Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

National Football League!

Super Bowl NFL 49ers Ravens Patriots Giants Verenigde Staten American football American Football

• Please log in to reply
175 replies to this topic

#41 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 31 May 2012 - 01:04

Ik volg het van op een afstand, maar vind het wel leuk om te zien en ook alle zaken er rond. Jammer genoeg kan ik het te weinig bekijken en ken ik ook te weinig van de spelers om te weten wie of wat nu kans maakt. Heb wel altijd al een zwak gehad voor de New England Patriots
  • 0

#42 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 31 May 2012 - 05:56

@mrflix, als ik voor mijn werk eens in leuven moet zijn zal ik er zeker eens binnen springen, lijkt me een toffe plaats :)
Of volgend weekend misschien eens.. :D

Ondertussen ben ik mijn training aan het verprutsen wegens tijdgebrek. dat moet terug wat prioriteit gaan krijgen...
Hoe lang heb jij bij leuven gespeeld?
  • 0
PSN/Steam: tngninja
Ostend Pirates

#43 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 31 May 2012 - 10:17

Ondertussen ben ik mijn training aan het verprutsen wegens tijdgebrek. dat moet terug wat prioriteit gaan krijgen...
Hoe lang heb jij bij leuven gespeeld?

Ik heb spijtig genoeg maar 1 seizoen kunnen spelen, wegens tijdgebrek heb ik ook moeten afhaken. Trainings waren van 7 - 10 en dat is nogal een ramp als je les in Mechelen hebt tot 6 ... om dan optijd in Leuven te zijn. En de volgende dag om 6:30 op te staan.

Nog een klein vraagje, is er iemand geïntereseerd om dit jaar in de UK een NFl wedstrijd mee te gaan zien. Tickets zijn niet zo goedkoop maar het is een echte NFL wedstrijd... Ik denk dat het dit jaar Rams vs Patriots zullen zijn... om 28 oct. Tickets beginnen van 150€ tot 900€... Ik pak denk ik dit jaar een 400-500€ ticket dit is een goede zitplaats en 1 nacht in een 3 sterren hotel + eten.

Als je de sfeer van een American Football game wilt meemaken is dit zeker het dichtste in Europa dat je ooit zult vinden.

Edited by MrFlix, 31 May 2012 - 10:20.

• 0

#44 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 525 berichten

Posted 31 May 2012 - 11:42

Ik durf nog niet te zeggen dat Broncs een superbowl contender zijn. Ik zeg niet dat de mogelijkheid er niet in zit maar ik wil afwachten wat P. Manning doet, de eerste 3 games zullen het tempo van de rest van het seizoen voor hem zijn en daar heb ik mijn twijfels over of hij nog een superbowl QB is.

Ik hoop alleszins van wel. Manning heeft swieso een enorme impact op de offence, hij is eigenlijk naast QB oof de Offencive Coördinator. Hij heeft een enorm inzicht, op dat vlak staat hij op eenzame hoogte. Over zijn blessure ben ik niet zo ongerust. Ik denk niet dat manning zal spelen als hij zich niet 100% voelt. Hij wil terugkeren op het hoogste niveau en zal dat ook pas doen als hij zeker is. Hij heeft misschien niet zoveel jaren meer, maar de jaren die hij heeft, met een behoorlijke offenive line (die vorig jaar ook al bewezen heeft dat ze een QB tijd kunnen geven) is hij zeker een om rekening mee te houden, mark my words!

On a side note: mits dat ik zie dat je ook NCAA volgt van Floride , ben je dan ook een fan? Ik ben een Oregon Duck fan , waarschijnlijk omdat men vriendin 30 min er vandaan woont :p

Niet echt fan, gewoon volgen als ik de kans heb, Er zitten soms heel toffe matchen tussen en het is altijd leuk om de top prospects aan het werk te zien voor ze naar de NFL gaan. Alabama heb ik dit jaar van redelijk dicht gevolgd en als Stanford speelde keek ik ook wel. Voor de rest vind ik het hele systeem net iets te verwarrend. Hoe die hun matchen kiezen, al die bowl, die invitaties... Om zot van te worden.
  • 0

#45 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 31 May 2012 - 13:31

Niet echt fan, gewoon volgen als ik de kans heb, Er zitten soms heel toffe matchen tussen en het is altijd leuk om de top prospects aan het werk te zien voor ze naar de NFL gaan. Alabama heb ik dit jaar van redelijk dicht gevolgd en als Stanford speelde keek ik ook wel. Voor de rest vind ik het hele systeem net iets te verwarrend. Hoe die hun matchen kiezen, al die bowl, die invitaties... Om zot van te worden.

