Welkom op het 4Gamers Forum
Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
|
15 replies to this topic
Posted 13 December 2011 - 00:17
Vanaf 2012 ga ik (waarschijnlijk) beginnen met competities voor de 4Gamers xbox gamers. Dit zal inhouden dat iedereen een bepaalde missie/level in een arcade game zal volbrengen en dan zijn score gecheckt zal worden door mij. Je zal dan in een soort van leaderboard terechtkomen.
Sinds ik aan gratis codes geraak voor bepaalde arcade games zullen er ook leuke prijzen kunnen weg gegeven worden aan diegene die op de nummer 1 plaats staat. Nu had ik graag jullie hulp met het selecteren van competitie games, ze moeten een paar eigenschappen hebben die ze geschikt maken.
1) De score moet gecheckt kunnen worden. (friends leaderboard bvb)
2) Het moet een oneindige score kunnen zijn.
3) De meeste mensen moeten het hebben.
Ik denk dan bijvoorbeeld aan: Hexic HD, Pinball, Super Meat Boy en Plants vs zombies.
Hebben jullie nog games die aan de 3 eisen vol doen?
Sinds ik aan gratis codes geraak voor bepaalde arcade games zullen er ook leuke prijzen kunnen weg gegeven worden aan diegene die op de nummer 1 plaats staat. Nu had ik graag jullie hulp met het selecteren van competitie games, ze moeten een paar eigenschappen hebben die ze geschikt maken.
1) De score moet gecheckt kunnen worden. (friends leaderboard bvb)
2) Het moet een oneindige score kunnen zijn.
3) De meeste mensen moeten het hebben.
Ik denk dan bijvoorbeeld aan: Hexic HD, Pinball, Super Meat Boy en Plants vs zombies.
Hebben jullie nog games die aan de 3 eisen vol doen?
Posted 17 December 2011 - 08:24
Ik weet niet of 3 (al) voldaan is, maar Joe Danger: SE is ook een geweldige highscore-beater 
Daarnaast:
- Chime
- Doritos Crash Course (gratis)
- Fruit Ninja Kinect
- Harm's Way (gratis)
- Hydro Thunder Hurricane
- N+
- Peggle
- Sonic 4 Ep 1
- Trials HD
- Zeit2
- Zombie Apocalypse
- Zombie Apocalypse NDA
Get those games started, mijn vingers jeuken al
Daarnaast:
- Chime
- Doritos Crash Course (gratis)
- Fruit Ninja Kinect
- Harm's Way (gratis)
- Hydro Thunder Hurricane
- N+
- Peggle
- Sonic 4 Ep 1
- Trials HD
- Zeit2
- Zombie Apocalypse
- Zombie Apocalypse NDA
Get those games started, mijn vingers jeuken al
Posted 17 December 2011 - 10:02
ik kijk er al naar uit =)
Posted 05 March 2012 - 20:51
Oei niet gedacht dat ik ergens ooit mijn xbox live gold membership ging verlengen
Banana + Wodka = BananaWodka!
"It's-a Me, Mario!"
Proud leader of 4XG! Co-Leader: (JorisG)
"It's-a Me, Mario!"
Posted 20 May 2012 - 10:47
Heeft Castle Crashers niet zo'n survival modes?
"It's-a Me, Mario!"
"It's-a Me, Mario!"
Posted 20 May 2012 - 11:06
Dae: als je het mooi kan inkleden, pm me met de gegevens en de weetjes en dan zet ik het ook op de front
Posted 20 May 2012 - 12:47
Bericht is al een tijdje geleden geplaatst, door weinig interesse eigenlijk laten uitsterven. Moesten er nu natuurlijk een paar mensen toch interesse hebben?
Ik zal binnenkort eens een testje doen met Doritos Crash Course (gratis) zo dat ik kan bekijken hoeveel man de moeite doet
Edited by Dae Jim, 20 May 2012 - 12:47.
Posted 05 June 2012 - 16:30
Ik heb wel interesse dus je laat maar weten wanneer je van start gaat
Posted 12 June 2012 - 13:20
ik heb ook interesse
Xbox tag: Verjimx
PSN: Verjim
Wii U : Verjim
PSN: Verjim
Wii U : Verjim
Posted 12 June 2012 - 14:37
hier ook nog altijd
Posted 12 June 2012 - 16:36
Intresse is er wel maar XBL-Gold niet
"It's-a Me, Mario!"
"It's-a Me, Mario!"
Posted 13 June 2012 - 06:08
Iemand een gedacht of Torchlight II ook op console komt ? Hierin is ook een Co-op aanwezig dan kunnen we dit eventueel ook spelen ? :)
XBOX 360 : EvX RefLexZz x -> 4XG Member !
RSCA <3
RSCA <3
Posted 13 June 2012 - 11:42
Komt in Juli uit voor PC, nog geen enkel woord over een Xbox 360 versie. Mogelijkheid zit erin maar het zou best kunnen van niet.
Enkel als Torchlight goed verkocht was op de xbox 360 kwam de tweede ook, ik weet enkel dat het op de eerste dag 70.000 keer gekocht was en dat de CEO van de developer gezegd had dat de interesse in het spel goed zat. Er is dus zeker hoop dat het komt.
Enkel als Torchlight goed verkocht was op de xbox 360 kwam de tweede ook, ik weet enkel dat het op de eerste dag 70.000 keer gekocht was en dat de CEO van de developer gezegd had dat de interesse in het spel goed zat. Er is dus zeker hoop dat het komt.
Posted 15 June 2012 - 18:29
Dae Jim, op 13 June 2012 - 11:42, zei:
Komt in Juli uit voor PC, nog geen enkel woord over een Xbox 360 versie. Mogelijkheid zit erin maar het zou best kunnen van niet.
XBOX 360 : EvX RefLexZz x -> 4XG Member !
RSCA <3
RSCA <3
Also tagged with one or more of these keywords: competitie, arcade, games
4Games →
Handheld Gaming →
Uw beste PS Vita games.Started by mkkillah , 09 May 2013 |
|
|
||
4Games →
Sony PlayStation 3 →
PlayStation PlusStarted by Dieter_91 , 11 Jun 2012 |