Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Kim Jong-Il overleden

Kim Jong-Il Noord-Korea overlijden

• Please log in to reply
33 replies to this topic

#21 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 12 January 2012 - 13:45

Waarom is die persoon nu zo belangerijk voor die Koreanen ?
Wat heeft die eigenlijk allemaal gedaan ?

Twas een dictator in het laatste echt communistisch land ter wereld. noord Koreanen zijn zo geïndoctrineerd als de pest.
  • 0

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#22 Bumba007

Bumba007

Member

• Member
  • Pip
  • 78 berichten

Posted 12 January 2012 - 13:53

Dus die gaven alleen om hun eigen en wat er met de rest gebeurde kon hun niets schelen?
  • 0

#23 Cuore Giallorosso

Cuore Giallorosso

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 12 January 2012 - 13:55

Dus die gaven alleen om hun eigen en wat er met de rest gebeurde kon hun niets schelen?

Die hoorden gewoon niks van de rest van de wereld. Censuur en personencultus ftw!
  • 0

#24 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 12 January 2012 - 14:10

ze weten gewoon niet beter. zij denken dat Noord Korea het best land ter wereld is.
  • 0

Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#25 Bumba007

Bumba007

Member

• Member
  • Pip
  • 78 berichten

Posted 12 January 2012 - 14:11

Isdat dan niet dom? Want dan weten die ook niet wat de rest van de wereld doet en zijn die in principe niet mee zegmaar.
  • 0

#26 Bumba007

Bumba007

Member

• Member
  • Pip
  • 78 berichten

Posted 12 January 2012 - 14:18

ze weten gewoon niet beter. zij denken dat Noord Korea het best land ter wereld is.

Dit heeft dan toch geen voordelen ofwel ?
Alleen dat je je dan buitenzet van de rest van de wereld.
Ze doen daarom ook waarscheinlijk een handel met buitenland ?
  • 0

#27 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 12 January 2012 - 14:23

Isdat dan niet dom? Want dan weten die ook niet wat de rest van de wereld doet en zijn die in principe niet mee zegmaar.

wat niet weet niet deert. iets wat je niet kent mis je ook niet. de bevolking is niet dommer dan die van een ander land, ze kunnen er niet aan doen dat de macht nog altijd in handen is van de communisten.

Dit heeft dan toch geen voordelen ofwel ?
Alleen dat je je dan buitenzet van de rest van de wereld.
Ze doen daarom ook waarscheinlijk een handel met buitenland ?

ze handelen alleen met hun enige bondgenoot China. Noord Korea is het meest geïsoleerde land in de wereld alleen weet de noord koreaanse bevolking dat zelf niet.
  • 0

#28 Bumba007

Bumba007

Member

• Member
  • Pip
  • 78 berichten

Posted 12 January 2012 - 14:36

ze handelen alleen met hun enige bondgenoot China. Noord Korea is het meest geïsoleerde land in de wereld alleen weet de noord koreaanse bevolking dat zelf niet.

Hoe komt dat dan dat de bevolking dat niet weet?
Er is toch internet of is dat daar dat ze soort van Koreaans internet hebben en dat ze alleen Koreaanse sites kunnen zien.
Ze kunnen tog ook reizen of mag dat niet ?
  • 0

#29 bobby123

bobby123

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 483 berichten

Posted 12 January 2012 - 14:41

Er is toch internet of is dat daar dat ze soort van Koreaans internet hebben en dat ze alleen Koreaanse sites kunnen zien.

Het is een dictatuur dus op de meeste vragen is het antwoord mag niet :D
Ik weet er niet veel van maar waarschijnlijk hebben ze internet maar is alles zodanig beperkt dat ze geen sites van de buitenwereld kunnen bezoeken. Reizen zit er ook niet in denk ik, enkel voor de voetbalploeg op het WK voor zover ik me herinner
  • 0
BAZINGA!!

#30 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 12 January 2012 - 14:59

ze mogen niets, ze hebben geen internet, als ze proberen ontsnappen worden ze gevangen genomen of vermoord. ze hebben zelfs met moeite genoeg voedsel.

Het is een dictatuur dus op de meeste vragen is het antwoord mag niet :D
Ik weet er niet veel van maar waarschijnlijk hebben ze internet maar is alles zodanig beperkt dat ze geen sites van de buitenwereld kunnen bezoeken. Reizen zit er ook niet in denk ik, enkel voor de voetbalploeg op het WK voor zover ik me herinner

ja en nadat de ploeg verloren had op het WK hebben ze de bondscoach in een werkkamp gestoken

Edited by Dr.Gordon, 12 January 2012 - 14:58.

• 0

#31 bobby123

bobby123

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 483 berichten

Posted 12 January 2012 - 15:40

ja en nadat de ploeg verloren had op het WK hebben ze de bondscoach in een werkkamp gestoken

ah ik dacht dat die presentatoren dat zeiden om te lachen... dat is wel erg. : :mad:
  • 0
BAZINGA!!

#32 Bumba007

Bumba007

Member

• Member
  • Pip
  • 78 berichten

Posted 12 January 2012 - 20:12

ze mogen niets, ze hebben geen internet, als ze proberen ontsnappen worden ze gevangen genomen of vermoord. ze hebben zelfs met moeite genoeg voedsel.

Euw, eigenlijk wel gestoorde mens dus xD
Het is dan wel raar dat de mensen daar dan hem zoveel aanbidden.
  • 0

#33 bobby123

bobby123

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 483 berichten

Posted 12 January 2012 - 21:22

Euw, eigenlijk wel gestoorde mens dus xD
Het is dan wel raar dat de mensen daar dan hem zoveel aanbidden.

Niet raar, als je bang bent doe je veel om in leven te blijven... als ze u je hele leven leren dat je met je vinger in je neus over het straat moet lopen, anders wordt je vermoord, ga je dat waarschijnlijk voor de rest van je leven met volle overtuiging doen. Of dat hoop ik dan toch voor u :unsure:
  • 0
BAZINGA!!

#34 Bumba007

Bumba007

Member

• Member
  • Pip
  • 78 berichten

Posted 12 January 2012 - 22:50

Niet raar, als je bang bent doe je veel om in leven te blijven... als ze u je hele leven leren dat je met je vinger in je neus over het straat moet lopen, anders wordt je vermoord, ga je dat waarschijnlijk voor de rest van je leven met volle overtuiging doen. Of dat hoop ik dan toch voor u :unsure:

Hmm, mja daar heb je gelijk in, had er nog niet zo over nagedacht.
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: Kim Jong-Il, Noord-Korea, overlijden

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users