Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Van Waar Komde Gulle?

• Please log in to reply
422 replies to this topic

#81 D@SiR0

D@SiR0

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 587 berichten

Posted 08 November 2010 - 19:04

volgende keer da ge mij uitschijt voer ne sjotter zal ik u strontdorp leren kennen en er letterlijk een strontdorp van maken http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/mad.gif

huh?

in't Antwerps is "van den aantwaarp" gelijk aan supporter/speler van Royal Antwerp Football Club
Als basketter en dus voetbal-HATER kon ik die vereenzelviging niet voorbij laten gaan. :unsure:
Alle Sinjoren zijn "van Aantwaarepe" of "van 't Stad". alles wa ni stad Antwerpen is, maar provincie Antwerpen, is den hof of het bos waar we gaan wildpoepen of wildkakken

Al de rest is parking:
Geplaatste afbeelding
  • 0

#82 Cuore Giallorosso

Cuore Giallorosso

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 08 November 2010 - 22:39

Als basketter en dus voetbal-HATER kon ik die vereenzelviging niet voorbij laten gaan. :mellow:

Er zijn anders wel genoeg basketters die ook van voetbal houden hoor... Alleen een paar jaloerse bokken haten dé nationale sport bij uitstek...
  • 0

#83 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2479 berichten

Posted 08 November 2010 - 23:51

in't Antwerps is "van den aantwaarp" gelijk aan supporter/speler van Royal Antwerp Football Club
Als basketter en dus voetbal-HATER kon ik die vereenzelviging niet voorbij laten gaan. :unsure:
Alle Sinjoren zijn "van Aantwaarepe" of "van 't Stad". alles wa ni stad Antwerpen is, maar provincie Antwerpen, is den hof of het bos waar we gaan wildpoepen of wildkakken

Al de rest is parking[/img]

En gij zijt nen echten Sinjoor? Of toch maar een pagadderke..
  • 0
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#84 D@SiR0

D@SiR0

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 587 berichten

Posted 09 November 2010 - 13:08

ik ben in Antwerpen-Stad geboren en woon in het district merksem, omdat de politiek Antwerpen centrum zo verziekt heeft, dat het niet meer doenbaar is om in't centrum zelf te wonen. veel te hoge huis-/huurprijzen, krapuul en clochards die rondhangen, geen parkeerplaats genoeg voor buurtbewoners, heel het centrum zone 30 (allez, daar waar ge nog moogt rijden, kunnen da's nog iets anders), ...
Ik voldoe zelfs aan de leuke en minder leuke clichés: groot bakkes, dikke nek, nooit content, beschouwd de rest als minderwaardig en verzet zich tegen de verloedering van de Antwerpse identiteit.

@ cuore: spijtig voor hen, een sport waar amper 2 keer gescoord wordt op anderhalf uur, waar verloning meer betekend dan het sportieve en de belachelijkste details over spelers goed genoeg zijn om het nieuws te halen. Dat heeft nog maar weinig met sport te maken. Dat er in belgie veel lompe mensen wonen, kunt ge afmeten aan de kijkcijfers van vtm in het algemeen en reality-rommel in het bijzonder.
  • 1

#85 Cuore Giallorosso

Cuore Giallorosso

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 09 November 2010 - 18:39

@ cuore: spijtig voor hen, een sport waar amper 2 keer gescoord wordt op anderhalf uur, waar verloning meer betekend dan het sportieve en de belachelijkste details over spelers goed genoeg zijn om het nieuws te halen. Dat heeft nog maar weinig met sport te maken.

Mooie stookpoging, maar het gaat niet pakken. Hopelijk besef je zelf wel dat je fout zit :unsure:
  • 0

#86 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6640 berichten

Posted 09 November 2010 - 19:07

Allez, allez. One person likes basketball, another likes football :unsure: Elk naar uw eigen veld en geniet van je eigen sport :p
  • 0

#87 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2479 berichten

Posted 09 November 2010 - 20:18

ik ben in Antwerpen-Stad geboren en woon in het district merksem, omdat de politiek Antwerpen centrum zo verziekt heeft, dat het niet meer doenbaar is om in't centrum zelf te wonen. veel te hoge huis-/huurprijzen, krapuul en clochards die rondhangen, geen parkeerplaats genoeg voor buurtbewoners, heel het centrum zone 30 (allez, daar waar ge nog moogt rijden, kunnen da's nog iets anders), ...
Ik voldoe zelfs aan de leuke en minder leuke clichés: groot bakkes, dikke nek, nooit content, beschouwd de rest als minderwaardig en verzet zich tegen de verloedering van de Antwerpse identiteit.

