Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

CONTEST: sapphire mini pc > Chief Digitale 100 edition

• Please log in to reply
75 replies to this topic

#21 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 29 January 2012 - 12:19

Ik had belooft dat ik dat ook ging doen, maar helaas ben ik één van die sukkels die een Megaupload Premiem account had.
Dus ik zal eens zien of ik geen andere optie kan vinden om 1,9GB te uploaden, anders helaas.
Mss een ideetje voor iedereen aangezien de deelnemers zelf mogen stemmen, ik ga deze keer een speedpaint video maken ipv mijn bronbestand te uploaden, op die manier kan je toch iets duidelijker zien wat er gebeurd.

Je kan ook doormailen naar degenen die het willen op "Wetransfer.com" vrij handige site om grote bestanden door te mailen.
Of rapidshare accountje maken?! (Maar hoelang ga die nog mee?! :p)

Good luck, zowel met examens als met de deelname...

En Ik weet dat ik niet mag meedoen, maar.... :)

Geplaatste afbeelding

Boobs! We have a winner! :p nuff said!
  • 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

#22 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 30 January 2012 - 13:03

Ik ga deze keer een speedpaint video maken ipv mijn bronbestand te uploaden, op die manier kan je toch iets duidelijker zien wat er gebeurd.

Ik wil ook altijd een video opnemen, maar dat gaat serieus was gigabytes innemen tijdens het recorden.. want het eerste halfuur probeer ik altijd vanalles uit dat nadien toch niet echt gebruikt wordt :) Nadien versneld afspelen geeft dan weer wel een downloadbaar resultaat natuurlijk :) Je zou moeten opnemen van een tweede werkscherm met je ontwerp op 1 zoomfactor, want wat ik zelf ambetant vindt bij van die versnelde video's is het constante gezoom en bv. de selecties die ze maken. Dat doet alles constant flikkeren.

Via window > arrange > new window for [...] zou dat eventueel gaan. Dan mis je alleen de iconen voor je mousepointer maar zie je voor de rest wel het ontwerp opbouwen vanuit hetzelfde standpunt. Valt eens mee te experimenteren.
  • 0

#23 killomaster

killomaster

Pixelwizard

• Member
  • PipPip
  • 410 berichten

Posted 30 January 2012 - 13:27

Ik wil ook altijd een video opnemen, maar dat gaat serieus was gigabytes innemen tijdens het recorden.. want het eerste halfuur probeer ik altijd vanalles uit dat nadien toch niet echt gebruikt wordt :) Nadien versneld afspelen geeft dan weer wel een downloadbaar resultaat natuurlijk :) Je zou moeten opnemen van een tweede werkscherm met je ontwerp op 1 zoomfactor, want wat ik zelf ambetant vindt bij van die versnelde video's is het constante gezoom en bv. de selecties die ze maken. Dat doet alles constant flikkeren.

Via window > arrange > new window for [...] zou dat eventueel gaan. Dan mis je alleen de iconen voor je mousepointer maar zie je voor de rest wel het ontwerp opbouwen vanuit hetzelfde standpunt. Valt eens mee te experimenteren.

Momenteel ben ik al begonnen aan mijn ontwerp, helaas zonder opnamen.
Mijn PC werd met momenten iets te traag naar mijn zin, en momenteel heb ik nog maar 6uur werk achter de kiezen, dus misschien dat ik de 2de fase ga opnemen, en dit zal dan gedaan worden door een 2de PC met een capture kaart ofzo.
Ik kan al gerust zeggen dat er behoorlijk wat detail in verwerkt zal zitten, en daarom ga het ook al wallpaper worden vrijgegeven.
Anders is al dat harde werk voor bijna niets en dat zou een beetje zonde zijn, dus daarom het besluit om het al wallpaper te maken en dan de elementen over te brengen naar de Sapphire PC template.
Ik maak wel geregeld een screenshot van de evolutie die het project ondergaat, dus daaraan kan je het ook wel ongeveer volgen.
  • 0

#24 Napke

Napke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 552 berichten

Posted 01 February 2012 - 22:08

Je kan ook een Gif maken waar je layers aan en afvinkt... zoals het voorbeeld op de site. Ik heb dit ook gedaan van mijn ontwerp.
Als de ontwerpen online staan, zet ik hem hier wel even op :)
  • 0

psn: tpalmans
PS4 - PS3 - PSvita

#25 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 02 February 2012 - 14:35

