Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Goeie webhost?

• Please log in to reply
25 replies to this topic

#21 Ilias

Ilias

Newbie

• Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 19 March 2014 - 18:08

tendonsieservices Lijkt me wel een aanrader
  • 0

#22 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 20 March 2014 - 11:59

Zou one.com niet meer aanraden.

Ze maken veel reclame met 'relationele databases in mysql', maar het relationele ondersteunen ze niet (innoDB!), ongelofelijk! Toen ik hen daar attent op maakte: Ja, onze servers ondersteunen dat niet, wat een bullshit toch! Customer Care bij one.com is echt van een bedenkelijk niveau. Aan die support-lijnen zitten echt mensen met zero kennis, waardoor je van die hatelijke antwoorden krijgt: 'ben je zeker dat je code klopt?' of 'Ik zie geen problemen met de server'.

Zo had ik recent een probleem dat mijn PHP sessions elke keer vernietigd werden. Lokaal en op andere webserver werkte alles perfect dus als ze dan afkomen met 'heb je wel session_start() gebruikt in je code', ik dacht dat ik gek werd. Het heeft toen ook meerdere sessies geduurd vooraleer ze eindelijk het probleem gevonden hadde en het bleek wel degelijk aan hun config te liggen.

Toen had ik er al genoeg van en nu met die databases. Sorry, dan betaal ik liever een veelvoud voor goeie servers en goeie customer care.

Tldr: never one.com again.
  • 1

- 4Gamers Forum Administrator -

#23 robertkingsley52

robertkingsley52

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 36 berichten

Posted 20 March 2014 - 14:39

Na zeeeeer slechte ervaring met mijndomein ben ik naar http://www.123-webhost.nl/ gegaan.
Daar al vele jaren vaste/trouwe klant.

De service is optimaal , snelle reactie op tickets , zeer stabiele servers , goede prijs - kwaliteit verhouding.
+ het is een belgische host (ik ben nederlands) daar zullen jullie vast blij mee zijn!

Dus nogmaals schaamtelijke reclame http://www.123-webhost.nl/

Ik heb daar meerdere domeinen en databases lopen.

Vooral als je nieuw/lui bent met het maken en hosten van websites raad ik deze ook aan vanwege het handige directadmin paneel met ingebouwde modules (Wordpress , Drupal , Joomla etc etc etc).
Met een paar klikken wordt er een CMS na wens geinstalleerd.

Edited by robertkingsley52, 20 March 2014 - 14:41.

• 0

Spoiler

Angry-Mob deelt gratis teamspeak channels uit voor mensen die een eigen plek zoeken om te gamen.

Web: www.angry-mob.com | Teamspeak : angry-mob.ts-ip.com

#24 Ilias

Ilias

Newbie

• Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 01 April 2014 - 11:56

Zou one.com niet meer aanraden.

Ze maken veel reclame met 'relationele databases in mysql', maar het relationele ondersteunen ze niet (innoDB!), ongelofelijk! Toen ik hen daar attent op maakte: Ja, onze servers ondersteunen dat niet, wat een bullshit toch! Customer Care bij one.com is echt van een bedenkelijk niveau. Aan die support-lijnen zitten echt mensen met zero kennis, waardoor je van die hatelijke antwoorden krijgt: 'ben je zeker dat je code klopt?' of 'Ik zie geen problemen met de server'.

Zo had ik recent een probleem dat mijn PHP sessions elke keer vernietigd werden. Lokaal en op andere webserver werkte alles perfect dus als ze dan afkomen met 'heb je wel session_start() gebruikt in je code', ik dacht dat ik gek werd. Het heeft toen ook meerdere sessies geduurd vooraleer ze eindelijk het probleem gevonden hadde en het bleek wel degelijk aan hun config te liggen.

Toen had ik er al genoeg van en nu met die databases. Sorry, dan betaal ik liever een veelvoud voor goeie servers en goeie customer care.

Tldr: never one.com again.

Je vergeet ook hun support, ik had eens een vraagje over hoe je het paneel kunt veranderen want van hun is gewoon PooP want je kunt zelf niet eens een normalen wordpress themes uploaden. Je moet van hun gebruiken dus je hebt dan zo'n giga grote logo. Van one.com, en Ik raad je het zeker ook niet aan want, Ik had eens support nodig ik zei zo van hallo 1 uur later hallo en had ik al totaal iets anders getypt en ligt het aan mij of zijn ze gewoon gierig?
  • 0

#25 demon326

demon326

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 536 berichten

Posted 02 April 2014 - 21:38

Versio.nl is goed genoeg voor een simpele site die niet ingewikeld of veel bezoekers trekt :)
  • 0

#26 basketfreak0

basketfreak0

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 746 berichten

Posted 03 April 2014 - 23:59

Youreal.be
Kleine zelfstandige die hosting op maat aanbied en voor een scherpe prijs
  • 0
Twitter: @Gurdis