Welkom op het 4Gamers Forum
Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
|
Binnenkort Aankoopadvies-Forum
Started By
MiniJeffrey
, Oct 22 2010 16:30
66 replies to this topic
Posted 29 October 2010 - 22:43
Proficiat! Niet zo heel moeilijk als je het eenmaal gedaan hebt, maar keer op keer veel voldoening! Om maar niet te spreken van de toch wel vrij grote drempelvrees natuurlijk.
Zeker als je een perfectionistische eikel zoals ik bent, en graag ieder kabeltje perfect hebt liggen.
Zeker als je een perfectionistische eikel zoals ik bent, en graag ieder kabeltje perfect hebt liggen.
Posted 29 October 2010 - 22:54
Ja, ik had vooral schrik om iets stuk te doen. De case was ook niet zo groot, dus het moederbord er in krijgen was ook niet de simpelste taak (net genoeg plaats). Ook alle kabeltjes enkele keren gecontroleerd om toch maar zeker te zijn 
Maar nu draait hij dus goed. Draait een SSD ook veel stiller als een HDD? Want ik hoor precies niets
Maar nu draait hij dus goed. Draait een SSD ook veel stiller als een HDD? Want ik hoor precies niets
Posted 29 October 2010 - 23:01
Een SSD draait net niet
Er zitten geen bewegende onderdelen in, waardoor hij stil is
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.
Posted 30 October 2010 - 11:39
SSD is elektronica http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/wink.gif
I miss you, where are you hiding?
Miss you, your soul’s not lighting up now
I miss you and the hope once shining through you
Miss you, your soul’s not lighting up now
I miss you and the hope once shining through you
Posted 03 November 2010 - 12:53
Beste technologie-aanhangers
Het aankoopadvies-forum is online gegaan. Al jullie vragen omtrent aankopen mogen vanaf nu daarin gevuurd worden. Onze hardware-crew (Vorda, Phate, Flyingdutchamn, Deuces22) zullen jullie met professioneel advies bijstaan om de juiste keuze te maken. Phate is bij deze ook de verantwoordelijke moderator van aankoopadvies en technologie geworden.
Let the shopping begin
Jeffrey & Phate
Het aankoopadvies-forum is online gegaan. Al jullie vragen omtrent aankopen mogen vanaf nu daarin gevuurd worden. Onze hardware-crew (Vorda, Phate, Flyingdutchamn, Deuces22) zullen jullie met professioneel advies bijstaan om de juiste keuze te maken. Phate is bij deze ook de verantwoordelijke moderator van aankoopadvies en technologie geworden.
Let the shopping begin
Jeffrey & Phate
- 4Gamers Forum Administrator -
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users
This topic is locked