Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Donkey Kong Country Returns

• Please log in to reply
39 replies to this topic

#21 Vancha

Vancha

Crew

• Crew
  • 1342 berichten

Posted 01 December 2010 - 21:27

Hij is nu uit en ik moet zeggen, zalig!
Toch zeker als je wat van platformers houd, hij is niet echt simpel, maar het stoord niet echt dat je vaak sterft.

#22 Yurf

Yurf

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1424 berichten

Posted 01 December 2010 - 22:00

Dat is nu één van de weinige games waarvoor ik me nog een Wii zal aanschaffen (eens zijn opvolger uit is :p). Heb als kind DKC 1-3 uitgespeeld. De gameplay beelden zien er zalig uit.

#23 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7102 berichten

Posted 01 December 2010 - 22:03

Bericht bekijkenYurf, op 01 December 2010 - 22:00, zei:

Dat is nu één van de weinige games waarvoor ik me nog een Wii zal aanschaffen (eens zijn opvolger uit is :p). Heb als kind DKC 1-3 uitgespeeld. De gameplay beelden zien er zalig uit.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat Retro studios opnieuw een DKC gaat maken. Hopelijk iets totaal nieuws  http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/xmas_biggrin.gif

Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)

3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB

#24 Yurf

Yurf

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1424 berichten

Posted 01 December 2010 - 22:13

Bericht bekijkenPhazon, op 01 December 2010 - 22:03, zei:

Eerlijk gezegd denk ik niet dat Retro studios opnieuw een DKC gaat maken. Hopelijk iets totaal nieuws  http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/xmas_biggrin.gif

Ik had het over de opvolger van de Wii. http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/xmas_biggrin.gif

Ik koop altijd mijn consoles (buiten één) een generatie later om de toppers goedkoop te kunnen spelen.

#25 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2240 berichten

Posted 02 December 2010 - 01:44

Bericht bekijkenYurf, op 01 December 2010 - 22:13, zei:

Ik had het over de opvolger van de Wii. http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/xmas_biggrin.gif

Ik koop altijd mijn consoles (buiten één) een generatie later om de toppers goedkoop te kunnen spelen.

En gelijk heb je. Ik heb nooit zin gehad om een Wii in huis te halen, maar een goede vriend van mij heeft sinds kort een Wii en ik moet zeggen.. het is moeilijk om hem nu al niet te kopen. Maar dit zal ik wel laten. :p
Maar een Wii haal ik sowieso in huis over een paar jaar. Mario, Wario, Donkey Kong, etc. pure nostalgie, geweldig gewoon.
Dit spel ziet er ook zalig uit trouwens!  :)

Clementinnekes zen goe veu de deirme.

#26 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7102 berichten

Posted 02 December 2010 - 13:44

Bericht bekijkenpapfles, op 03 November 2010 - 02:33, zei:

http://www.4gamers.b...ringt-er-op-los

Hier se, nog wat nostalgie :p

Klinkt zeer goed. Misschien toch eens overwegen om hem te halen :angry:

Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)

3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB

#27 lecomte

lecomte

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 37 berichten

Posted 06 December 2010 - 07:42

Ooh, da's zeer lang geleden! Ik zal het me zeker binnenkort aanschaffen! Bedankt voor de review, 4gamers!

#28 Vancha

Vancha

Crew

• Crew
  • 1342 berichten

Posted 06 December 2010 - 08:30

4 werelden uitgespeeld en nu wordt dat toch wel bikkelhard in sommige levels :), timing is everything!

#29 switch

switch

On a roll

• Crew
  • 319 berichten

Posted 06 December 2010 - 09:14

ik heb mijn snes nog steeds liggen en jawel hoor deze game zit er ook tussen.
hoeveel uren ik hier niet aan versleten heb. echt een fantastische game, maar een wii kopen ga ik hier niet voor doen ...