NCAA is gewoon in nog meer deivisies en sub-divisies opgesplitst. En bassicly voor al de winnaars van een divisie is er een bowl en die winnaars gaan dan nog is tegen elkaar spelen enz... tot je de Rose Bowl hebt natuurlijk. Zo heb ik het toch altijd begrepen. Ik volg ook maar 1 team, en dat is meestal het geval bij fans van NCAA, ze supporteren de college die het dicht en groot is bij hun in de buurt.
  • 0

#46 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 31 May 2012 - 15:57

Ik moet dan eens kijken in Leuven. Ik kom er bijna wekelijks en ben al zoveel naar de kinepolis geweest, maar nog nooit op dat café gekeken.
Is het echt in dat overdekt gedeelte of terug naar buiten gaan?
  • 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#47 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 31 May 2012 - 16:08

Is het echt in dat overdekt gedeelte of terug naar buiten gaan?

Het is binnen. Je weet waarschijnlijk de pool/cocktailbar zijn? Juist daarnaast aan de roltrap en gewonne trap is celeberties (nog altijd boven dus trappen niet naar beneden gaan ) onderaan de trappen is er een sportwinkel dacht ik.

Edited by MrFlix, 31 May 2012 - 16:08.

• 0

#48 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 31 May 2012 - 16:45

Het is binnen. Je weet waarschijnlijk de pool/cocktailbar zijn? Juist daarnaast aan de roltrap en gewonne trap is celeberties (nog altijd boven dus trappen niet naar beneden gaan ) onderaan de trappen is er een sportwinkel dacht ik.

Aha, dan weet ik het zijn denk ik.
Als ik van de Diestsestraat de trappen/roltrap neem meteen aan de rechtkant als je boven bent zeker?
  • 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#49 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 31 May 2012 - 17:35

Aha, dan weet ik het zijn denk ik.
Als ik van de Diestsestraat de trappen/roltrap neem meteen aan de rechtkant als je boven bent zeker?

Yup idd daar is het...
  • 0

#50 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 31 May 2012 - 18:00

Yup idd daar is het...

Als ik mij dat nog goed kan herinneren is het daar wel redelijk klein, niet?
  • 0

#51 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 31 May 2012 - 18:18

Als ik mij dat nog goed kan herinneren is het daar wel redelijk klein, niet?

Het is geen dancing, maar het is een normaal café. De meeste bars in Amerika zijn ongeveer even groot hoor. De toog is zeer lang en breed.

Dit is een Amerikaanse bar, beetje donker maar gezellig, zeker als er een tv-scherm staat met sport op dan zitten die bars bomvol...
Geplaatste afbeelding
  • 0

#52 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 31 May 2012 - 18:25

Het is geen dancing, maar het is een normaal café. De meeste bars in Amerika zijn ongeveer even groot hoor. De toog is zeer lang en breed.

Dit is een Amerikaanse bar, beetje donker maar gezellig, zeker als er een tv-scherm staat met sport op dan zitten die bars bomvol...
Geplaatste afbeelding

Geen goesting om eens een pint te pakken samen? :)
  • 0

#53 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 31 May 2012 - 18:30

Geen goesting om eens een pint te pakken samen? :)

Voor mij is da goed, kmoet wel zien want heb nu nog examens enkele dagen dus moet ik zien dat het de dag na een examen of juist na mijn examen is. Maar een pintje kan er altijd in :tongue: !
  • 0

#54 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 31 May 2012 - 18:57

Zei er iemand bier?
  • 0
PSN/Steam: tngninja
Ostend Pirates

#55 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 31 May 2012 - 19:21

Nee we zeiden pintjes :p

Ik stel voor op 9 september in Celeberties iets te gaan drinken met wat Football op de schermen...

Edited by MrFlix, 31 May 2012 - 19:22.

• 0

#56 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 31 May 2012 - 19:37

9 september ben ik op vakantie, vroeger!!
  • 0

#57 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 31 May 2012 - 19:43

9 september ben ik op vakantie, vroeger!!

Dat was maar een datum om toch zeker NFL te kunnen zien, zeg maar een datum..
  • 0

#58 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 31 May 2012 - 20:09

Ik kan iedere dag buiten donderdag :p
  • 0

#59 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 31 May 2012 - 21:26

Volgende vrijdag anders? Zo tegen een uur of 4-5?
  • 0

#60 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 31 May 2012 - 22:18

Voor mij is dat goed :D
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: Super Bowl, NFL, 49ers, Ravens, Patriots, Giants, Verenigde Staten, American football, American Football

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users