Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

National Football League!

Super Bowl NFL 49ers Ravens Patriots Giants Verenigde Staten American football American Football

• Please log in to reply
175 replies to this topic

#81 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 525 berichten

Posted 02 August 2012 - 11:23

Preseason begint vanaf dit weekend, ik hoop dat ze het uitzenden op espn America.

Saints tegen cardinals als ik me niet vergis op 5 augustus, de rest volgt later.

Heel interessant wordt de derde week met Redskins tegen Indianapolis, de 2 rookie QB's tegen elkaar.
  • 0

#82 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 03 August 2012 - 12:29

De saints gaan meteen schitteren, mark my words.
  • 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#83 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 05 August 2012 - 10:38

De saints gaan meteen schitteren, mark my words.

Nee Saints zullen dit jaar heel slecht doen, offence zal het wel goed doen. Maar met wat er tijdens het offseason allemaal gebeurd is... Defencive coördinator moeten ontslagen, gans de defence op hun handen getikt met wat straffen, ...

http://espn.go.com/n...rogram-nfl-says

Dit zal de Saints duur komen te staan!
  • 0

#84 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 06 August 2012 - 22:09

Net gezien dat donderdag voor de eerste maal in de geschiedenis een vrouw scheidsrechter zal zijn tijdens een NFL game. (Chargers @ Packers)
Morgen eens kijken hoe de Saints het er van af hebben gebracht in de match van zondag.
  • 0
PSN/Steam: tngninja
Ostend Pirates

#85 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 08 August 2012 - 20:45

Pfff Greg Childs van Mn Vikings is out of season. Dit is echt een tegenvaller, 4th round pick en had heel veel potentieel.
  • 0

#86 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 09 August 2012 - 08:24

Zeer spijtige zaak voor de Vikings.
  • 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#87 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 11 August 2012 - 14:37

Het is nog maar offseason hoor :p, bij defence waren er 4 starters die er niet op stonden en offence hebben ze een beetje met de QB's zitten wisselen dus maakt niet echt.

Wanneer het seizoen begint denk ik dat je wel wat meer mag verwachten ;)!
  • 0

#88 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 525 berichten

Posted 10 September 2012 - 19:26

Pfff Greg Childs van Mn Vikings is out of season. Dit is echt een tegenvaller, 4th round pick en had heel veel potentieel.

Toch nog geluk voor uw Vikings: Peterson heeft een goeie match gespeeld, niet verwacht na zijn blessure van vorig jaar.

In Other news: Bronco's + Manning is magic...
  • 0

#89 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 13 September 2012 - 19:53

Toch nog geluk voor uw Vikings: Peterson heeft een goeie match gespeeld, niet verwacht na zijn blessure van vorig jaar.

In Other news: Bronco's + Manning is magic...

Peterson was wel te denken dat hij de oude ging zijn, 8 maand revalidatie en intense training. Hij is nog geen 100% maar je merkt wel dat hij er zal komen. Maar idd, spannende wedstrijd van de Vikings.

Bronco's zijn 'ok', maar ik heb meer interesse voor de 49'ers, die zitten volgens mij zoizo in de superbowl dit jaar.
  • 0

#90 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 13 September 2012 - 20:08

Vandaag Chargers @ Raiders gezien.
Chargers zijn traag op gang gekomen maar vanaf hun tweede offense hebben ze zowat het volledige spel gedomineerd, zowel qua offense & defense.

Heel wat zalige plays gezien en zoals het hoort op een Chargers vs Raiders game waren er ook flags. Véél flags :D
Rivaliteit ftw :)

Bolt up!
  • 0
Ostend Pirates

#91 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 525 berichten

Posted 17 September 2012 - 13:24

Vandaag Chargers @ Raiders gezien.
Chargers zijn traag op gang gekomen maar vanaf hun tweede offense hebben ze zowat het volledige spel gedomineerd, zowel qua offense & defense.

Heel wat zalige plays gezien en zoals het hoort op een Chargers vs Raiders game waren er ook flags. Véél flags :D
Rivaliteit ftw :)

Bolt up!

Raiders zijn wel zwak vind ik, Chargers kunnen op het gemak beginnen dit jaar, Tenessee gisteren is ook al een niet te sterk team, volgende match wordt interessant, Atlanta is sterk.

Vannacht Bronco's-Atlanta, wordt mooi denk ik.
  • 0

#92 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 17 September 2012 - 13:56

Falcons zijn altijd goed om hen een schop te geven waar hun veren het dunst zijn :box:
Ik zal wel kijken, Broncos vind ik ook wel nog aardig spelen.

Titans @ Chargers moet ik nog bekijken, ik zou dit vandaag doen maar het is te druk op het werk. Zal ook voor vanavond zijn vrees ik.
  • 0
Ostend Pirates

#93 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 18 September 2012 - 09:09

Wat een slechte 2nd Q van de saints, en de 3th was al niet veel beter.
Tegen de Chiefs moet er gewoon gewonnen worden.
  • 0

#94 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 19 September 2012 - 13:59

Wat een slechte 2nd Q van de saints, en de 3th was al niet veel beter.
Tegen de Chiefs moet er gewoon gewonnen worden.

