Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Scheire en de schepping

Tv

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4723 berichten

Posted 17 April 2012 - 08:53

Iemand Scheire en de schepping gezien deze zondag? Het kwam een tikkeltje over als QI, alleen was het tempo iets hoger dan bij god Stephen Fry. Op zich nog wel een leuk programma voor zondagavond.

#2 valies

valies

Crew

• Crew
  • 3764 berichten

Posted 17 April 2012 - 09:27

'k Vond het ook best wel leuk, maar het mag nog een beetje beter worden. Het voelde nog wat onwennig aan.
PSN valies   -   Twitter
"Lightning. It flashes bright, then fades away. It can't protect. It only destroys."
Baka!

#3 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3238 berichten

Posted 17 April 2012 - 09:32

Ook wat ik dacht. Qi meets Neveneffecten. Je mag ze natuurlijk niet gaan vergelijken. Qi loopt al jaren en zit dus in een zekere flow. Maar als mensen dit een kans geven, dan kan het zeker en vast iets worden. Het enige dat van mij eigenlijk weg mag, zijn de rondes. Dan hangen ze minder vast en kan je het hele programma door wat lullen, zoals ze bij Qi dus doen :D
Suit up!

#4 smitske

smitske

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2700 berichten

Posted 17 April 2012 - 09:36

kan je dit ergens op het internet vinden? Want ik heb het gemist :/
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
Albert E.

#5 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 4723 berichten

Posted 17 April 2012 - 09:39

Dit is het enige wat ik even snel vind:

#6 smitske

smitske

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2700 berichten

Posted 17 April 2012 - 09:44

Had ik ook, maar voor de rest niks afgezien van trailer.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
Albert E.

#7 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1713 berichten

Posted 17 April 2012 - 10:07

Zal wel binnenkort in het piratennet staan.

死んでください

#8 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2017 berichten

Posted 17 April 2012 - 10:38

Ik vond het een tof programma, idd wat afgekeken van QI maar dat is zeker geen slechte zaak vermits ik dat een van de beste shows op bbc vind.
Ik vreesde dat het een onderonsje ging zijn van weeral dezelfde bv's die getelefoneerde grappen met elkaar uitwisselen zoals de kazakkendraaiers maar ik was zeer aangenaam verrast. Ik denk binnen een paar afleveringen dat de show nog beter zal worden als Scheire wat meer in zijn rol van presentator kan groeien want nu zat hij daar soms wat onwennig.

Edited by dumo, 17 April 2012 - 10:57.

When in doubt, use a hammer.
Drie billn es een gat nalf

#9 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3238 berichten

Posted 17 April 2012 - 10:49

Bericht bekijkendumo, op 17 April 2012 - 10:38, zei:

Ik vond het een tof programma, idd wat afgekeken van QI maar dat is zeker geen slechte zaak vermits ik dat een van de beste shows op bcc vind.
Ik vreesde dat het een onderonsje ging zijn van weeral dezelfde bv's die getelefoneerde grappen met elkaar uitwisselen zoals de kazakkendraaiers maar ik was zeer aangenaam verrast. Ik denk binnen een paar afleveringen dat de show nog beter zal worden als Scheire wat meer in zijn rol van presentator kan groeien want nu zat hij daar soms wat onwennig.
Scheire heeft alvast 1 voordeel, dat is dat hij de mix van humor en kennis heeft, die ook een Stephen Fry heeft. Past perfect bij dit soort shows
Suit up!

#10 silent785

silent785

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 558 berichten

Posted 17 April 2012 - 11:35

Heb het ook gemist, leek me wel awesome(afgaande van de TV spot).

Ze zouden iets moeten maken zoals SBS6(VT4 van Nederland) heeft, je kunt programma's gratis online bekijken via programma gemist.

http://www.sbs6.nl/gemist

Edited by silent785, 17 April 2012 - 11:36.

i'm up to my knees in fucking cow pat

#11 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2461 berichten

Posted 17 April 2012 - 11:44

Ik heb later op de avond gekeken naar de opgenomen show en ik lag een paar keer strijk, deftig en met veel potentieel.
Steam ID: [SPECTRE]Dr. Gordon Xbox Live gamertag: MCReetmann666
TankFest 2012 photo album :D http://imgur.com/a/858ir

#12 Naradia

Naradia

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 808 berichten

Posted 17 April 2012 - 16:00

Bericht bekijkensilent785, op 17 April 2012 - 11:35, zei:

Heb het ook gemist, leek me wel awesome(afgaande van de TV spot).

