Welkom op het 4Gamers Forum
Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
|
Opleiding Netwerkbeheerder/PC-technicus + Opmaak/layout CV.
Posted 04 April 2012 - 14:03
dus t'is beetje gelijk terug op de schoolbanken terug gaan zitten
Posted 04 April 2012 - 14:10
Celldweller, op 04 April 2012 - 14:03, zei:
dus t'is beetje gelijk terug op de schoolbanken terug gaan zitten
Posted 04 April 2012 - 14:13
Elegy, op 04 April 2012 - 14:10, zei:
true
en als ge dichtbij woont eje nog voordeel
khad ook die kans maar kwas 2 uur onderweg dan... naar daar... en dan terug
Posted 04 April 2012 - 14:16
Celldweller, op 04 April 2012 - 14:13, zei:
true
en als ge dichtbij woont eje nog voordeel
khad ook die kans maar kwas 2 uur onderweg dan... naar daar... en dan terug
Edited by Elegy, 21 May 2012 - 15:03.
Posted 07 April 2012 - 11:17
Elegy, op 22 March 2012 - 21:53, zei:
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.
Posted 21 May 2012 - 16:18
Posted 21 May 2012 - 16:40
Elegy, op 21 May 2012 - 16:18, zei:
Voor de rest redelijk tevreden over de Syntra-opleiding. Maar zoals altijd moet je het meestal gewoon hebben van de personen die les geven
Nu zat er in mijn klas bij Analist-Programmeur iemand die pc-technicus gevolgd had bij Syntra. Echter kreeg ie geen vrijstellingen voor de basisvakken (hardware etc) omdat ze bij Syntra vonden dat zijn kennis al gedateerd was na 3 jaar (of 2, 'k weet het nietmeer juist). Dat zegt al genoeg over wat ze van hun eigen pc-technicus-opleiding denken
Misschien moet je ook 's denken over wat je doel juist is? Wat voor werk beoog je te vinden met dergelijk certificaat? Eerstelijn helpdesk zie ik als grootste kanshebber. Al zal je bij heel wat bedrijven ook weer een hoger diploma moeten voorleggen. Wil je echter hoger mikken, dan zou ik eerder aan een graduaatsopleiding denken. Al is dit ook weer geen vrijgeleide voor jobs waar ze bachelors zoeken (bv. bij KBC
"Lightning. It flashes bright, then fades away. It can't protect. It only destroys."
Baka!
Posted 21 May 2012 - 17:19
valies, op 21 May 2012 - 16:40, zei:
Voor de rest redelijk tevreden over de Syntra-opleiding. Maar zoals altijd moet je het meestal gewoon hebben van de personen die les geven
Nu zat er in mijn klas bij Analist-Programmeur iemand die pc-technicus gevolgd had bij Syntra. Echter kreeg ie geen vrijstellingen voor de basisvakken (hardware etc) omdat ze bij Syntra vonden dat zijn kennis al gedateerd was na 3 jaar (of 2, 'k weet het nietmeer juist). Dat zegt al genoeg over wat ze van hun eigen pc-technicus-opleiding denken
Misschien moet je ook 's denken over wat je doel juist is? Wat voor werk beoog je te vinden met dergelijk certificaat? Eerstelijn helpdesk zie ik als grootste kanshebber. Al zal je bij heel wat bedrijven ook weer een hoger diploma moeten voorleggen. Wil je echter hoger mikken, dan zou ik eerder aan een graduaatsopleiding denken. Al is dit ook weer geen vrijgeleide voor jobs waar ze bachelors zoeken (bv. bij KBC
Ik ben vandaag voor de 2e keer naar een infosessie geweest ivm de opleiding Netwerkbeheerder-Windowsondersteuning en Pc & Netwerktechnicus. Vandaag ging het over de motivatie en de resultaten van de test die ik vorige week maandag had moeten doen.
Verdict: Ik kom niet in aanmerking voor de opleiding omdat ik op de vakken elektriciteit en wiskunde zeer pover gescoord heb. Toen ik die test deed en die vragen/formules van wiskunde zag werd ik echt misselijk...wiskunde is nooit mijn sterkste kant geweest, en ik heb op elke wiskunde gerelateerde vraag gewoon gegokt. Ik had zo'n soort sommen nooit geleerd of gezien.
Nu hebben ze mij aangeraden dat een opleiding op langere termijn (2-3 jaar.) beter zou zijn voor mij om het zo stap voor stap te leren en niet BAM straight to the point en de helft er niet van begrijpen.
Mijn doel is om een job te vinden in de branche die ik graag doe (Ik zie mezelf niet mijn hele leven in fabriek of iets gelijkaardigs werken.) en ik ben er wel vrij zeker van dat dit een PC & Netwerktechnicus gerelateerde job zal zijn. Ik heb vooral interesse in de praktische kant. PC monteren en demonteren, installeren, problemen oplossen.
Gemotiveerd ben ik zeker en vast
Nu hebben ze mij doorverwezen naar Intec Brussel (Die werken samen met de VDAB.) om eventueel een 'Oriëntatie naar de IT-sector' bij te wonen.
http://www.intecbrus...-IT-sector.aspx
Edited by Elegy, 22 May 2012 - 08:00.
Posted 22 May 2012 - 07:58
"Lightning. It flashes bright, then fades away. It can't protect. It only destroys."
Baka!
Posted 22 May 2012 - 12:24
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users