Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

National Football League!

Super Bowl NFL 49ers Ravens Patriots Giants Verenigde Staten American football American Football

• Please log in to reply
175 replies to this topic

#61 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 31 May 2012 - 22:47

Ik zal vrijdag in LA ene drinken op jullie gezondheid! :wub:
  • 0
PSN/Steam: tngninja
Ostend Pirates

#62 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 01 June 2012 - 07:30

Chancaarke :angry:
  • 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#63 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 01 June 2012 - 11:25

Ik zal vrijdag in LA ene drinken op jullie gezondheid! :wub:

Ik ga volgend jaar mee naar E3 deal? :p Ik ga normaal zoizo gans de maand juli en zitk bij mijn vriendin dus als E3 ietsje later valt kan ik mee :tongue: !!
  • 0

#64 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 525 berichten

Posted 01 June 2012 - 11:30

Ik ga volgend jaar mee naar E3 deal? :p Ik ga normaal zoizo gans de maand juli en zitk bij mijn vriendin dus als E3 ietsje later valt kan ik mee :tongue: !!

Damn, ben Jaloers, Oregon is een fantastische streek en heeft heel lekkere wijn...
  • 0

#65 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 01 June 2012 - 12:02

Ik kom pas aan als E3 gedaan is, ik en timing zijn geen goeie kameraden :p
Maar volgend jaar een terrasje doen in de VS is geen probleem hoor :D
  • 0
Ostend Pirates

#66 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 01 June 2012 - 12:37

Als ge trakteert kom ik mee :chatter:
  • 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#67 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 01 June 2012 - 12:45

Damn, ben Jaloers, Oregon is een fantastische streek en heeft heel lekkere wijn...

Oregon is één van de rustigste staten in Amerika, het kimaat is in de winter zoals canada, je kan er veel sneeuw verwachten en in de zomer zoals Italië. Maar Oregon ligt ook dicht bij Californië waardoor je ook wel eens een citytrip kunt maken etc etc... Als ik ga zal ik een felsje opsturen ;)!

Ok deal :D
  • 0

#68 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 02 June 2012 - 16:09

Zonet vernomen dat ik vanavond blijkbaar in leuven zal zitten. mss dat ik vanavond dan eens binnen spring in celebrities
  • 0
Ostend Pirates

#69 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 06 June 2012 - 20:34

Komde nu vrijdag af Flix?
  • 0

#70 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 08 June 2012 - 08:50

Daaayuuuuuuuuuuuuuuuum
  • 2

#71 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 08 June 2012 - 09:17

Komde nu vrijdag af Flix?

Kben momenteel druk bezig met mijn project dat vanavond nog moet geüpload worden. Mijn examens zijn na vandaag toch gedaan dus als je hierna wilt afspreken gaat dat perfect voor mij! ( behalve zaterdagen )

Mijn excuses :unsure: ! En ja dolphins hebben er een paar schoon tussen steken :wub:
  • 0

#72 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 08 June 2012 - 09:58

Sgoed, maar dan wachten we beter tot na de meeting, das toch al over een maand :p
  • 0

#73 wolferick

wolferick

Crew

• Crew
  • 1921 berichten

Posted 13 July 2012 - 09:17

Ik wil ook al een tijdje naar de NFL beginnen kijken maar ik vind geen goede manier om het allemaal te volgen. De legale streamers vragen uiteraard meteen een hap uit je portemonnee, en qua illegale heb ik er nog geen gevonden. En ik vermoed dat we dan ook nog met ambetante timezone-problemen zitten?
  • 0

#74 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 13 July 2012 - 09:36

Timezone problemen heb je sowieso he. De meeste wedstrijden zijn 's nachts in onze tijd.
Tenzij de zondagwedstrijden, deze zijn meestal rond de middag ginder, dus zondagavond bij ons.

Het voordeel van de legale manier (gamepass) is dat je altijd en overal een match kan bekijken. Gewoon inloggen op de site, de stream starten en voila. Er zijn bij de full gamepass zoveel heel informatieve shows buiten de wedstrijden dat het z'n geld eigenlijk meer dan waard is. Ook voor mensen die nieuw zijn tot de sport kunnen van deze shows enorm veel bijleren, zowel over de geschiedenis van de sport als de regels enzo.

Er is sinds dit seizoen de mogelijkheid om een full pass (dus inclusief die shows + alle matches tot 2 of 3 jaar terug + pro- & super bowl) te kopen, gespreid over 4 maanden. Je betaalt wel 10€ meer dan: 4x 49.99 ipv 1x 184.99.

Illegaal is ook een mogelijkheid uiteraard, maar dan zal je echt live moeten kijken vrees ik, in elke sport zijn er tijdens wedstrijden wel illegale streams :p
  • 0
Ostend Pirates

#75 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 13 July 2012 - 09:41

Altijd eens op sports-livez.com gaan kijken als je eens live een wedstrijd wil meepikken.
  • 0

#76 wolferick

wolferick

Crew

• Crew
  • 1921 berichten

Posted 13 July 2012 - 12:57

Altijd eens op sports-livez.com gaan kijken als je eens live een wedstrijd wil meepikken.

Die zal ik is in het oog moeten houden zie :). Als ik het schedule op de officiële NFL-site mag geloven zijn er dus weinig games voor de moment. Dat wordt dus nog even wachten :(
  • 0

#77 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 525 berichten

Posted 15 July 2012 - 08:17

Die zal ik is in het oog moeten houden zie :). Als ik het schedule op de officiële NFL-site mag geloven zijn er dus weinig games voor de moment. Dat wordt dus nog even wachten :(

Seizoen is dan ook nog niet begonnen...
  • 0

#78 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 21 July 2012 - 22:45

Ik wil ook al een tijdje naar de NFL beginnen kijken maar ik vind geen goede manier om het allemaal te volgen. De legale streamers vragen uiteraard meteen een hap uit je portemonnee, en qua illegale heb ik er nog geen gevonden. En ik vermoed dat we dan ook nog met ambetante timezone-problemen zitten?

De "illegale" manier is niet aanbevolen, streamen is in lage qualiteit en vaak valt deze in de helft uit. Ook is de verbinding soms heel slecht. Ik raad de NFL-gamepass aan omdat je zo wedstrijden overal kan zien ( ook op ipad, ipod touch, iphone, android, ... ) de prijs is wel niet zo goedkoop maar je krijgt wel echt iets in ruil.

Wat @switchblade allemaal zegt is juist behalve dat deze features al 2 seizoenen geleden bestonden, maar alles is correct, je kan wedstrijden tot 3 seizoenen terug zien en 4 games tegelijk volgen, .. en 24/7 een show volgen ( vaak wel met herhaling ). Andere optie is sporting telenet ( digitaal tv ) die 1 of 2 wedstrijden per week uitzenden. Vaak na het nfl seizoen tonen ze elke week 2-3 wedstrijden, nu nog kan je s'avonds een oude wedstrijd volgen van vorig seizoen.
  • 0

#79 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 27 July 2012 - 11:31

Ziezo, m'n gamepass plus is gekocht.
Nu voor de rest van de dag NFL Total Access kijken :dance:

Zijn er eigenlijk wijzigingen in de reglementen doorgevoerd voor het komende seizoen?
  • 0
Ostend Pirates

#80 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 27 July 2012 - 21:44

Netjes Switch!

http://www.nfl.com/v...e9e86/New-rules Een paar regels waar ik nog niet zeker van ben of ze nu effectief zijn doorgevoerd.
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: Super Bowl, NFL, 49ers, Ravens, Patriots, Giants, Verenigde Staten, American football, American Football

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users