Ze zouden iets moeten maken zoals SBS6(VT4 van Nederland) heeft, je kunt programma's gratis online bekijken via programma gemist.

http://www.sbs6.nl/gemist

Gratis? In België?
Never, ze hebben net gemist, waarmee ze nog wat meer geld kunnen krijgen van programma's die gemaakt zijn met uw belastinggeld, en namens dat wel deftig loopt, zullen ze niet snel veranderen.

Ontopic:
Ik had wel enkele keren tranen in de ogen, maar ik vrees dat Lieven zijn gasten goed gaat moeten kiezen. Als er mensen zitten die enkel serieus spelen, gaat het programma op niks trekken :(
Helloooo I'm Naradia. I remember it, so you don't have to.

#13 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 4723 berichten

Posted 17 April 2012 - 16:02

Tom Waes had wel een vibe van "ik moet hier winnen", terwijl de 3 anderen iets meer "leuk om te weten, maar ik ga hier ook wat de onnozelaar uithangen" uitstraalden.

#14 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3238 berichten

Posted 17 April 2012 - 16:44

Aan de intro te zien, gaat hij met een vaste groep werken. Denk niet dat ze voor elke gast zo'n introfilmpje gaan maken. Dus ik gok dat ze gaan werken als Qi, waar ook regelmatig dezelfde gasten zitten. Komt alleen maar de kwaliteit ten goede denk ik
Suit up!

#15 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2461 berichten

Posted 18 April 2012 - 09:47

deed me een beetje denken aan de rechtvaardige rechters.
Steam ID: [SPECTRE]Dr. Gordon Xbox Live gamertag: MCReetmann666
TankFest 2012 photo album :D http://imgur.com/a/858ir

#16 hatetn

hatetn

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2195 berichten

Posted 22 April 2012 - 21:28

lijkt op QI? dat alleen al is een extreme belediging voor QI. het zal zowat het zwakste zijn dat ik ooit bekeken heb op een zondagavond en je kan evengoed zeggen dat ieder random autoprogramma op top gear lijkt. natuurlijk ga je ergens wel uw punt hebben maar dit zijn de resten van wat QI niet wou en ze aan een stervende hond hebben gegeven en het daarna heeft uitgekakt. daarna hebben ze het materiaal aan niet grappige mensen gegeven en het zo op tv gegooid

#17 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3238 berichten

Posted 22 April 2012 - 21:45

Bericht bekijkenhatetn, op 22 April 2012 - 21:28, zei:

lijkt op QI? dat alleen al is een extreme belediging voor QI. het zal zowat het zwakste zijn dat ik ooit bekeken heb op een zondagavond en je kan evengoed zeggen dat ieder random autoprogramma op top gear lijkt. natuurlijk ga je ergens wel uw punt hebben maar dit zijn de resten van wat QI niet wou en ze aan een stervende hond hebben gegeven en het daarna heeft uitgekakt. daarna hebben ze het materiaal aan niet grappige mensen gegeven en het zo op tv gegooid
owkee, what crawled up your butt?

Ik heb het vandaag gezien en heb toch een aantal keren flink moeten lachen. Het is geen Qi, maar als je niet ziet dat ze daar hun mosterd hebben gehaald...En dat is het enige dat hier wordt gezegd. Niet dat het even goed is ofzo. Denk niet dat iemand dat snel zou beweren.
Suit up!

#18 hatetn

hatetn

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2195 berichten

Posted 22 April 2012 - 21:55

Bericht bekijkenYoniVL, op 22 April 2012 - 21:45, zei:

owkee, what crawled up your butt? Ik heb het vandaag gezien en heb toch een aantal keren flink moeten lachen. Het is geen Qi, maar als je niet ziet dat ze daar hun mosterd hebben gehaald...En dat is het enige dat hier wordt gezegd. Niet dat het even goed is ofzo. Denk niet dat iemand dat snel zou beweren.

het maakt niet uit waar ze de mosterd hebben gehaald, het is pure stront. totaal niet grappig en dan nog niets nieuws geleerd, wat is het punt dan?

#19 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3238 berichten

Posted 22 April 2012 - 21:57

Bericht bekijkenhatetn, op 22 April 2012 - 21:55, zei:

het maakt niet uit waar ze de mosterd hebben gehaald, het is pure stront. totaal niet grappig en dan nog niets nieuws geleerd, wat is het punt dan?
Blijkbaar niets,e. Ik vind het leuk
Suit up!

#20 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 4723 berichten

Posted 22 April 2012 - 22:44

Die waterberen zijn nice ^^

Also tagged with one or more of these keywords: Tv

0 user(s) are reading this topic