ntart.com/'

#3 lilstijntje

lilstijntje

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 677 berichten

Posted 05 December 2011 - 16:05

ik ben van plan een tablet te kopen, dus als ik hier paar goede reacties over zie komt deze zeker in aanmerking =)
  • 0

#4 flyingdutchman

flyingdutchman

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1499 berichten

Posted 05 December 2011 - 16:25

not a medion fan,
had s pc van dat merk
na een jaar ofzo (in ieder geval net na de garantie) crashed ie, voeding en moederbord naar de kloten :s

so thanks.... but no thanks

Je hebt 2 jaar garantie. Bij europeese wet.
  • 0

console sux || Volg mij op twitter! || Mijn blog

#5 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 12911 berichten

Posted 05 December 2011 - 16:29

3 Jaar bij deze zelfs :)

Ik heb ook 6 jaar geleden een medion gekocht en die ging ook kapot. Eerste keer da ik terugstuurde hebben ze windows opnieuw geïnstalleerd en een onderdeel vervangen. Paar maanden later kreeg ie hetzelfde. Toen hebben ze zo goed als alles vervangen en de jaren nadien werkte het perfect. Is uiteindelijk kapot gegaan door ophoping van stof na 4 jaar, maar dat was eerder door een gebrek aan onderhoud (wist niet dat dat moest enzo)

Medionscherm voor pc ook gehad, maar heeft na 5 jaar ook de geest gegeven. Dusja, nog wel aanvaardbaar vind ik.

En intussen al 2 jaar een klein HD Ready tv'ke die het uitstekend doet.
  • 0

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

#6 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 05 December 2011 - 16:38

kan ook na 2 jaar geweest zijn, twas allesinds net nadat de garantie vervallen was
is al een tijdje geleden
  • 0

ESO: Haze Ramoran Dunmer Dragonknight Tank/Dps - Smoked-Da-Herb Saxheel Templar Dps/Healer

GW2: Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi) - Glau Northrenlight (Norn Guard)

#7 Quinten

Quinten

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2180 berichten

Posted 05 December 2011 - 17:30

400 euro is toch niet niks ?
  • 0
Wat happens after we die?

"Lots of things happen after you die, just none of them include you." ~Louis C.K.

#8 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1772 berichten

Posted 05 December 2011 - 17:39

ik twijfel nu stiekem... ben wel altijd tevreden geweest van Medion (buiten deze netbook, maar goed, n netbook als laptop willen gebruiken is blijkbaar niet zo aangeraden) maar vind 400euro weer zoveel geld (vooral na de iPad-historie :))
  • 0
~Memento Mori~

#9 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 05 December 2011 - 17:44

ik twijfel nu stiekem... ben wel altijd tevreden geweest van Medion (buiten deze netbook, maar goed, n netbook als laptop willen gebruiken is blijkbaar niet zo aangeraden) maar vind 400euro weer zoveel geld (vooral na de iPad-historie :))

Voor zo'n prijs raad ik u sterk af om een Medion product te kopen, de kwaliteit is vaak een stuk minder. Voor een paar euro meer heb je een tablet van een deftig merk.
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#10 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1772 berichten

Posted 05 December 2011 - 17:49

Voor zo'n prijs raad ik u sterk af om een Medion product te kopen, de kwaliteit is vaak een stuk minder. Voor een paar euro meer heb je een tablet van een deftig merk.

jij weet toch dat ik al 'n maandloon!! aan tablets/netbooks heb uitgegeven deze zomer ;) er zal er dan ook ni onmiddellijk nog eentje komen, al vond ik't o zo handig en moet ik echt op mijn tanden bijten om woensdag niet in Aldi te staan :)
  • 0
~Memento Mori~

#11 MystDisc

MystDisc

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2582 berichten

Posted 05 December 2011 - 20:02

Specs en prijs zien er wel goed uit, maar over de kwaliteit van het scherm en touchscreen vind ik spijtig genoeg niks terug :/
  • 0

#12 steez

steez

Crew

• Crew
  • 681 berichten

Posted 05 December 2011 - 20:04

I couldn't agree more ...
  • 0

#13 LaBuenaVida

LaBuenaVida

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 100 berichten

Posted 05 December 2011 - 20:27

Ik heb een Acer Iconia tab a500 die ongeveer dezelfde specs heeft, eigenlijk zo goed als hetzelfde en de acer heeft ook nog een full-USB poort voor 350€ gekocht bij pixmania, maar de acer iconia tab a500 vind je ook overal voor dezelfde prijs (399).
Dus vergelijk ze even enzo ;)
  • 0

#14 spikie

spikie

Crew

• Crew
  • 1164 berichten

Posted 06 December 2011 - 08:42

mispak u hier niet aan!
vaak heb je een jaar fabrieksgarantie en heb je pas recht op dat wettelijk tweede jaar als je kan aantonen dat het defect er al was op het moment van aankoop. heel dubbelzinnige wet dus
  • 0
Metro App Developer Network (wp8 / win8 dev User Group) founder & board member
Microsoft MVP Client Development
Mijn blog

#15 FEW

FEW

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 140 berichten

Posted 06 December 2011 - 09:22

3 Jaar bij deze zelfs :)

+ je kan het toestel binnen de 2 weken terug brengen als je niet tevreden bent. Er is dus eigenlijk geen reden dat toestel niet te kopen als je een tablet zoekt :)

Ik heb ook wel interesse, al ligt 400euro toch nog wat boven mijn budget voor een tablet...
  • 0
PSN: FreVDP
Apple MacBook 5,1

#16 Super Liegebeest

Super Liegebeest

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1718 berichten

Posted 06 December 2011 - 10:51

+ je kan het toestel binnen de 2 weken terug brengen als je niet tevreden bent. Er is dus eigenlijk geen reden dat toestel niet te kopen als je een tablet zoekt :)

Ik heb ook wel interesse, al ligt 400euro toch nog wat boven mijn budget voor een tablet...

Is dat geen 30 dagen? dat je hem terug mag brengen
  • 0

#17 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 06 December 2011 - 10:58

²
  • 0

#18 Super Liegebeest

Super Liegebeest

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1718 berichten

Posted 06 December 2011 - 11:08

Ik zou ook iets bij leggen en een ipad kopen
  • 0

#19 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 12911 berichten

Posted 06 December 2011 - 11:36

Ik zou ook iets bij leggen en een ipad kopen

Voor dezelfde opslagcapaciteit en 3G?

Dat is dan 400 euro opleg aub :p
  • 0

#20 silent785

silent785

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 631 berichten

Posted 06 December 2011 - 11:53

32gb is toch wel té overkill, kdenk dat ge zelfs met 8gb genoeg ed.

Ik zou dit zeker niet kopen nu aangezien Android 4.0 al uit is en deze niet naar Android 4.0 kan geupdate worden.
  • 0
i'm up to my knees in fucking cow pat

Also tagged with one or more of these keywords: Medion, Tablet, MD 9900, P9514, Lifetab

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users