Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

National Football League!

Super Bowl NFL 49ers Ravens Patriots Giants Verenigde Staten American football American Football

• Please log in to reply
175 replies to this topic

#21 Cuore Giallorosso

Cuore Giallorosso

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 05 February 2012 - 00:30

Papfles & Cuore, zien jullie dat nu zitten om naar de irish te gaan om SB te gaan zien? Of waren jullie aan het trollen? :p

Alleen zou ik niet gaan, maar met een paar mensen naar den Irish gaan superbowlen lijkt me best plezant.
  • 0

#22 SirRobinII

SirRobinII

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 148 berichten

Posted 05 February 2012 - 21:54

Veel YT filmpjes over dat.
  • 0

Geplaatste afbeelding

#23 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 525 berichten

Posted 06 February 2012 - 10:49

Wat een match, ik had gehoopt op een andere winnaar, maar het mocht niet zijn, wel genoeten van ieder moment, spannend tot op het einde.
De Giants hebben wel een goeie match gespeeld, maar toch enkele lucky breaks gehad, vooral met die 2 fumbles. Met een fitte Gronkowsky was het ook al een andere match geweest en Welker die die 3rd down catch maakt, zorgt ervoor dat ze zeker zijn. Uiteindelijk waren er iets te veel foutjes van de kant van New England. Ah well, het zwarte beest zeker?

Op naar volgend jaar, wordt weer lang wachten :(, maar dan zullen de Bronco's er misschien beter voor staan ;)

Edited by papfles, 06 February 2012 - 12:34.

• 0

#24 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 06 February 2012 - 12:35

Wat een match, ik had gehoopt op een andere winnaar, maar het mocht niet zijn, wel genoeten van ieder moment, spannend tot op het einde.

De Giants hebben wel een goeie match gespeeld, maar toch enkele lucky breaks gehad, vooral met die 2 fumbles. Met een fitte Gronkowsky was het ook al een andere match geweest en Welker die die 3rd down catch maakt, zorgt ervoor dat ze zeker zijn. Uiteindelijk waren er iets te veel foutjes van de kant van New England. Ah well, het zwarte beest zeker?

Op naar volgend jaar, wordt weer lang wachten :(, maar dan zullen de Bronco's er misschien beter voor staan ;)

Welker zal inderdaad minder goed slapen. In de laatste plays zaten ook een paar jammere "missers".
  • 0

#25 Mutte

Mutte

Crew

• Crew
  • 646 berichten

Posted 06 February 2012 - 14:00

Het was de eerste keer dat ik naar American Football keek en ik moet zeggen dat het toch stukken interessanter is dan voetbal - naar mijn bescheiden mening dan.
  • 0

#26 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 06 February 2012 - 15:11

Het was de eerste keer dat ik naar American Football keek en ik moet zeggen dat het toch stukken interessanter is dan voetbal - naar mijn bescheiden mening dan.

alvast veel meer strategie en minder jankers op het veld. ik kwam het vannacht toevallig tegen op BBC en heb toch ook tot het einde blijven kijken. al een geluk dat ik al een paar keer nfl had gespeeld en toch iets van de regels wist.
  • 0

#27 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 06 February 2012 - 15:29

Enige nadeel in principe zijn de ellenlange pauzes en reclames. Gelukkig omzeilde BBC dat met studio-praat
  • 0

#28 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 525 berichten

Posted 06 February 2012 - 16:00

Enige nadeel in principe zijn de ellenlange pauzes en reclames. Gelukkig omzeilde BBC dat met studio-praat

Inderdaad, zeker als wij die half geflipte Superbowl-reclames niet hebben, die de pauzes wel draaglijker maken.

Ik heb gekeken op ESPN America en ze deden telkens reclame voor hun zender ertussen, irritant...
  • 0

#29 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 06 February 2012 - 16:01

De super bowl reclames zijn net de beste van allemaal :p

Was weer een spannende match. Ik denk dat iedereen die de sport wat volgt vergeten te ademen is tijdens die laatste 2 beslissende seconden :D
Als het budget het toelaat ga ik volgend jaar misschien eens live gaan kijken.
  • 0
PSN/Steam: tngninja
Ostend Pirates

#30 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 525 berichten

Posted 06 February 2012 - 16:07

De super bowl reclames zijn net de beste van allemaal :p

Was weer een spannende match. Ik denk dat iedereen die de sport wat volgt vergeten te ademen is tijdens die laatste 2 beslissende seconden :D
Als het budget het toelaat ga ik volgend jaar misschien eens live gaan kijken.

Oh, moet zalig zijn, ik denk dat de sfeer in het stadion echt de max moet zijn. Zal wel altijd buiten mijn budget zijn. Ik hoop ooit eens in Denver naar een match te gaan kijken, kan ik misschien meteen ook eens de Avalanche aan het werk zien (NHL).

