Zoals de meesten onder jullie wel al weten: het leaderboard is ondertussen grondig aangepast en de informatie in de oudere thread klopt dan ook niet meer. Daarom hebben we besloten om een nieuwe thread te starten zodat er geen verwarring meer is omtrent het nieuwe systeem. Alvast bedankt aan iedereen die meedoet met het nieuwe systeem. Hopelijk bereiken we snel weer het oude aantal.
Hoe werkt het nieuwe systeem?
Als je wil meedoen moet je simpelweg de account Four_Trophies toevoegen via het PSN (op je PS3 op PSV dus). Als dat gedaan is kun je best eens www.psnprofiles.com bezoeken en daar inloggen via de automatic login. Zo ben je er zeker van dat je trophies steeds up-to-date zijn. Heb je problemen met het inloggen (wat sommige mensen blijkbaar hebben), PM mij dan.
Ik heb die account toegevoegd, maar ik ben nog altijd niet geaccepteerd..
Geen reden tot paniek, ik gebruik die account niet constant. Ik bekijk de account sowieso altijd voordat ik het leaderboard update, dus als het soms wat langer duurt... weet dan gewoon dat je uiteindelijk wel zal worden geaccepteerd en in het volgende leaderboard zal staan.
Nog iets dat ik moet weten?
Zoals altijd: vergeet je trophies niet te syncen op de PS3 zelf, want anders ontvangt de server jouw trophies niet. Verder zou het leuk zijn als je al nieuwe deelnemer je trophy card in dit topic zet, zodat ik weet welke nickname bij welke deelnemer hoort.