Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Into Indie

pc indie whoneedspublishers steam

• Please log in to reply
40 replies to this topic

#21 Rastaman2302

Rastaman2302

Crew

• Crew
  • 1374 berichten

Posted 06 April 2012 - 18:00

Even een kleine bump:

Er zijn 2 keys voor Foreign Legion: Buckets of Blood te winnen (nee dat was geen 1 april grap).

Het enige wat je daarvoor moet doen is voor volgende zondag (dus ten laatste op 14 april) een foto/collage/tekening/handafdruk/... whatever sturen naar rastaman2302@4gamers.be waarmee jij zegt waarom je indie games leuk vindt.

The clock is ticking...

Playing FPS on consoles is like jerking off with rubber gloves.

Tweetie | Blabla | CatVideos | Zork

#22 Rastaman2302

Rastaman2302

Crew

• Crew
  • 1374 berichten

Posted 06 April 2012 - 19:11

Leuk nieuws voor de indie fans:

De April Fools bundel van Indie Royale loopt bijna op zijn einde. Voor minimum 3,55 euro (het bedrag verschilt van moment tot moment) krijg je de volgende games:
  • Defense Grid: The Awakening
  • Hack, Slash, Loot
  • Alien Zombie Megadeath
  • Explodemon
  • Voor zij die meer dan het minimum betalen (en daarmee de prijs voor de rest omlaag halen): Astro Tripper
Defense Grid alleen is zijn geld alleen al meer dan waard. Er zijn nog 3 dagen over (te laat voor de volgende into indie dus) dus snel zijn is de boodschap ;)

Ook het Indie Gala is afgelopen over 2 dagen, voor meer info daarover neem je hier best een kijkje (o.a. Trapped Dead zit in de bundel daar).

#23 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 06 April 2012 - 19:19

Bericht bekijkenRastaman2302, op 06 April 2012 - 18:00, zei:

Even een kleine bump:

Er zijn 2 keys voor Foreign Legion: Buckets of Blood te winnen (nee dat was geen 1 april grap).

Het enige wat je daarvoor moet doen is voor volgende zondag (dus ten laatste op 14 april) een foto/collage/tekening/handafdruk/... whatever sturen naar rastaman2302@4gamers.be waarmee jij zegt waarom je indie games leuk vindt.

The clock is ticking...
Ik had niet perongeluk naar @hotmaiL.Com gestuurd?
Banana + Wodka = BananaWodka!
"It's-a Me, Mario!"
Proud leader of 4XG! Co-Leader: (JorisG)

#24 Rastaman2302

Rastaman2302

Crew

• Crew
  • 1374 berichten

Posted 06 April 2012 - 19:58

Bericht bekijkenDantonse, op 06 April 2012 - 19:19, zei:

Ik had niet perongeluk naar @hotmaiL.Com gestuurd?
nee die van jou is binnen ;)

#25 Rastaman2302

Rastaman2302

Crew

• Crew
  • 1374 berichten

Posted 15 April 2012 - 14:30

Aangezien Dantonse als enige iets had ingestuurd, mag hij een pm verwachten met 2 Steam keys voor Foreign Legion: Buckets of Blood. Proficiat alvast ;)

Vandaag is er geen Into Indie. Achter de schermen wordt hard gewerkt, zodra er meer nieuws is laten we hier iets weten :)

#26 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 15 April 2012 - 14:33

Bericht bekijkenRastaman2302, op 15 April 2012 - 14:30, zei:

Aangezien Dantonse als enige iets had ingestuurd, mag hij een pm verwachten met 2 Steam keys voor Foreign Legion: Buckets of Blood. Proficiat alvast ;)

Vandaag is er geen Into Indie. Achter de schermen wordt hard gewerkt, zodra er meer nieuws is laten we hier iets weten :)
:p Thanks! en jammer :(
"It's-a Me, Mario!"

#27 Hariama

Hariama

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 15 berichten

Posted 18 April 2012 - 18:28

Er is net een nieuwe release van de lentebundel bij http://www.indieroyale.com.
Op het moment van spreken kan je de volgende 6 (!) games kopen voor het belachelijk milde prijsje van 3,42 Euro, namelijk:

i. Unstoppable Gorg (TOWER-DEFENSE) | Steam-key included
ii. Depths of Peril (SP RPG) | Steam-key included
iii. Tobe's Vertical Adventure (SP [MP CO-OP] PLATOFRMER) | Steam-key included
iv. Inferno+ (TWIN STICK ACTION-RPG)
v. Slyrdris (PUZZLE)
vi. Ballistic (TWIN STICK ARCADE SHOOTER)

I'd say, what are you still doing here, reading this? ;)

Edited by Hariama, 18 April 2012 - 18:29.

32 32 79 2C 4D // 61 6C 65 2C // 31 2E 38 39 6D
Steam: Hariama | Gameranger: Hariama | PSN: Hariama

#28 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 27 April 2012 - 13:05

Nu heb ik nog altijd een code op overschot :/
"It's-a Me, Mario!"

