Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

CONTEST: sapphire mini pc > Chief Digitale 100 edition

• Please log in to reply
75 replies to this topic

#1 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 25 January 2012 - 22:29

Geplaatste afbeelding

Creatievelingen,

De nieuwste wedstrijd kan van start gaan. We doen er nog een laatste sapphire minipc bij, dus jullie zijn ondertussen bekend met de formule! De hoofdprijs is dus opnieuw een Sapphire Mini PC met je eigen ontwerp erop geprint:

Geplaatste afbeelding

Rekening houdend met jullie feedback hebben we het voting-systeem aangepast. We zullen deze keer niet via facebook laten stemmen, maar de deelnemers mogen hun stem uitbrengen en deze punten tellen voor 25% mee voor het eindresultaat!

Let op: het thema is de Chief Digitale 100 (http://www.chief.be/digitale100)

Hieronder een voorbeeld. Ik ben eigenlijk niet begonnen met de achtergrond, maar met het uitzoeken van de hoofd-personages, het uitknippen ervan en het in compositie zetten op de beide helften. Ahv deze kleine animatie kan je toch ongeveer zien hoe de achtergrond tot stand is gekomen.

Geplaatste afbeelding

Meer info op de wedstrijdpagina:
http://www.4gamers.b...tale-100-design

Belangrijk: download zeker de nieuwe template (v5). Er moet dus een CHIEF logo in de sponsorbalk voorkomen! http://www.showme.be/bin/4gamers/minipccontest/template_with_sponsors_v5.zip

Succes aan alle deelnemers!
  • 0

#2 Regel

Regel

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 199 berichten

Posted 25 January 2012 - 22:33

Kan iemand me hier na 4 februari even een pm'etje voor sturen? :D
  • 0

#3 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 25 January 2012 - 22:44

Heb je geen agenda Regel? :)
  • 0

#4 killomaster

killomaster

Pixelwizard

• Member
  • PipPip
  • 410 berichten

Posted 25 January 2012 - 23:21

Goede versie van de tamplate staat online, alleen het onderwerp pfft ligt me niet zo eigenlijk, had liever iets gezien omtrend 4Tech ofzo ;)

Trouwens zijn we verplicht om Game Babes te nemen uit de lijst van Chief, of mogen we de lijst zelf wat aanvullen ?

Edited by killomaster, 25 January 2012 - 23:35.

• 0

#5 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 26 January 2012 - 00:41

Je bent verplicht om game babes uit de lijst van chief te gebruiken :) Anders zou het geen Chief Digitale 100 editie zijn natuurlijk :)
  • 0

#6 killomaster

killomaster

Pixelwizard

• Member
  • PipPip
  • 410 berichten

Posted 26 January 2012 - 02:21

Je bent verplicht om game babes uit de lijst van chief te gebruiken :) Anders zou het geen Chief Digitale 100 editie zijn natuurlijk :)

Oke, het kon zijn dat je gewoon het thema babes kon gebruiken.
Maar er zit weer een fout in de template, de masks van zowel links als rechts verbergen een stuk van het middelste gedeelte, meer bepaald de bovenzijde ervan, ik zelf heb er geen last van maar dit kan wel eens een rol spelen voor andere.
  • 0

#7 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 26 January 2012 - 12:34

Gdvd, je hebt gelijk - ik heb het chief logo op een te oude versie gezet :) Ik pas het even aan.

Dit is de aangepaste versie: http://www.showme.be...sponsors_v5.zip
  • 0

#8 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 26 January 2012 - 14:20

Yes, kan ik nog is kansmaken! Maar eerst nog men examens afronden! :p
  • 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

#9 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 26 January 2012 - 18:56

Succes met je examens!
  • 0

#10 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 26 January 2012 - 22:11

Yes, kan ik nog is kansmaken! Maar eerst nog men examens afronden! :p

Good luck, zowel met examens als met de deelname...

En Ik weet dat ik niet mag meedoen, maar.... :)

Geplaatste afbeelding

Edited by belgianbonzai, 27 January 2012 - 12:51.