En zijn uw ouders en grootouders allemaal van 't stad? http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/wink.gif
  • 0
InFerNo

#88 D@SiR0

D@SiR0

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 587 berichten

Posted 09 November 2010 - 23:09

En zijn uw ouders en grootouders allemaal van 't stad? http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/wink.gif

1 bomma niet, die komt van boechout de rest allemaal wel. pa en ma in't vincentius geboren net als mij en de rest thuis in de volkswijken. zelfs de enige overgrootmoeder die ik gekend heb is op de kaai geboren en heeft er heel haar leven gewoond
  • 0

#89 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 11 November 2010 - 14:15

Toegevoegd. Leuk idee trouwens! :)
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#90 D@SiR0

D@SiR0

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 587 berichten

Posted 12 November 2010 - 10:49

Toegevoegd. Leuk idee trouwens! :)

in het midden van een veld :)
  • 0

#91 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 12 November 2010 - 11:16

Klopt, de ingang is aan de derde koeienstal links. :)
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#92 Cuore Giallorosso

Cuore Giallorosso

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 12 November 2010 - 15:22

Uh... per definitie is àlles wat niet in Antwerpen is, "in het midden van een veld". Of het moest zijn dat het in het midden van een parking is, natuurlijk. :)
  • 0

#93 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 12 November 2010 - 16:34

Antwerpen tstad, maar...

West-Vlaanderen heeft de enige twee ***-restaurants
West-Vlaanderen heeft de zee
West-Vlaanderen heeft geen Vlaams Belang-sekte

nuff said :)
  • 0

- 4Gamers Forum Administrator -

#94 Ichi

Ichi

Crew

• Crew
  • 2033 berichten

Posted 12 November 2010 - 16:39

Antwerpen tstad, maar...

't zeetje ruled :)
  • 0

#95 Cuore Giallorosso

Cuore Giallorosso

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1948 berichten

Posted 12 November 2010 - 16:40

True, jullie hebben leterme en vangheluwe. Be proud.
Antwerpen heeft trouwens ook een zee... al moeten we dan eerst wat velden en parking oversteken (maar daarin verschillen we dan weer niet zoveel van bv iemand uit kortrijk) http://www.4gamers.b...tyle_emoticons/default/wink.gif
  • 0

#96 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2479 berichten

Posted 12 November 2010 - 17:20

St. Anneke plage > zee.
  • 0
InFerNo

#97 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 12 November 2010 - 18:20

Done, weinig mensen van hier uit de streek precies :)

Oudenburg, boeregat naast Oostende :) :p

Je gaat toevallig niet naar 't scharnier? :)

*edit*
St. Anneke, da's toch daar naast de Schelde waar die camion met zand eens gekanteld is he? :p

Edited by switchblade, 13 November 2010 - 09:39.

• 0
PSN/Steam: tngninja
Ostend Pirates

#98 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 12 November 2010 - 22:00

Als basketter en dus voetbal-HATER kon ik die vereenzelviging niet voorbij laten gaan. :)

Al de rest is parking:

Toevallig ben ik ook niet direct de grootste voetballiefhebber die er op onze planeet rondloopt.
Ik ben al met basketbal bezig sinds ik 8 jaar was, ik snap niet direct waar je het haalt dat ik je als 'sjotter' heb uitgescheten? :)
SHOW MEH! (ik durf nogal vergeetachtig zijn dus ik vertrouw mezelf niet in zo'n dingen, maar normaal zou het niet kunnen) :)
  • 0

#99 Xitr0x^

Xitr0x^

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 218 berichten

Posted 13 November 2010 - 12:53

Antwerpen tstad, maar...

² :)
  • 0

#100 D@SiR0

D@SiR0

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 587 berichten

Posted 13 November 2010 - 13:08

Toevallig ben ik ook niet direct de grootste voetballiefhebber die er op onze planeet rondloopt.
Ik ben al met basketbal bezig sinds ik 8 jaar was, ik snap niet direct waar je het haalt dat ik je als 'sjotter' heb uitgescheten? :)
SHOW MEH! (ik durf nogal vergeetachtig zijn dus ik vertrouw mezelf niet in zo'n dingen, maar normaal zou het niet kunnen) :)

mensen uit antwerpen # mensen van den aantwaarp
  • 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users