Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Nieuwe headset 35€-50€

Headset plantronics

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Jejskov

Jejskov

Crew

• Crew
  • 718 berichten

Posted 12 March 2012 - 17:31

Aangezien 1 van mijn 2 headsets het begeven heeft zou ik een nieuwe willen kopen. Deze zal vooral gebruikt worden voor muziek, films en games (allround dus). Ik heb nu een plantronics 367 en ben hier zeer content van. Ik dacht om nu een plantronics 777 te kopen. Zou dit een goede keuze zijn, of zijn er betere voor die prijs?
  • 0

#2 mdgf.mike

mdgf.mike

Trial Crew

• Trial
  • PipPip
  • 351 berichten

Posted 12 March 2012 - 20:44

Muziek (& films in mindere mate) => Zeker geen headset, voor minder geld kun je een beter klinkende headphone kopen en er een (betere) mic bijnemen. Kijk bijvoorbeeld naar een Creative Aurvana Live! of JVC HA-RX 700/900 met een Zalman-MC1.
  • 0

#3 Jejskov

Jejskov

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 718 berichten

Posted 12 March 2012 - 21:21

aparte micro is geen optie, daarom dat ik die plantronics 777 goed vind, de micro kan opgeborgen worden
  • 0

#4 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 12 March 2012 - 21:26

ben content van men siberia v2, maar voor muziek en films is ie minder. maar daar heb ik dan ook een 2.1 setupje voor
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#5 Phate

Phate

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1694 berichten

Posted 12 March 2012 - 21:37

Mag ik vragen waarom een aparte micro geen optie is? Niet om moeilijk te doen, maar ik kan me effectief geen situatie voorstellen waarbij dat geen optie is. (Of de link met het al dan niet opbergen van de micro in de headset.) *Confused*
  • 0

#6 mdgf.mike

mdgf.mike

Trial Crew

• Trial
  • PipPip
  • 351 berichten

Posted 12 March 2012 - 21:43

Gewoon een micro aan je pull of kabel van de headphone klippen kan inderdaad toch geen probleem zijn?
  • 0

#7 basjes23

basjes23

Newbie

• Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 12 March 2012 - 21:57

http://tweakers.net/...tml#tab:reviews
  • 0

#8 Jejskov

Jejskov

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 718 berichten

Posted 12 March 2012 - 22:47

Mag ik vragen waarom een aparte micro geen optie is? Niet om moeilijk te doen, maar ik kan me effectief geen situatie voorstellen waarbij dat geen optie is. (Of de link met het al dan niet opbergen van de micro in de headset.) *Confused*

headset word vaak meegenomen en heb geen goesting constant extra mic mee te zeulen, vond dat handig bij mijn 367 dat ik die kon omhoogklappen en dat de mic dan in het frame van headset zat, kan die minder rap afbreken

Edit: Ik ga morgen in de media markt eens kijken, die JVC HA-RX 700/900 ziet er ook nog goed uit.
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: Headset, plantronics

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users