#29 Naradia

Naradia

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 796 berichten

Posted 29 April 2012 - 16:53

Bericht bekijkenDantonse, op 27 April 2012 - 13:05, zei:

Nu heb ik nog altijd een code op overschot :/
Als ge een code teveel hebt, en ge weet niet wat ermee te doen ^^

Ik heb zojuist 'to the moon' uitgespeeld ^^
Voor de mensen die de game niet kennen, klein beetje uitleg.

De game is de eerste episode uit een nieuwe saga. Het gaat over 2 onderzoekers die met behulp van een machine dromen van stervenden laten uitkomen, maw, the dying wish.
Ze doen dit door zo ver mogelijk terug te gaan in de herinneringen van de persoon, en daar het idee van die droom in te planten. Hierdoor zal die persoon gedurende zijn hele leven zodanig geconcentreerd zijn op die ene wens, dat deze effectief zal uitkomen. Het idee is gebaseerd op de theorie: "if you really want something, it will come true. If it doesn't come true it's your own fault."
Iedereen die een beetje nadenkt, weet dat die theorie niet klopt, but for the game's sake, we'll go with it :p. De nieuwe herinneringen zullen dan de oude vervangen, maar wel beïnvloedt worden door wat er echt gebeurd is. (Hier ga ik vanuit, nergens in de game wordt definitief gezegd wat er gebeurd met beide herinneringen, maar dit lijkt me logisch).

In deze eerste episode, helpen ze een oude man om naar de maan te reizen. Klinkt niet zo moeilijk, maar een indie game is niet indie als er geen dubbele bodem onder zit.
Terwijl je de game speelt, zal je langzaam maar zeker beginnen te beseffen dat er iets niet klopt met de droom. Maar het is pas als alle puzzelstukjes samenvallen, dat je het plaatje ziet.
De game is onderverdeeld in 2 chapters, de eerste iets langer dan de tweede. Echt nodig was dit niet, want eenmaal je aan de game begint, wil je hem ook uitspelen. De game duurt ongeveer 4 uur, en kan je samenvatten als een emotionele rollercoaster.
Er zit humor in, er zitten droevige momenten in (kzat nu wel nen ajuin te snijden, dus daarom waarschijnlijk dat mijn ogen prikten), en een gepaste soundtrack die de hele game op een perfecte manier ondersteund.
De graphics zijn à la pokemon (naam vergeten van die stijl), wat zeker niet lelijk is, maar verwacht niets speciaal. Niet dat het iets uitmaakt: indie speel je voor de ervaring.
De gameplay zou nog iets beter mogen geweest zijn, je kan kiezen tussen pijltjestoetsen en muis, maar beide hebben hun problemen. Persoonlijk vind ik het met muis wel perfect te doen, paar keer aan geërgerd maar nooit serieus. Pijltjes daarentegen was een no-go.
Dat is de hele game zonder spoilers, eenmaal ik dieper zou gaan, zou ik teveel spoilers weggeven en dat zou het hele verhaal verpesten. Het is gewoon zo goed, dat ik het mezelf niet zou vergeven als ik het zou verklappen :(

Moest ik de game moeten raten, ik geef het 90/100. De ervaring is te goed om minder te geven. Het zou meer gekregen hebben, moesten de controls dat ietsje beter geweest zijn, en de prijs iets lager. Elf euro is net iets teveel voor een indie game, maar als je het ervoor over hebt, zeker doen.
Linkje: http://freebirdgames.com/to_the_moon/
Helloooo I'm Naradia. I remember it, so you don't have to.

#30 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 29 April 2012 - 16:59

Bericht bekijkenNaradia, op 29 April 2012 - 16:53, zei:

Als ge een code teveel hebt, en ge weet niet wat ermee te doen ^^

Ik heb zojuist 'to the moon' uitgespeeld ^^
Voor de mensen die de game niet kennen, klein beetje uitleg.

De game is de eerste episode uit een nieuwe saga. Het gaat over 2 onderzoekers die met behulp van een machine dromen van stervenden laten uitkomen, maw, the dying wish.
Ze doen dit door zo ver mogelijk terug te gaan in de herinneringen van de persoon, en daar het idee van die droom in te planten. Hierdoor zal die persoon gedurende zijn hele leven zodanig geconcentreerd zijn op die ene wens, dat deze effectief zal uitkomen. Het idee is gebaseerd op de theorie: "if you really want something, it will come true. If it doesn't come true it's your own fault."
Iedereen die een beetje nadenkt, weet dat die theorie niet klopt, but for the game's sake, we'll go with it :p. De nieuwe herinneringen zullen dan de oude vervangen, maar wel beïnvloedt worden door wat er echt gebeurd is. (Hier ga ik vanuit, nergens in de game wordt definitief gezegd wat er gebeurd met beide herinneringen, maar dit lijkt me logisch).

