Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Tragisch busongeval in Zwitserland

• Please log in to reply
102 replies to this topic

#21 chromeplus

chromeplus

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 599 berichten

Posted 14 March 2012 - 16:14

(en dan zegt de pers altijd dat gamers goed tegen een beetje bloed kunnen omdat ze het gewoon zijn door de gewelddadige games :D yea right)

#22 Enzime

Enzime

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 516 berichten

Posted 14 March 2012 - 16:15

Erg, true. Maar de zever op de radio.... zucht daar 8 uur in werken is een hel. Ge zou voor minder #care beginne zegge.

#23 Anneleen

Anneleen

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1087 berichten

Posted 14 March 2012 - 16:31

Besef precies nu pas echt wat die kinderen meegemaakt hebben... Vanochtend toen ik het hoorde vond ik het al erg, maar nu komen de tranen pas.
Vraag me af wat er in godsnaam gebeurd is.
"See if we keep them silent then they'll resort to violence
And that's how we criminalize change"

#24 Fenumeher

Fenumeher

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 722 berichten

Posted 14 March 2012 - 16:49

Dat moet echt wel een serieuze smak zijn geweest idd. Ik heb zo de indruk dat het elk jaar wel eens gebeurd zo een ongeluk met een bus vol met kinderen die gaan of zijn gaan skiën...
One does not simply have a creative signature.

#25 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 6021 berichten

Posted 14 March 2012 - 17:24

Bericht bekijkenEnzime, op 14 March 2012 - 16:15, zei:

Erg, true. Maar de zever op de radio.... zucht daar 8 uur in werken is een hel. Ge zou voor minder #care beginne zegge.

Welja, dat zal zo twee dagen zijn, even volhouden :p

- 4Gamers Forum Administrator -

#26 Jejskov

Jejskov

Crew

• Crew
  • 613 berichten

Posted 14 March 2012 - 17:29

Spijtig dat dit moet voorvallen, veel sterkte aan de ouders/vrienden/kennissen/leerkrachten
"It is not enough to have a good mind; the main thing is to use it well."   Rene Descartes
4Gamers Nights organisator samen met InFerNo en Curze!

#27 GoldenNathan

GoldenNathan

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 829 berichten

Posted 14 March 2012 - 17:42

Ik snap niet hoe die dit heeft gehad... Is die volop tegen een muur gereden? Want die hele voorkant is gewoon weg :wacko:

Always put yourself in others shoes. If you feel that it hurts you, it probably hurts the other person, too.

#28 Elegy

Elegy

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1989 berichten

Posted 14 March 2012 - 17:48

Ik zou wel eens willen weten wat er met die chauffeur aan de hand was. In slaap gevallen? Beroerte gekregen?

Wat die ouders nu meemaken...Ik zou het mij niet kunnen voorstellen.

Bericht bekijkenEnzime, op 14 March 2012 - 16:15, zei:

Daar heb ik ook een hekel aan. Het is zeer erg wat er is gebeurd maar als je dag in dag uit niets anders hoort. Dat wordt je beu.

Edited by Elegy, 14 March 2012 - 17:49.

Beter scheef erin als recht er neffe.

#29 Naradia

Naradia

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 808 berichten

Posted 14 March 2012 - 18:21

Tbh, bij al die andere rampen had ik eerder een tis erg, maar toch eerder afzijdig gevoel. Vooral omdat ge het ergens kon op steken, maar nu, bij zo een ongeval met zoveel jonge kinderen, heb ik voor de eerste keer wel een leeg gevoel.
Als ik zie wat er gebeurd is, lijkt het mij om een klapband te gaan, en als dat het effectief is dan is daar echt niets aan te doen, en kon het iedereen overkomen.
Jammer dat het zo jonge kinderen zijn, hun laatste jaar voor ze naar het middelbaar gaan :(.
Helloooo I'm Naradia. I remember it, so you don't have to.

#30 Unexpected

Unexpected

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2606 berichten

Posted 14 March 2012 - 18:40

eerst de muur meegenomen :( 't moet echt een klap zijn geweest, heb ze juist horen zeggen dat de stoelen gewoon los vlogen, dat is toch echt wel een klap dan ze
An unexpected Desk
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

#31 Depresjon

Depresjon

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 108 berichten

Posted 14 March 2012 - 19:30

Bericht bekijkenMiniJeffrey, op 14 March 2012 - 13:40, zei:

Mag een bus dan 120 rijden? :/
90 normaal.
Idd een vreselijke dag voor ons landje.