• 0

#11 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 27 January 2012 - 12:29

Aangezien je al een minipc hebt gewonnen ga je deze moeten uitzitten op de bank :)
  • 0

#12 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 27 January 2012 - 13:03

Aangezien je al een minipc hebt gewonnen ga je deze moeten uitzitten op de bank :)

Weet ik, daarom dat ik ook geen moeite gedaan heb om bovenstaande wat meer uit te werken. Midden-strook etc.

Heb nog een ander goed ideetje (imo) maar dat ga ik nog effe voor mezelf houden (wie weet werk ik het nog uit om hier te posten) zodat andere deelnemers met mogelijks hetzelfde idee niet beschuldigd worden van "plagiaat" en hun kansen verminderd zien.
Curieuzeneuzemosterdpotten of inspiratieloze deelnemers kunnen het desnoods wel in PM krijgen... mij maakt het toch niet echt uit :)
  • 0

#13 razertje

razertje

Newbie

• Member
  • Pip
  • 2 berichten

Posted 27 January 2012 - 23:36

kan iemand met photoshop mij vertellen hoe je alles buiten de rode guidelijnen weghaald?
  • 0

#14 killomaster

killomaster

Pixelwizard

• Member
  • PipPip
  • 410 berichten

Posted 27 January 2012 - 23:58

kan iemand met photoshop mij vertellen hoe je alles buiten de rode guidelijnen weghaald?

Magic wand om alles erbuiten te selecteren, maar ja kan best niet alles weghalen want er moet iets meer zijn voor de drukker.
  • 0

#15 razertje

razertje

Newbie

• Member
  • Pip
  • 2 berichten

Posted 28 January 2012 - 15:26

Magic wand om alles erbuiten te selecteren, maar ja kan best niet alles weghalen want er moet iets meer zijn voor de drukker.

Maar om in te sturen kan ik alles eromheen toch gewoon weghalen?
  • 0

#16 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 28 January 2012 - 16:10

Gewoon laten staan zoals in Lunchbox' en mijn voorbeeld hierboven... Ze snijden het niet 100% precies op de lijn uit bij het printen, vandaar dat je een paar mm extra nodig hebt langs alle kanten.
  • 0

#17 killomaster

killomaster

Pixelwizard

• Member
  • PipPip
  • 410 berichten

Posted 28 January 2012 - 16:14

Kan je doen ja, maar soms geeft dat een slechter resultaat. Als je een geheel wil creëren tussen de 3 delen dan kan je het best laten staan.
En anders neem je de magic wand en voeg je een witte layer boven al je andere layers, met enkel de 3 panelen eruit gesneden.
  • 0

#18 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 28 January 2012 - 18:16

Als je de elementen die je in het linkergedeelte wilt in de layergroup LINKS steekt en de elementen die je in het rechtergedeelte wilt in de layergroup RECHTS dan is alles errond al uitgesneden. Wil je iets van het linkergedeelte door het midden laten lopen, dan moet je de layergroup LINKS boven de layergroup RECHTS plaatsen.
  • 0

#19 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 28 January 2012 - 18:36

Zoals beloofd ging ik mn vorige bronbestand vrijgeven. Je kan mn voorbeeld voor de ubisoft edition hier downloaden:
http://whosme.be/mad...rce_ubisoft.zip (51,6 MB)

(de server waar die file opstaat is in Amerika dus die zal niet bijster snel downloaden)

Misschien is iemand er iets mee.
  • 0

#20 killomaster

killomaster

Pixelwizard

• Member
  • PipPip
  • 410 berichten

Posted 28 January 2012 - 23:38

Zoals beloofd ging ik mn vorige bronbestand vrijgeven. Je kan mn voorbeeld voor de ubisoft edition hier downloaden:
http://whosme.be/mad...rce_ubisoft.zip (51,6 MB)

(de server waar die file opstaat is in Amerika dus die zal niet bijster snel downloaden)

Misschien is iemand er iets mee.

Ik had belooft dat ik dat ook ging doen, maar helaas ben ik één van die sukkels die een Megaupload Premiem account had.
Dus ik zal eens zien of ik geen andere optie kan vinden om 1,9GB te uploaden, anders helaas.
Mss een ideetje voor iedereen aangezien de deelnemers zelf mogen stemmen, ik ga deze keer een speedpaint video maken ipv mijn bronbestand te uploaden, op die manier kan je toch iets duidelijker zien wat er gebeurd.
  • 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users