Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Jij op het internet en in het echt.

• Please log in to reply
50 replies to this topic

#41 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1949 berichten

Posted 23 May 2012 - 21:10

Ik ben ongeveer hetzelfde online maar alleen ga ik natuurlijk niet direct met vreemden gaan praten in tegenstelling tot het internet. Ik ben ook wat verlegener irl. Na een half uur ga ik zeker al spontaan praten als ik met een persoon in een ruimte zit. Ik ben ook wel meer de stille luisteraar. Das ook zo met mijn vriend, irl is die vriendelijk enzo. maar online is mongool en die dingen het enige wat da die zegt.
Banana + Wodka = BananaWodka!
"It's-a Me, Mario!"
Proud leader of 4XG! Co-Leader: (JorisG)

#42 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1949 berichten

Posted 23 May 2012 - 21:37

Ik ga ook niet gaan meet'n greeten met jullie, geef toe, een twaalfjarige jongen in het midden kan de sfeer toch wel verpesten... En dat is het minste wat ik wil doen :p

Edited by Dantonse, 23 May 2012 - 21:37.

"It's-a Me, Mario!"

#43 DonSkellitonio

DonSkellitonio

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 303 berichten

Posted 24 May 2012 - 13:09

Ik hou het meestal simpel, ik ontmoet online mensen simpelweg niet in't echte leven, ik kan best wel vrienden maken in't echt hoor :)

Maar nee serieus, ik heb dit vroeger wel eens een keer gedaan, en was idd ferm tegen geslagen.

#44 mastinator

mastinator

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 597 berichten

Posted 24 May 2012 - 13:39

Tja: als je een meet en greet gaat doet in een groep zullen er altijd wel zijn waarvan je denkt meh had ik maar niet gekomen maar het is veiliger in die zin dat de kans groter dat er mensen waarvan ge denkt: ok cv das nog een tof persoon.
Versus: ge spreekt me iemand af alleen: 50-50 :p Met zo iemand zou ik dan ook eerst skype fzo dan krijge je toch al een betere indruk.
Een meet en greet met een groep heb ik nog niet gedaan dus als ik ooit is meega: spannend ^^
Met mensen apart wel en meestal viel dat vrij tot zeer goed mee: Ik heb er een hele goeie vriendin aan over gehouden, so ty internet ^^

#45 Limskaya

Limskaya

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 800 berichten

Posted 24 May 2012 - 21:10

Tot nu toe heb ik meet & greets in het verleden met guild en andere groepen al goed overleefd, al raad ik wel enige voorzichtigheid aan ;-) Heb er toch al één creep tussengehad.

Ik ben op inet uiteraard iets socialer dan irl. Maar eigenlijk geldt voor mij altijd de gouden regel: verlegen als ik u niet goed kent, maar eens dat voorbij is --> vrij groot bakkes :-P
Ik zie niet in waarom ik mij anders zou voordoen en ik hoop dan ook écht dat ik het onbewust niet doe...

On the bright side: mijne vriend ziet mij toch nog altijd even graag na een half jaar in België te wonen en volgens hem zelfs nog liever dan toen het puur online was =D en hij is er in mijnen boek ook ni bepaald op achteruit gegaan. ^_^ Iedereen had mij een doemscenario voorgeschreven nadat ze hoorden dat ik mijn vriend in WoW heb leren kennen en hij van Griekenland was. Maar heb ze toch maar lekker het tegendeel bewezen. Anderhalf jaar & still going!

Heb ook al een heleboel andere mensen in real life leren kennen die ik op internet ontmoet heb. Altijd met de nodige veiligheidsmaatregelen in het begin. En heb er al echt goede vrienden aan overgehouden. Langs de andere kant heb ik ook al 10 jaar een online vriendschap met een meisje en kiezen we er bewust voor het zo te houden. Niet omdat we te ver wonen, maar net omdat we onze groove niet willen verpesten. De dingen zijn echt goed zoals ze zijn tussen ons.

#46 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 1549 berichten

Posted 24 May 2012 - 21:24

Ondertussen al ontelbare meet&greets gehad, zowel met gamers als autoliefhebbers.
In het begin zijn die altijd awkward (het naar elkaar verwijzen met een nickname ipv echte naam bvb :p) maar meestal loopt dat echt wel los. Ik ga regelmatig uit met mensen dat ik online heb leren kennen en ga zelfs op reis met mensen dat ik online heb leren kennen.

Ik ben op het internet praktisch dezelfde persoon als in het echt, algemeen gezien ben ik recht voor de raap en ga een confrontatie zelden uit de weg. Recht voor de raap zijn gaat hand in hand met ongewild tegen mensen hun schenen schoppen, maar dat is dan maar zo, zij mogen ook tegen de mijne schoppen.
Voor ik iets zeg of doe luister ik naar wat er gezegd wordt, op het internet vertaalt zich dat in het feit dat ik altijd een heel eind mee lees en dan misschien eens reageer. In het echt ben ik een luisterend type dat regelmatig meepraat met de bende, maar niet ga praten over nutteloze dingen zoals de nonkel van de bakker om de hoek dat gisteravond zat was. Persoonlijke dingen ga ik sowieso niet snel vertellen, tenzij ik de persoon waarmee ik spreek goed ken (geldt dus ook voor zowel op het internet als irl).

Hoe meer je meetings gaat doen, hoe meer je "persoon" op het internet en je echte persoonlijkheid identiek worden, vind ik toch.
PSN/Steam: tngninja

#47 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2087 berichten

Posted 25 May 2012 - 11:10

Ik ben in't echt véle stiller en timider. Op't internet ben ik het groot bakkes. Het is ook vele gemakkelijk om op internet iedereen motherfucker te noemen zonder er gevolgen van te hebben :p
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#48 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1949 berichten

Posted 25 May 2012 - 18:39

Bericht bekijkenInFerNo, op 25 May 2012 - 11:10, zei:

Ik ben in't echt véle stiller en timider. Op't internet ben ik het groot bakkes. Het is ook vele gemakkelijk om op internet iedereen motherfucker te noemen zonder er gevolgen van te hebben :p
Pas maar op hoor :p
"It's-a Me, Mario!"

#49 mastinator

mastinator

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 597 berichten

Posted 25 May 2012 - 19:47

Bericht bekijkenInFerNo, op 25 May 2012 - 11:10, zei:

:bat:

#50 Dropkick

Dropkick

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1089 berichten

Posted 01 June 2012 - 11:21

Net zoals iedereen maak ik af en toe wel eens uitschuivers op het internet, maar dat is over de laatste jaren enorm vermindert. Nog niet zo'n 10 minuten geleden zat er een andere Belg te ragen op me in LoL (kerel die ik niet kende). Vroeger ging ik repliek geven, maar nu heb ik het aan me voorbij laten gaan.

Nu, sowieso denk ik van mezelf dat ik een veel aangenamer persoon ben in het echte leven dan op het internet. Misschien omdat er in het echte leven meer bier aanwezig is? :p
Reviews, Previews, Playthroughs and more: http://www.youtube.c...er/MinishGaming
Twitter:@MinishGaming

#51 Xagneto

Xagneto

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 328 berichten

Posted 12 July 2012 - 23:55

Ik ben min of meer hetzelfde online als in het echt. Het enige waar verschil in zit is dat ik veel sneller mijn mening uit op het internet. Voor de rest, same guy
Why are you reading this?

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users