Over die laatste 'Hail Mary': Als je ziet wat Gronkowsky het afgelopen jaar al gepakt heeft, is het eigenlijk echt jammer en verwonderlijk dat hij die afgeslagen bal niet kon pakken, dat ging pas wat zijn, met de allerlaatste actie, een bal die bijna een interceptie was en hem dan nog net kunnen pakken voor de winnende touchdown, legendarisch zouden ze hem maken in de states.
Jammer dat het bij die spanning gebleven is :)
  • 0

#31 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 26 May 2012 - 18:47

Ik ben nogal vrij nieuw bij 4gamers maar ik vroeg me eens af of er hier ook NFL fans zitten buiten mijzelf natuurlijk en hoe jullie kijken naar het volgende NFL seizoen dat toch binnen een dikke 2 maanden terug van start gaat ( pre-season ).

Indien je ook Madden 13 van plan bent te kopen gelieven dit te vermelden zodat ik weet of ik het voor ps3 of 360 moet bestellen.

Ik volg de sport nu toch al een aantal jaar en ben een grote fan geworden van de Vikings. En nu de drafts zijn geweest hoop ik dat ze dit seizoen beter zullen doen als vorig ( slechter kan bijna niet ).

Met een sterkere OL denk ik dat Ponder kan groeien tot een goede QB en dit is natuurlijk ook goed voor Peterson mits dat ze hem meer en meer ook als receiver opstellen.

Wat vonden jullie van de drafts, van P. Manning dat naar de Bronco's gaat of Tebow naar de Jets? Wat zijn zoal jullie verwachtingen?
  • 1

#32 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 28 May 2012 - 15:28

Tebowmania vond ik zelf wat overdreven, maar zo zijn er veel dingen in deze sport :D
Ik ga Madden 13 misschien wel kopen, maar pas als hij wat gezakt is in prijs.

Nu is het het derde jaar dat ik de sport volg dus ik ben er nog wat nieuw in, ik bekijk alle wedstrijden van de Chargers via een NFL Gamepass. Ooit hoop ik om toch eens één of meerdere wedstrijden van de Chargers live te kunnen zien, inclusief tailgating en afterparty :p
Jaarlijks ga ik (tevergeefs) op zoek naar slachtoffers om de Super Bowl samen mee te bekijken, gezien deze hier meer en meer in populariteit toeneemt, maar alle "events" zijn in het binnenland jammergenoeg :( (zie Super Bowl topic ergens op dit subforum)

Geen spectaculaire drafts bij de Chargers, vooral rookies maar dat zal het ongetwijfeld interessant maken.
Bij de andere ploegen heb ik -behalve de grote transfers dan- niet echt in de gaten gehouden wie waar naartoe gaat. 1 team volgen vind ik voorlopig al moeilijk genoeg :D
Ik ben benieuwd en kan alleszins niet wachten tot het seizoen opnieuw begint.
  • 0
Ostend Pirates

#33 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 30 May 2012 - 11:54

Al een 3-tal een niet zo actieve fan van de Saints.

Eigenlijk meer een fan van Drew Brees :p
  • 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#34 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 525 berichten

Posted 30 May 2012 - 20:42

Ha,

Ik ben sinds enkele jaren een passieve fan van de bronco's en sinds vorig jaar eigenlijk een intensievere fan geworden, ook volgde ik Indianapolis al een tijdje, dus voor mij wordt komend seizoen héél interessant om te zien met Manning als QB bij de Bronco's, wat Denver sowieso al een Superbowl-contender maakt, aangezien de defence van vorig jaar quasi hetzelfde is gebleven.
En de Colts met de nr 1 draft pick Andrew Luck, kzou wel eens willen zien hoie heel die colt-organisatie zich zal herpakken na die historische ommekeer.

Ik ga ook Tebow blijven volgen natuurlijk, ik had hem al het oog sinds hij bij Florida speelde, een heel charismatisch persoon, ik weet zonder hoe de Jets en specifiek Sanchez er mee om zal gaan.

Hoe denken jullie dat hij zal uitgespeeld worden? Als back, of als Wildcat QB?
  • 0

#35 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 30 May 2012 - 20:53

Jaarlijks ga ik (tevergeefs) op zoek naar slachtoffers om de Super Bowl samen mee te bekijken, gezien deze hier meer en meer in populariteit toeneemt

Ik haal altijd het witte doek boven en ga bij "American Foodstore" in Wilrijk snacks halen. Voor mij is superbowl " an american day ". Dus je laat maar iets weten, meestal zit ik er maar met 3-4 man, maar hoe meer hoe beter.

Al een 3-tal een niet zo actieve fan van de Saints. Eigenlijk meer een fan van Drew Brees :p

BOOOHHH Saints, zeker na het schandaal van hun Defense hebben ze volledig afgedaan. Ik verwacht ook niet veel volgend seizoen van de Saints.