Zoals ik al zei, zonder Sean Payton en een groot deel van de staff is hun seizoen weg.

Het team die volgens mij los naar de Superbowl kan schieten zijn de 49'ers, dusja deze zondag 9'ers vs Vikings, zoizo dat ik dit ga zien.
  • 0

#95 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 19 September 2012 - 15:47

een tijdje terug (kan ondertss al jaren geleden zijn) zende ze dit uit op JIM fzo: http://www.lflus.com/
dat vond k wel s interessant om te kijken :D maar voor de rest volg k t niet nee
  • 0

ESO: Haze Ramoran Dunmer Dragonknight Tank/Dps - Smoked-Da-Herb Saxheel Templar Dps/Healer

GW2: Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi) - Glau Northrenlight (Norn Guard)
'http://bertenburny.d...ntart.com/&#39;

#96 Björnnb

Björnnb

Newbie

• Member
  • Pip
  • 3 berichten

Posted 19 September 2012 - 16:30

Eindelijk eens een topic gevonden over NFL.
Ikzelf volg NFL op Belgacomtv, vele matchen, praatprogramma's enz.
Echt fan van een team ben ik niet zo, ik ben nogal wisselvallig op dit gebied. Ik ben wel fan van Tebow (hoh hoe origineel) :rolleyes: vind het wel spijtig dat hij naar Jets is gegaan, persoonlijk vind ik dat hij starter moet zijn. Hij wint wel matchen e... op zijn manier natuurlijk.

Mooiste match dit weekend vond ik Mondaynight Broncos tegen Falcons. Matt Ryan was wel heel sterk hoor.
Detroit vind ik wat tegenvallen, hopelijk herpakt Matthew zich.
  • 0

#97 Armegeddon91

Armegeddon91

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2354 berichten

Posted 19 September 2012 - 23:39

Eindelijk eens een topic gevonden over NFL.
Ikzelf volg NFL op Belgacomtv, vele matchen, praatprogramma's enz.
Echt fan van een team ben ik niet zo, ik ben nogal wisselvallig op dit gebied. Ik ben wel fan van Tebow (hoh hoe origineel) :rolleyes: vind het wel spijtig dat hij naar Jets is gegaan, persoonlijk vind ik dat hij starter moet zijn. Hij wint wel matchen e... op zijn manier natuurlijk.

Mooiste match dit weekend vond ik Mondaynight Broncos tegen Falcons. Matt Ryan was wel heel sterk hoor.
Detroit vind ik wat tegenvallen, hopelijk herpakt Matthew zich.

waar kunde da zien op belgacomtv?
  • 0
PSN: armegeddon91

#98 Björnnb

Björnnb

Newbie

• Member
  • Pip
  • 3 berichten

Posted 23 September 2012 - 17:37

Das gewoon een extra pakket erbij vragen 10,95 euro in een maand, das echt niet veel.
Je krijgt er 5 posten bij waaronder ESPN en ESPN classic.
  • 0

#99 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 99 berichten

Posted 23 September 2012 - 22:04

Echt waar, de 49'ers zijn zo schandalig. Een challenge doen als je geen time-out meer hebt, vervolgens de bal krijgen terwijl het duidelijk was dat de bal voor de Vikings was als de bal lost komt na het fluitje van de ref is het GEEN fumble!

Man man, Vikings hebben toch gewonnen maar toch Jim Harbaugh kan echt niet deftig spelen en heeft voor de 3de keer mijn respect verloren als head coach voor een football team.
  • 0

#100 switchblade

switchblade

Crew

• Topic Starter
  • Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 29 September 2012 - 00:48

Allez, Los Angeles krijgt dan toch opnieuw een NFL stadion. Het voorstel is zonet goedgekeurd bij het stadsbestuur.
Indien er binnen de 30 dagen geen protest aangetekend wordt zouden de eerste werken moeten starten in maart 2013.

http://losangeles.cb...on-hall-friday/

In het filmpje kreeg het stadion de naam "Farmers Field"
Dus Farmers zal wellicht een grote sponsor worden van het team dat in LA gaat spelen.

Then again: Dat wil zeggen dat de conferences unbalanced zullen zijn dus de vraag is dan: komt er wel een extra team? Zoja, komt er dan een tweede nieuw team in de andere conference?
Zoniet, welk team gaat in LA spelen dan? Hopelijk komen de Chargers niet terug naar LA, zij zitten goed ginder in het Quallcomm :)
  • 0
Ostend Pirates

Also tagged with one or more of these keywords: Super Bowl, NFL, 49ers, Ravens, Patriots, Giants, Verenigde Staten, American football, American Football

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users