Welkom op het 4Gamers Forum
Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
|
11 replies to this topic
Posted 25 April 2012 - 12:44
Sommige filmpjes kunnen niet worden afgespeeld, eerst dacht ik dat er gewoon geen filmpje kon worden afgespeeld maar daarstraks stuite ik hier op het 4Gamers forum op een flimpje dat wel kon.
Kent iemand dit probleem of een antwoordt?
Kent iemand dit probleem of een antwoordt?
Banana + Wodka = BananaWodka!
"It's-a Me, Mario!"
Proud leader of 4XG! Co-Leader: (JorisG)
"It's-a Me, Mario!"
Posted 25 April 2012 - 12:46
Filmpjes van youtube enzo? Of filmpjes dat in media player/VLC moeten geopend worden?
PSN/Steam: tngninja
Posted 25 April 2012 - 13:34
Flash media player etc. is geüpdate?
Ge zit niet op smallband?
Helloooo I'm Naradia. I remember it, so you don't have to.
Posted 25 April 2012 - 14:13
Wat voor error krijg je?
EDIT: 1000ste post :3
Blog: Carnivorious | A spicy view on the world!
Posted 25 April 2012 - 16:14
switchblade, op 25 April 2012 - 12:46, zei:
Filmpjes van youtube enzo? Of filmpjes dat in media player/VLC moeten geopend worden?
Naradia, op 25 April 2012 - 13:34, zei:
Flash media player etc. is geüpdate?
Het komt ook niet door SmallBand want op de andere computers wordt het wel afgespeeld.
Carnivorious, op 25 April 2012 - 14:13, zei:
Wat voor error krijg je?
Er staat niet echt een error er staat dat het afspeelt maar het is gewoon een zwart scherm (alleen het filmpje)
"It's-a Me, Mario!"
"It's-a Me, Mario!"
Posted 25 April 2012 - 18:56
Kijk uiteraard eerst eens om flash up te daten (maar normaal vraagt ie dat zelf als het nodig is).
Zeker dat youtube op flash staat en niet html5 (of probeer juist eens html5)?
Is het probleem er met meerdere browsers?
Zeker dat youtube op flash staat en niet html5 (of probeer juist eens html5)?
Is het probleem er met meerdere browsers?
Posted 25 April 2012 - 23:53
Indien je op sommige filmpjes een groen beeld krijgt, en het geluid zoals het hoort: rechts klikken op het filmpje, eigenschappen kiezen en in een van die menus kan je dan kiezen voor "enable hardware acceleration". Zorg dat dit uit staat. Ik heb dit ook gehad, enkele dagen geleden en dat was voor mij de oplossing.
Ik zit nu niet aan een vaste computer dus ik kan je niet specifiek zeggen wat het staat. Maar als je rechts klikt op een filmpje en voor eigenschappen (of settings) kiest, zou het daar ergens in één van die tabbladen moeten staan. waarschijnlijk onder "video", lijkt me het meest logisch
Ik zit nu niet aan een vaste computer dus ik kan je niet specifiek zeggen wat het staat. Maar als je rechts klikt op een filmpje en voor eigenschappen (of settings) kiest, zou het daar ergens in één van die tabbladen moeten staan. waarschijnlijk onder "video", lijkt me het meest logisch
PSN/Steam: tngninja
Posted 28 April 2012 - 13:08
switchblade, op 25 April 2012 - 23:53, zei:
Indien je op sommige filmpjes een groen beeld krijgt, en het geluid zoals het hoort: rechts klikken op het filmpje, eigenschappen kiezen en in een van die menus kan je dan kiezen voor "enable hardware acceleration". Zorg dat dit uit staat. Ik heb dit ook gehad, enkele dagen geleden en dat was voor mij de oplossing.
"It's-a Me, Mario!"
"It's-a Me, Mario!"
Posted 28 April 2012 - 14:15
Dat zou toch hetzelfde moeten zijn denk ik, tenzij de layout van flash voor OSX totaal anders is. Wat krijg je als je rechts op een video klikt?
Posted 28 April 2012 - 16:11
Ik heb hier sinds een tijdje ook problemen met Youtube, maar die koppel ik zelf dan weer aan de slecht werkende firefox sinds eind vorig jaar al. Soms klik je op een filmpje en dan blijft het zwart en alle suggesties rechts blijven wit. Meestal blijft firefox dan ook nog hangen als je het zelf niet snel genoeg kunt sluiten. Als die hardware acceleratie het probleem is weet ik niet, maar ik ga het zelf eens testen de volgende keer
Posted 28 April 2012 - 16:51
mdgf.mike, op 28 April 2012 - 14:15, zei:
Dat zou toch hetzelfde moeten zijn denk ik, tenzij de layout van flash voor OSX totaal anders is. Wat krijg je als je rechts op een video klikt?
"It's-a Me, Mario!"
"It's-a Me, Mario!"
Also tagged with one or more of these keywords: Filmpjes
4Games →
Gaming General →
4GTV - videomateriaal van eigen bodemStarted by Jay , 04 Oct 2011 |
|
|
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users