Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Laat geen ongewenste foto's meer van je trekken met Photoblocker

Fotos Photoblocker

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Jappii

Jappii

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1637 berichten

Posted 20 December 2011 - 14:04

Onder het motto "What happens in the club stays in the club' heeft het biermerk Norte een bierkoeler gemaakt die 'ziet' wanneer er een foto wordt gemaakt. Dat kan handig zijn want de bierkoeler zorgt ervoor dat het maken van een foto in een club onmogelijk is want de bierkoeler heeft een sterk flitslicht dat geactiveerd wordt op het moment dat de foto wordt genomen. Wil je dus een keer flink uit je dak gaan zorg er dan voor dat je de Norte bierkoeler in je omgeving hebt staan.

Het is een slimme marketingactie en ook een erg 'down to earth' voorbeeld van hoe organisaties kunnen omgaan met trends. Immers met trends als de toenemende digitalisering van onze dialoog, de druk op de privacy en de opkomst van contra digitaal moet de bierkoeler van Norte omarmt worden. Maar het is natuurlijk vooral erg grappig.

Wat vinden jullie ervan? Super uitvinding? Of volkomen nutteloos?

http://www.youtube.c...d&v=gPm7iWo0Tg4

http://www.youtube.c...d&v=rxQQ8xM5UsY
  • 0

"Whenever you see a successful business, someone once made a courageous decision."

#2 cravot

cravot

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 100 berichten

Posted 20 December 2011 - 14:50

grappig, maar wel handig
  • 0

#3 mactox

mactox

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 764 berichten

Posted 20 December 2011 - 14:53

ze hebben zo toch ook al iets voor wagens zodat je niet geflitst kan worden?
  • 0

#4 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 20 December 2011 - 14:57

ze hebben zo toch ook al iets voor wagens zodat je niet geflitst kan worden?

echt :o gimme gimme

mja die bierkoeler is wel handig, maar als dat de hele nacht staat te flitsen bij elke foto zie je opt einde ook alleen sterretjes he
  • 0

ESO: Haze Ramoran Dunmer Dragonknight Tank/Dps - Smoked-Da-Herb Saxheel Templar Dps/Healer

GW2: Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi) - Glau Northrenlight (Norn Guard)
'http://bertenburny.d...ntart.com/'

#5 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2457 berichten

Posted 20 December 2011 - 15:00

Een bierkoeler is altijd handig :) als deze er nog eens voor zorgt er geen genante zatte foto's meer kunnen gemaakt worden is het dubbel prijs. De keren dat ik met rode kaken een dronken foto van mezelf op fb terugzag zijn onderussen niet meer te tellen ;)
  • 0
When in doubt, use a hammer. Drie billn es een gat nalf

#6 Mutte

Mutte

Crew

• Crew
  • 646 berichten

Posted 20 December 2011 - 20:04

Dan moet ge wel effectief al ergens neerzitten ofzo, aangezien dat nogal van groot formaat is. Het kan nog briljanter vind ik, maar ze zijn op goede weg :p
  • 0

#7 piedii

piedii

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 492 berichten

Posted 20 December 2011 - 20:20

Dan moet ge wel effectief al ergens neerzitten ofzo, aangezien dat nogal van groot formaat is. Het kan nog briljanter vind ik, maar ze zijn op goede weg :p

Weer niet goed genoeg voor den Mutte?

On-topic: Ik vind wel een leuk hebbeding voor op feestjes en zo.
Maar of het echt gaat helpen, dat denk ik niet.
  • 0

#8 Str3ss

Str3ss

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 308 berichten

Posted 20 December 2011 - 21:01

Het kan toch simpel genoeg worden 'omzeild' door een handdoek (lees: op feestjes een t-shirt) erover te leggen? *bypassing :o*
  • 0

#9 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 20 December 2011 - 21:44

Nutteloos, dan moet ge de hele tijd bij dat ding blijven zitten :wacko: . Of ge moest et de hele tijd met u mee sleuren. :sleep: . Leuk om zo te gaan feesten.
Kbegrijp sowieso het nut niet van foto's te staan trekken op feestjes voor privedoeleinden. :rolleyes: En daarbij, het gebeurt zelden dat ik niet door heb dat ze een foto van mij nemen.
  • 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

#10 Str3ss

Str3ss

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 308 berichten

Posted 01 January 2012 - 03:32

Nutteloos, dan moet ge de hele tijd bij dat ding blijven zitten :wacko: . Of ge moest et de hele tijd met u mee sleuren. :sleep: . Leuk om zo te gaan feesten. Kbegrijp sowieso het nut niet van foto's te staan trekken op feestjes voor privedoeleinden. :rolleyes: En daarbij, het gebeurt zelden dat ik niet door heb dat ze een foto van mij nemen.

Het formaat is nogal raar, op hoogtes etc.. Maar het punt is gewoon dat als je dronken bent het zorgt dat het het beetje omzeilt'.
  • 0

#11 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 01 January 2012 - 10:45

Haha zal nooit 100% werken vermoed ik
  • 0

- 4Gamers Forum Administrator -

#12 Str3ss

Str3ss

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 308 berichten

Posted 01 January 2012 - 15:21

Totaal niet als het foto's kan verblinden in de hoogte (hoger dan die pot/koeler), zal dus niet deugen.
Als het iets is dat in de hoogte hangt die dit wel kan zal het al iets beter zijn en dan nog!
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: Fotos, Photoblocker

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users