Zo doe ik het momenteel :) Het voorbeeld op de site komt dan ook van mij :p

Maar daarin zie je enkel de finale layers en soms zonder/met de layer mask op. Niks van verkleinen / kleurselectie / masking proces zelf. Soit, voorlopig vind ik dit de snelste manier, maar ik zou ook graag iets van start-to-finish opnemen. Anders lijkt het alsof je het in 10 eenvoudige stappen kan maken, maar uiteindelijk is het wel een proces van 2-3u. Dat laatste kan ook saai zijn om naar te kijken, maar dan zie je wel het denk-proces dat ermee gepaard gaat en het feit dat je eerste ideeën niet noodzakelijk die van het eindresultaat hoeven te zijn.
  • 0

#26 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 510 berichten

Posted 02 February 2012 - 14:39

vooruit spoelen he :p

Ik zal anders nog nekeer meedoen. Zal het ook proberen op te nemen.
  • 0

#27 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 02 February 2012 - 14:45

Ik ben zeer benieuwd naar jullie inzendingen! :)
  • 0

#28 Napke

Napke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 552 berichten

Posted 02 February 2012 - 15:25

Ik heb den indruk da ze hier nogal kicken op effectjes... ben er dus ne keer over gegaan met de mijne :p
  • 0

PS4 - PS3 - PSvita

#29 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 02 February 2012 - 16:35

Zo doe ik het momenteel :) Het voorbeeld op de site komt dan ook van mij :p Maar daarin zie je enkel de finale layers en soms zonder/met de layer mask op. Niks van verkleinen / kleurselectie / masking proces zelf. Soit, voorlopig vind ik dit de snelste manier, maar ik zou ook graag iets van start-to-finish opnemen. Anders lijkt het alsof je het in 10 eenvoudige stappen kan maken, maar uiteindelijk is het wel een proces van 2-3u. Dat laatste kan ook saai zijn om naar te kijken, maar dan zie je wel het denk-proces dat ermee gepaard gaat en het feit dat je eerste ideeën niet noodzakelijk die van het eindresultaat hoeven te zijn.

Kan je toch doen door verschillende layers te maken van je tussenstappen.
En die dan effenaan te tonen/verbergen.
Eerst originele layer, dan layer met stukje masked, volgende layer met nog wat extra masked.
OK zal wat langer duren (en vooral file enorm vergroten) maar video opnemen zal minstens even veel resources opslorpen.
  • 0

#30 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 510 berichten

Posted 03 February 2012 - 19:21

Maar om in te sturen kan ik alles eromheen toch gewoon weghalen?

De mask gebruiken?

Deze keer ga ik het ook aanpakken met een simpeler design. Less is more

Edited by Sharpless..., 03 February 2012 - 19:23.

• 0

#31 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 03 February 2012 - 20:19

De mask gebruiken?

Deze keer ga ik het ook aanpakken met een simpeler design. Less is more

bol af sharpless! ik wil iet winnen! :p
  • 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

#32 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 510 berichten

Posted 03 February 2012 - 20:46

bol af sharpless! ik wil iet winnen! :p

ela ela, ik heb nog nieks gewonnen op 4gamers he. Nu ist is aan mij

Edited by Sharpless..., 03 February 2012 - 20:46.

• 0

#33 killomaster

killomaster

Pixelwizard

• Member
  • PipPip
  • 410 berichten

Posted 04 February 2012 - 10:22

ela ela, ik heb nog nieks gewonnen op 4gamers he. Nu ist is aan mij

Je hebt het respect van G-Lab gewonnen, is dat dan nog niet genoeg voor u. :ohmy:
  • 1

#34 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 510 berichten

Posted 04 February 2012 - 10:31

Je hebt het respect van G-Lab gewonnen, is dat dan nog niet genoeg voor u. :ohmy:

ahzo had ik het nog ni bezien, ale merci G-lab :p
  • 1

#35 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 05 February 2012 - 22:30

Lukt het met de ontwerpen?
  • 0

#36 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 510 berichten

Posted 05 February 2012 - 23:34

uiteraard. Da van mij is af, ma ge weet nooit wat er nog binneschiet
  • 0

#37 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 06 February 2012 - 10:14

Der is gelijk wel minder animo dan de vorige keer :(

Efkes Regel een PM gestuurd dus om hem te verwittigen dat deze nog loopt ...
  • 0

#38 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 06 February 2012 - 10:55

Misschien is iedereen in stilte aan't ontwerpen :) Dit is de laatste mini pc die er te winnen is he mannen! Gaan! :)
  • 0

#39 Napke

Napke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 552 berichten

Posted 06 February 2012 - 11:37

ist de laatste? :o
  • 0

PS4 - PS3 - PSvita