Ha, Ik ben sinds enkele jaren een passieve fan van de bronco's en sinds vorig jaar eigenlijk een intensievere fan geworden, ook volgde ik Indianapolis al een tijdje, dus voor mij wordt komend seizoen héél interessant om te zien met Manning als QB bij de Bronco's, wat Denver sowieso al een Superbowl-contender maakt, aangezien de defence van vorig jaar quasi hetzelfde is gebleven. En de Colts met de nr 1 draft pick Andrew Luck, kzou wel eens willen zien hoie heel die colt-organisatie zich zal herpakken na die historische ommekeer. Ik ga ook Tebow blijven volgen natuurlijk, ik had hem al het oog sinds hij bij Florida speelde, een heel charismatisch persoon, ik weet zonder hoe de Jets en specifiek Sanchez er mee om zal gaan. Hoe denken jullie dat hij zal uitgespeeld worden? Als back, of als Wildcat QB?

Ik durf nog niet te zeggen dat Broncs een superbowl contender zijn. Ik zeg niet dat de mogelijkheid er niet in zit maar ik wil afwachten wat P. Manning doet, de eerste 3 games zullen het tempo van de rest van het seizoen voor hem zijn en daar heb ik mijn twijfels over of hij nog een superbowl QB is.

En ik denk dat de Colt's een slimme zet hiermee gedaan hebben om zo n°1 pick Andrew Luck te draften en denk ook dat in hem een goede QB zit.

On a side note: mits dat ik zie dat je ook NCAA volgt van Floride , ben je dan ook een fan? Ik ben een Oregon Duck fan , waarschijnlijk omdat men vriendin 30 min er vandaan woont :p

Edited by MrFlix, 30 May 2012 - 20:55.

• 0

#36 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 30 May 2012 - 20:59

Btw, Sanchez zal zoizo een Wildcat QB zijn. Sanchez heeft een betere arm dan Tebow en daar zullen ze ook gebruik van maken.
  • 0

#37 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 30 May 2012 - 21:12

Spijtig genoeg ken ik niet zoveel van NFL.

Ik ken enkel de regels en de 'roepnamen' van de meeste teams, maar de drafts etc ken ik maar half en half.
  • 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#38 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 30 May 2012 - 22:05

Drafts heb ik niet echt gevolgd, natuurlijk volgen mensen de drafts van hun eigen team zodat ze een idee hebben welke rookies er komen. Je hebt er die hier in opgaan en dit zeker en vast doen voor hun fantasy football team optijd in orde te krijgen enz.. maar dat gaat er over.
  • 0

#39 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 30 May 2012 - 22:36

Ik ga quasi wekelijks naar grare (american foodstore), maar voor de SB liet ik de vorige keren een hoop combo's pretzels & bud overkomen uit de vs en zorg ik dat er pizzas in huis zijn. Maakt het ook wat specialer. :)
Specialer, maar nog steeds forever alone :(

Een amerikaans sportcafé zou eigenlijk ideaal zijn, ook om gewone gamedays te gaan zien, jammer dat zoiets hier niet ingeburgerd is :p
Moet tof zijn om met gelijkgezinden zo'n match te volgen
  • 0
Ostend Pirates

#40 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 31 May 2012 - 00:13

Een amerikaans sportcafé zou eigenlijk ideaal zijn, ook om gewone gamedays te gaan zien, jammer dat zoiets hier niet ingeburgerd is :p
Moet tof zijn om met gelijkgezinden zo'n match te volgen

In Leuven is er een Amerikaanse bar. Ik vind het een heel sfeervolle bar maar ik merk dat veel van mijn leeftijdgenoten liever op de oude markt vertrouven. Als je in Leuven bent laat dan iets weten, ik heb het over de American Celeberties bar. Niet groot maar helemaal ingekleed met amerikaanse krantenartikels, vlaggen van teams, ... zelfs een levensgrote Marilyn Monroe pop die op de toog staat.

Je krijgt er nacho's met dipsaus en 2 grote schermen waar ( als je vraagt ) ze zelfs espn opzetten. Ook is de bar een echte grote houten bar zoals in amerika en één van de serveersters ( is een vriendin van mij ) is een Amerikaanse... heel leuk voor eens een babel mee te doen.

Het spijtige is echter dat er niet zoveel volk meer komt, zeker met dat rookverbod omdat deze in een galeria bevind. Vaak komt er wel volk iets drinken omdat dit recht over de Kinépolis is. Maar ik zit er graag, vaak staat er ook nog eens Prime tv op ofzo, lekker gezellig.

Edited by MrFlix, 31 May 2012 - 00:28.

• 0

Also tagged with one or more of these keywords: Super Bowl, NFL, 49ers, Ravens, Patriots, Giants, Verenigde Staten, American football, American Football

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users