#32 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2474 berichten

Posted 14 March 2012 - 19:37

tranen stonden wel in mijn ogen vandaag. verschrikkelijk. :sad:

enige wat ik mij afvraag is waarom het einde van de muren van die noodpechstrook niet schuin zijn ipv recht.
Steam ID: [SPECTRE]Dr. Gordon Xbox Live gamertag: MCReetmann666
TankFest 2012 photo album :D http://imgur.com/a/858ir

#33 Unexpected

Unexpected

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2606 berichten

Posted 14 March 2012 - 19:44

bus is aan een snelheid van 50 tegen de hoek gebotst...
men heeft wel al klachten over het feit dat het een rechte hoek is en het ontbreken van vangrails.
imo moet je geen expert zijn om dat te weten, die opmerking maakte ik al toen ik het voor het eerst zag.
moet daar nergens een schuine zijde zijn als invoegstrook?

http://www.hln.be/hl...amptunnel.dhtml
An unexpected Desk
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

#34 Nightwing

Nightwing

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 165 berichten

Posted 14 March 2012 - 19:50

Een absoluut vreselijk accident. Mijn hart gaat uit naar de overledenen en naar hun vrienden en familie. En ook naar de hulpverleners in Zwitserland, natuurlijk. Vreselijke taak, dat ze hadden. En nog hebben.

BTW, Prins Filip, ik zou het apprecieren moest je je speech niet aframmelen alsof je het ingestudeert hebt.

You're right. I'm no Batman. But I'm close enough to shut you down.

#35 Fenumeher

Fenumeher

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 722 berichten

Posted 14 March 2012 - 22:08

Tga weer typisch zijn. Er moet weer iets gebeuren voor ze het doorhebben dat het systeem te gevaarlijk en beter kan.

Hopelijk sparen ze de buschauffeurs een beetje want meestal gaan ze dan extra controle invoegen in hun werk en ik heb al van menige chauffeurs mogen horen dat het nu al gewoon niet doenbaar is hoeveel keer ze controle krijgen zowel fysich, mentaal als technisch.

Een zwarte bladzijde in zowaar elken Belg zijn leven.
One does not simply have a creative signature.

#36 FirstLadyAra

FirstLadyAra

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 164 berichten

Posted 14 March 2012 - 22:33

Zo triest wat er gebeurt is. Krijg als ouder zowat te horen. Onvoorstelbaar.

Langs ene kant kunnen we die Zwitsers beschuldigen voor de trage info. Maar langs de andere kant.. alle volwassenen in die bus waren helaas overleden. Kindertjes in shock... die zwitsers hadden moeite om te achterhalen van waar ze juist afkomstig waren.
Net vernomen van het later journaal: naar de videobeelden te analyseren, had de buschauffeur niet te snel gereden en hadden de kinderen hun gordel om.
Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world.

#37 Aspharanx

Aspharanx

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 758 berichten

Posted 15 March 2012 - 09:26

Tragisch nieuws waarbij je even aan de grond genageld staat. Bovendien rukt dit meteen ook de wonde en verdriet weer open van het drama in Fabeltjesland.

De impact moet kolossaal geweest zijn, alle stoelen waar de kinderen in zaten met hun gordel aan werden gewoon naar voor gekatapulteerd. Enkel wie achteraan in de bus zat maakte een kans...

#38 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 6021 berichten

Posted 15 March 2012 - 10:55

Ook de Zwiterse pers stelt nu vragen bij de veiligheid van de tunnel en dan vooral waarom de nissen rechthoekige boorden hadden en geen schuine. Een schuine boord had de bus terug weggeketst waardoor de schade aanzienlijk minder kon geweest zijn. Nu zijn ze frontaal op zo'n muur/hoek gevlogen. Toch spijtig dat zo'n zaken gebeuren, terwijl je door iets slimmere engeneering dit (deels) kon voorkomen.

- 4Gamers Forum Administrator -

#39 Nightwing

Nightwing

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 165 berichten

Posted 15 March 2012 - 17:58

Stuurt auto's aan honderd per uur in een smalle tunnel en zet er vlakke hoeken in bij wegversmallingen. Inderdaad, geniaal. Veel problemen in de wereld zouden direct worden opgelost door effe logisch na te denken.

Edited by Nightwing, 15 March 2012 - 17:59.

You're right. I'm no Batman. But I'm close enough to shut you down.

#40 Dieter_91

Dieter_91

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 642 berichten

Posted 15 March 2012 - 19:16

De overlevende kinderen zullen ook wel getraumatiseerd zijn voor het hele leven..
"You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'm gonna get medieval on your ass." Marcellus Wallace
PSN: Dieter91

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users