In deze eerste episode, helpen ze een oude man om naar de maan te reizen. Klinkt niet zo moeilijk, maar een indie game is niet indie als er geen dubbele bodem onder zit.
Terwijl je de game speelt, zal je langzaam maar zeker beginnen te beseffen dat er iets niet klopt met de droom. Maar het is pas als alle puzzelstukjes samenvallen, dat je het plaatje ziet.
De game is onderverdeeld in 2 chapters, de eerste iets langer dan de tweede. Echt nodig was dit niet, want eenmaal je aan de game begint, wil je hem ook uitspelen. De game duurt ongeveer 4 uur, en kan je samenvatten als een emotionele rollercoaster.
Er zit humor in, er zitten droevige momenten in (kzat nu wel nen ajuin te snijden, dus daarom waarschijnlijk dat mijn ogen prikten), en een gepaste soundtrack die de hele game op een perfecte manier ondersteund.
De graphics zijn à la pokemon (naam vergeten van die stijl), wat zeker niet lelijk is, maar verwacht niets speciaal. Niet dat het iets uitmaakt: indie speel je voor de ervaring.
De gameplay zou nog iets beter mogen geweest zijn, je kan kiezen tussen pijltjestoetsen en muis, maar beide hebben hun problemen. Persoonlijk vind ik het met muis wel perfect te doen, paar keer aan geërgerd maar nooit serieus. Pijltjes daarentegen was een no-go.
Dat is de hele game zonder spoilers, eenmaal ik dieper zou gaan, zou ik teveel spoilers weggeven en dat zou het hele verhaal verpesten. Het is gewoon zo goed, dat ik het mezelf niet zou vergeven als ik het zou verklappen :(

Moest ik de game moeten raten, ik geef het 90/100. De ervaring is te goed om minder te geven. Het zou meer gekregen hebben, moesten de controls dat ietsje beter geweest zijn, en de prijs iets lager. Elf euro is net iets teveel voor een indie game, maar als je het ervoor over hebt, zeker doen.
Linkje: http://freebirdgames.com/to_the_moon/
Ik had het nu wel over zo'n code:
;)

Maar toch bedankt! Ik zal hem zeker is bekijken! Ik ben de 1 uur trial al aant downloaden ;)

Edited by Dantonse, 29 April 2012 - 17:00.

"It's-a Me, Mario!"

#31 Naradia

Naradia

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 796 berichten

Posted 29 April 2012 - 17:09

Bericht bekijkenDantonse, op 29 April 2012 - 16:59, zei:

Ik had het nu wel over zo'n code:
;)

I know :p
Maar ging eigenlijk die halve review posten, en zag uw post ^^

#32 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 29 April 2012 - 17:11

Bericht bekijkenNaradia, op 29 April 2012 - 17:09, zei:

I know :p
Maar ging eigenlijk die halve review posten, en zag uw post ^^
:p
Vandaag geen excuss ha, Rasta :p
"It's-a Me, Mario!"

#33 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1460 berichten

Posted 17 May 2012 - 09:48

Ben net begonnen aan Dear Esther, damn die omgevingen zijn prachtig.
....hallo...?

#34 Naradia

Naradia

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 796 berichten

Posted 17 May 2012 - 14:10

Ook eens afgehaald, wist niet dat steam e-banking had (bij deze dus wel, ocharme mijn bankkaart :'(  )

#35 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 19 May 2012 - 16:34

@Rastaman2302
Morgen = moet!
"It's-a Me, Mario!"

#36 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 30 June 2012 - 17:52

Wanneer komt de volgende?
"It's-a Me, Mario!"

#37 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7032 berichten

Posted 30 June 2012 - 20:00

nieuwe summer bundle: http://www.indieroyale.com/

Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)

3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB

#38 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 31 July 2012 - 20:08

Is het expres dat jou naam ergens in Foreign Legion Multi Masacre op de muur staat? :p
"It's-a Me, Mario!"

#39 Rastaman2302

Rastaman2302

Crew

• Crew
  • 1374 berichten

Posted 31 July 2012 - 20:19

Bericht bekijkenDantonse, op 31 July 2012 - 20:08, zei:

Is het expres dat jou naam ergens in Foreign Legion Multi Masacre op de muur staat? :p
yup :p

btw alle indie packs staan nu aan 10 euro op Steam, voor wie ze gemist heeft in de summer sales :)

#40 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 31 July 2012 - 20:38

Bericht bekijkenRastaman2302, op 31 July 2012 - 20:19, zei:

yup :p

btw alle indie packs staan nu aan 10 euro op Steam, voor wie ze gemist heeft in de summer sales :)
Nice :D
"It's-a Me, Mario!"

Also tagged with one or more of these keywords: pc, indie, whoneedspublishers, steam

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users