#30 Geisha

Geisha

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 12 berichten

Posted 14 December 2010 - 09:54

Voor deze game heb je echt geduld nodig, dit is echt een andere manier van spelen dan de 'hedendaagse' games. Ik vind het best lastig, wil altijd snel snel :( Weet daarom niet of dit een game is die ik uit zal spelen.. heb nog redelijk wat games liggen waar ik ook nog niet klaar mee ben  :)

#31 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2092 berichten

Posted 16 December 2010 - 12:54

Bericht bekijkenBlueSmiley, op 02 December 2010 - 01:44, zei:

En gelijk heb je. Ik heb nooit zin gehad om een Wii in huis te halen, maar een goede vriend van mij heeft sinds kort een Wii en ik moet zeggen.. het is moeilijk om hem nu al niet te kopen. Maar dit zal ik wel laten. :)
Maar een Wii haal ik sowieso in huis over een paar jaar. Mario, Wario, Donkey Kong, etc. pure nostalgie, geweldig gewoon.
Dit spel ziet er ook zalig uit trouwens!  :p
't zijn inderdaad die sidescrollers die het beste scoren imo

Enkel Super Paper Mario vond ik echt brak, ge kunt die conversations ni skippen en sommige opdrachten waren echt over de top irritant (mega score halen, een "lege" level helemaal uitrennen (ik heb toen mijn wiimote neergelegd, knop vastgelegd en weggegaan))

Maar Wario en Mario Bros Wii zijn wel super!

Edited by InFerNo, 16 December 2010 - 12:54.

InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#32 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 5989 berichten

Posted 22 December 2010 - 01:43

Vandaag een wii gekocht samen met dit spel. Prachtig spel, echt terug Donkey Kong zoals vroeger. Ook al heb ik Donkey Kong 64 ook altijd fantastisch gevonden...

- 4Gamers Forum Administrator -

#33 applicious

applicious

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 161 berichten

Posted 30 December 2010 - 21:02

Herriner me hoe zalig donkey country was op de SNES.. Weet niet of ik deze ga aanschaffen maar ziet er in ieder geval zeer leuk uit  ;)

3DS Friend Code : 2578 - 3437 - 9262

PSN: Yeno

#34 applicious

applicious

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 161 berichten

Posted 30 December 2010 - 21:04

Bericht bekijkenMiniJeffrey, op 22 December 2010 - 01:43, zei:

Vandaag een wii gekocht samen met dit spel. Prachtig spel, echt terug Donkey Kong zoals vroeger. Ook al heb ik Donkey Kong 64 ook altijd fantastisch gevonden...

Donkey Kong 64 was gewoon een fantastische game in der tijd.. me mee rot geamuseerd gehad..
Moet het nog eens een keertje uitspelen ;)

3DS Friend Code : 2578 - 3437 - 9262

PSN: Yeno

#35 hatetn

hatetn

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2182 berichten

Posted 06 March 2011 - 15:28

gisteren gekocht en het is echt zalig. zo goed dat ik dit hier speciaal kom melden :)

al een geluk dat ze met ballonnen gooien of ik ging al een hoop keer game over hebben zien staan

#36 Fredvdp

Fredvdp

Member

• Member
  • Pip
  • 87 berichten

Posted 09 March 2011 - 17:34

Zeer goed spel, maar met veel gebreken.

Bonuskamers worden gerecycleerd
Diddy niet afzonderlijk speelbaar in single-player
mijnkarrekes zijn niet ideaal in multiplayer en er is dan nog een hele wereld aan gewijd ook
Maar één nuttig animal buddy
Geheime wereld niet zo goed uitgewerkt als in DKC 2 en 3
Ik had liever een interactieve overworld gezien zoals in DKC3
Sommige bazen zijn echt niet leuk
Motion controls slecht geïmplementeerd

#37 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 5989 berichten

Posted 14 March 2011 - 12:28

Verdorie, heb dat spel al veel te lang laten liggen. Morgen es mee herbeginnen!

- 4Gamers Forum Administrator -

#38 LaBuenaVida

LaBuenaVida

Member

• Member
  • Pip
  • 96 berichten

Posted 14 March 2011 - 17:13

ik heb spel toch al een tijdje liggen en het blijft even leuk
vooral met twee spelers :)

#39 Napke

Napke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 403 berichten

Posted 16 March 2011 - 16:22

Heb em er gisteren ook nog eens in gestoken om samen met een vriend te spelen... Samen met New Super Mario Bro's is dit 1 van de beste spellen op de wii voor multiplayer :angry:

#40 LaBuenaVida

LaBuenaVida

Member

• Member
  • Pip
  • 96 berichten

Posted 11 December 2011 - 16:16

Damn, daarjuist met mijn broer gespeeld, ging allemaal goed, maar we hebben toch serieus gevloekt in het level waar al die spinnen achter je komen :D
Anyway, ik heb gehaald met diddy na enorm veel te proberen en met serieuze woede-uitbarstingen :D

3 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Bing (1)